Hij stond in de showroom volgens het plaatje.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:10 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Bij aankoop krijg je zeker het adres waar 'ie af te halen is en een schroevendraaier?
Je krijgt ook het adres van waar de auto is gestolen, maak je geen zorgen. Wel zelf de sleutels ophalen, maar daar is de prijs ook naar. Gr. Jet Cars?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hij stond in de showroom volgens het plaatje.
Benieuwd hoe ze hem daar dan weg gaan krijgen, zonder sleutel krijg je het ding niet aan dankzij de startblokkering. En ja, die heeft elke Nissan van die tijd. En ook ja, die chip zit in de sleutel.
Kan mij schelen als ik maar niet hoef te fietsen toch mensen hahaha ja tochquote:Op zondag 2 maart 2014 22:12 schreef antfukker het volgende:
Ik vind het raar dat mensen auto's onder de 1000 euro halen, maar niet denken aan hun eigen veiligheid..
Wat als je door zo iemand wordt aangereden of zelf ergens tegenaan klapt omdat de remmen niet werken?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:14 schreef Aberella het volgende:
[..]
Kan mij schelen als ik maar niet hoef te fietsen toch mensen hahaha ja toch
Luie dikkie dikquote:Op zondag 2 maart 2014 22:14 schreef Aberella het volgende:
[..]
Kan mij schelen als ik maar niet hoef te fietsen toch mensen hahaha ja toch
Wat voor AMG? C63? E63? S63? G63?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:00 schreef faf het volgende:
[..]
Wat als je door zo iemand wordt aangereden of zelf ergens tegenaan klapt omdat de remmen niet werken?
Jet Cars is een puur tussenhandel bedrijf (zo staan er auto's van domeinen, ex schade wagens en import wagens). Als leek gewoon wegblijven en je mond over houden. Wanneer je enige kennis hebt, kan er iets leuks voor een spotprijs tussenuit vissen.
Vroeger verkocht de eigenaar van Jet Cars vooral foute kamperwagens, tegenwoordig zit er dus meer geld in het oplichten/aanbieden van levensgevaarlijke mobielen aan A(anti)-techneuten. Daarbij is alles mogelijk bij Jet Cars (zelfs APK zonder dat ze de auto hebben gezien). Waarbij de eigenaar in Rotterdam rijdt met een haast nieuwe Mercedes AMG.
quote:Op zondag 2 maart 2014 21:33 schreef RicDan het volgende:
[..]
Je krijgt ook het adres van waar de auto is gestolen, maak je geen zorgen. Wel zelf de sleutels ophalen, maar daar is de prijs ook naar. Gr. Jet Cars?
Denken dat je voor <1000 euro geen goede auto kan kopen.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:12 schreef antfukker het volgende:
Ik vind het raar dat mensen auto's onder de 1000 euro halen, maar niet denken aan hun eigen veiligheid..
quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:49 schreef boterend het volgende:
Neem een oude alfa romeo, 200% betrouwbaarheid
Heb je je rijbewijs al?quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:43 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Denken dat je voor <1000 euro geen goede auto kan kopen.
Mijn vader rijd nu al 2,5 jaar in een Golf III gekocht voor 300 euro, had een nieuwe koppaking nodig, maar hij is automonteur dus het koste hem alleen de koppakking, en nu komt die auto al 2 jaar fluitend door de APK keuring.
Succes morgen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |