Aan de tafel bij de openhaard.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:01 schreef Poolhond39 het volgende:
Waar zijn die christengekkie en zijn dinnetje trouwens?
Vanes inderdaad vergeten erbij te melden. Die knalde er ook even goed in.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:00 schreef Urb het volgende:
[..]![]()
Erg netjes dat ie Isa bijviel, en Vanes ook!
Nieuwe attractie zoals iemand al eerder opperde, 5 ballen gooien op Dre voor een euro. Of eieren. Moet jij eens zien wat dat opbrengt, kunnen ze iedere dag chinees eten laten bezorgen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:59 schreef Capaja het volgende:
dre zondag bloot stellen aan mensen van buitenaf lijkt me niet de beste optie nee
Uiteraard! Jim is beveiliging + maatschappelijkwerker en krijgt gewoon een flink bedrag om in Utopia te zitten en het debiele zooitje in het gareel te houden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:59 schreef Day het volgende:
Ik vermoed dat Jimmy instructies van achter heeft gekregen om Andrea in de gaten te houden.
Vanessa knalde zo hard dat 75% geen streams meer had.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vanes inderdaad vergeten erbij te melden. Die knalde er ook even goed in.
die liggen de onbevlekte ontvangenis te oefenen..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:01 schreef Poolhond39 het volgende:
Waar zijn die christengekkie en zijn dinnetje trouwens?
Jammer dat velen van oons dat gemist hebben, hopelijk heeft iemand dat nog kunnen opnemen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vanes inderdaad vergeten erbij te melden. Die knalde er ook even goed in.
Helden:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:01 schreef lwmeffix het volgende:
Volgens mij heb ik veel gemist. Wie zijn er door de mand gevallen en wie zijn de helden van de avond?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:02 schreef Stroom het volgende:
[..]
die liggen de onbevlekte ontvangenis te oefenen..
Dat vond ik inderdaad minder aardig van Vanes.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vanessa knalde zo hard dat 75% geen streams meer had.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Uiteraard! Jim is beveiliging + maatschappelijkwerker en krijgt gewoon een flink bedrag om in Utopia te zitten en het debiele zooitje in het gareel te houden.
vond ik ook fijn om te zien, veel betere actie dan die van de afgelopen tijd met zijn maatje hakimquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:00 schreef Punkman het volgende:
Er is ook maar 1 die echt knalt daar.
Viel me 100% mee dat Paul daadwerkelijk woord hield door ook de aanval te kiezen.
inderdaad, zo hard hoefde nou ook weer nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vanessa knalde zo hard dat 75% geen streams meer had.
Ik denk dat ze op dit moment prima op haar letten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:02 schreef Klapskaats het volgende:
Ik snap de FEBO, of hoe ze daar achter ook genoemd mogen worden, ook niet hoor. Ze zien toch wel dat die Andrea tegen zichzelf beschermd moet worden? Dat mens mag gewoon niet los rond lopen, dwaas dat ze is.
Wordt met de dag gekker.
Nog even en ze neemt een over dosis valium.
Paul was goed, Isa gaf voor en Pault kopte knalhard in.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Helden:
Isa
Paul
Vanes
Loser
Andrea.
loser ook LOtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Helden:
Isa
Paul
Vanes
Loser
Andrea.
Minder aardig? Helemaal niet aardig!!!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat vond ik inderdaad minder aardig van Vanes.
Jimmy is er steeds, zodra er serieuze spanningen uitbreken. Dan zie je hem de hele tijd niet en inééns: hop! Jimmy. Hij is er duidelijk ingezet om (ook) die rol te vervullen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:59 schreef Day het volgende:
Ik vermoed dat Jimmy instructies van achter heeft gekregen om Andrea in de gaten te houden.
Zou ze ook geleerd hebben eerst te kijken of er wat in zit?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:03 schreef chufi het volgende:
Bil heeft geleerd om de vaatwasser aan te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |