Ben het helemaal eensch met je, maar te gaar om er dieper op in te gaan nuquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:24 schreef nielszxr het volgende:
[..]
Doe je netjes, nu staan megane's wel bekend als een van de slechtste auto's ooit onderhand haha. Maar het klopt dat mensen soms niet verder kijken dan hun neus lang is. Ik vind het persoonlijk altijd vermakelijk om te lezen dat mensen bij Jet Cars auto's kopen voor 600 euro, zonder proefrit en garantie en dat dan na 2 maanden de kleppen op de motorkap staan te dansen. Vervolgens steken ze van wal met een enorm klaagschrift terwijl je eigenlijk zelf zo stom bent geweest om op deze manier een auto te kopen..
OF erger nog, een negatieve recensie schrijven waarin ze zeggen dat ze stom zijn geweest om niet eerst even het bedrijf te googlen. Nog erger, wel gelezen en toch gegaan.
Enige reden dat bedrijven zoals Jet Cars nog bestaan is A crimineel geld? en B het feit dat men toch gaat kijken i.v.m. de lage prijzen.
Die auto's zijn niet stuk te krijgen, maar goed, komt van Jet Cars af he...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:36 schreef dick_laurent het volgende:
Ik zag laatst deze staan bij jet cars, en ik kreeg echt zin om hem gewoon for the fuck of it te kopen
http://link.marktplaats.nl/m783344583
Gewoon omdat het een hilarisch wagentje is en voor dat geld is het gewoon lachen om te kijken hoe lang ie 't blijft doen
Wat? Voor 690 een e46 323 kopen... Ze worden voor minder dan dat verkocht na een ongeluk voor onderdelen...quote:
Wtf die leeft ook gewoon en hij brengt hem ook niet terug ofzoquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:11 schreef Autodrop het volgende:
[..]
http://www.klacht.nl/liekendiek-verkoopt-gevaarlijk-vieze-auto/
Lolwat?
Je raakt snel aan honden gehecht.quote:Op zondag 2 maart 2014 02:55 schreef ChocoladePinda het volgende:
[..]
Wtf die leeft ook gewoon en hij brengt hem ook niet terug ofzo
Vieze humanslime and grime op de stoelenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:14 schreef Starm het volgende:
[..]
WAT![]()
Een BX is een prachtige auto
Ik vraag mij wel af wat er dan bijvoorbeeld allemaal aan deze Peugeot mankeert. Er moet iets mis mee zijn voor 200 euro maar wat...
Oeh .. dan moet ze flink wat afvallen ..quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet meer, vervangen door een kei en kei harde SeicentoLang leven mijn moeder en haar "Ja, maar.. Ik wil onder de 750 kilo blijven hoor qua gewichtklasse"
Je moet je eens afvragen voor welke prijs JetCars die auto zélf heeft gekocht/ingeruild...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:14 schreef Starm het volgende:
[..]
WAT![]()
Ik vraag mij wel af wat er dan bijvoorbeeld allemaal aan deze Peugeot mankeert. Er moet iets mis mee zijn voor 200 euro maar wat...
5 donnie'squote:Op zondag 2 maart 2014 10:33 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Je moet je eens afvragen voor welke prijs JetCars die auto zélf heeft gekocht/ingeruild...
![]()
Als er überhaupt een winstmarge op die ¤200 zit dan moeten ze hem wel haast gratis of met geld toe hebben gekregen.....
Ik gok zo dat de km-stand niet helemaal klopt en de koppakking zal ook niet meer helemaal op de juiste plek zittenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:14 schreef Starm het volgende:
[..]
WAT![]()
Het is een Peugeot?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:14 schreef Starm het volgende:
[..]
WAT![]()
Tot de eeuwwisseling hebben ze erg mooie en goede auto's gebouwdquote:
Touche !!! hahahaquote:Op zondag 2 maart 2014 16:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Tot de eeuwwisseling hebben ze erg mooie en goede auto's gebouwd![]()
Maar goed, niet grijs genoeg voor de gemiddelde VAG-extremist
Bij aankoop krijg je zeker het adres waar 'ie af te halen is en een schroevendraaier?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
Jet Cars![]()
Laatst hadden ze een Nissan Almera te koop.
Zonder sleutels.
Jappenquote:Op zondag 2 maart 2014 18:09 schreef nielszxr het volgende:
[..]
Touche !!! hahaha![]()
![]()
Ik vind persoonlijk de 205 GTI een betere auto dan de Golf 1 GTI. Dus ik ben niet echt een VAG extremist. Sterker nog, ik heb het meeste met Jappen..
VAG for lifequote:Op zondag 2 maart 2014 18:14 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Jappen
Geen VAG extremist zijn
VAG for life![]()
Gelukkig is Braddie niet in staat om zijn autotheorie te halen, dus die zien we voorlopig nog niet op de weg.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:27 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind het wel een auto die goed bij jou zou passen maar waarin jij niet zo goed past.
En op marktplaats gewoon geen enkele auto met vinkje bij de km-stand he....quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:36 schreef dick_laurent het volgende:
Ik zag laatst deze staan bij jet cars, en ik kreeg echt zin om hem gewoon for the fuck of it te kopen
http://link.marktplaats.nl/m783344583
Gewoon omdat het een hilarisch wagentje is en voor dat geld is het gewoon lachen om te kijken hoe lang ie 't blijft doen
Je snapt echt niet dat dit betekent dat je hem zelf voor de keuring moet gooien, omdat de APK verlopen is.quote:
Nee, dat betekent dat je auto zonder op de brug te staan afgemeld wordt...quote:Op zondag 2 maart 2014 18:43 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je snapt echt niet dat dit betekent dat je hem zelf voor de keuring moet gooien, omdat de APK verlopen is.
Verbazingwekkend.......
Oh en dan hoeft hij niet opnieuw voor de keuring als je er weer de weg mee op zou willen..........quote:Op zondag 2 maart 2014 18:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee, dat betekent dat je auto zonder op de brug te staan afgemeld wordt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |