SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.Order! Ordeeeeeeeeer!
Het heeft met belastingschijven te maken geloof ik. Als je meer dan een X bedrag verdient kom je in een andere schijf terecht?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:53 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Is het precies bij 2000 euro? Vind het zo lastig dat met bruto/netto
Hmm, ik baal ervan dat ik vroeger niet goed heb opgelet bij economiequote:Op donderdag 27 februari 2014 21:58 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het heeft met belastingschijven te maken geloof ik. Als je meer dan een X bedrag verdient kom je in een andere schijf terecht?
Economie was zooooo saai. I don't blame youquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:02 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Hmm, ik baal ervan dat ik vroeger niet goed heb opgelet bij economie
Yeah, I know. Maar nu moet ik elke maand maar afwachten hoeveel geld er aan loonheffing opgaat omdat ik niet precies weet hoe dat berekend wordtquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Economie was zooooo saai. I don't blame you
Staat die berekening niet gewoon op google?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:04 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Yeah, I know. Maar nu moet ik elke maand maar afwachten hoeveel geld er aan loonheffing opgaat omdat ik niet precies weet hoe dat berekend wordt
Ja, ik las dat je tot ongeveer 20.000 euro 37% aan belasting betaalt, maar ik heb heel vaak minder dan 37% moeten betalen. Dus snap dat niet helemaalquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Staat die berekening niet gewoon op google?
Google op belastingschijven 2014quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:04 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Yeah, I know. Maar nu moet ik elke maand maar afwachten hoeveel geld er aan loonheffing opgaat omdat ik niet precies weet hoe dat berekend wordt
IB en OB, ik heb het helaas ook allemaal gehad en ook weer vergetenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:06 schreef Schuimpjes het volgende:
Mwah vroeger wel opgelet bij economie, maar ben het nu vergeten
Hoewel ik 1 jaar geleden nog het vak belastingrecht had op school, maar dan ging om de inkomstenbelasting voor ondernemers en dan met name om het berekenen van de belastbare winst. Hele schijvenstelsel niet behandeld.
Om het even simpel te houden. Iedereen krijgt een bepaalde korting, en omdat je werkt krijg je nog een arbeidskorting. Daardoor betaal je dus (aanzienlijk) minder dan 37%.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:07 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja, ik las dat je tot ongeveer 20.000 euro 37% aan belasting betaalt, maar ik heb heel vaak minder dan 37% moeten betalen. Dus snap dat niet helemaal
Je krijgt ook nog loonheffingskorting.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:07 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja, ik las dat je tot ongeveer 20.000 euro 37% aan belasting betaalt, maar ik heb heel vaak minder dan 37% moeten betalen. Dus snap dat niet helemaal
Mwah, ik weet nog wel waar ik wat in mijn Wettenbundel kan vinden. Wij hebben alleen IB en VPB gehad. OB was niet nodig bij SBRMquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:08 schreef mujentas het volgende:
[..]
IB en OB, ik heb het helaas ook allemaal gehad en ook weer vergeten
Bij ons wel hoor. We hadden zelfs nog iemand van de belastingdienst op bezoek gehad die even haarfijn uit heeft gelegd hoe het fraudecaroussel werkt met het fictief rondpompen van producten naar verschillende landenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:11 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Mwah, ik weet nog wel waar ik wat in mijn Wettenbundel kan vinden. Wij hebben alleen IB en VPB gehad. OB was niet nodig bij SBRM.
Hier ook! Ook legde hij uit hoe je zwart geld kan witwassen met behulp van vastgoedquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:13 schreef mujentas het volgende:
[..]
Bij ons wel hoor. We hadden zelfs nog iemand van de belastingdienst op bezoek gehad die even haarfijn uit heeft gelegd hoe het fraudecaroussel werkt met het fictief rondpompen van producten naar verschillende landen
Ohja, dat was ik ffkes vergetenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:10 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je krijgt ook nog loonheffingskorting.
Daarvoor hoef je echt niet te weten hoe de IB werkt hoor. Dat leer je daar vanzelf wel als ze dat nodig vinden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:15 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ohja, dat was ik ffkes vergetenEn dan te bedenken dat ik naar studies als commerciele economie of small business & retail management zit te kijken
Ja, ok dat is waarquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:15 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je echt niet te weten hoe de IB werkt hoor. Dat leer je daar vanzelf wel als ze dat nodig vinden.
Ik heb nog 4 weken voordat ik mijn herkansing moet inleverenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:18 schreef mujentas het volgende:
Hopelijk ben ik binnenkort klaar met die grafstudie, die leraar blijft maar huilen over mijn probleemstelling en generaliseert zijn stellingen
Succes morgenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:17 schreef d4v1d het volgende:
Maakt toch niet heel veel uit of je nou weet hoeveel zooi eraf gaat voordat je je loonstrookje te zien krijgt? Gewoon kijken wanneer het loonstrookje online staat (en Plaza normaal functioneert...) en je bespaart jezelf hoofdpijn
Volgens mijn leraar mag ik zelf weten wanneer ik het inleverquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:19 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik heb nog 4 weken voordat ik mijn herkansing moet inleveren.
Vorige week stond die er pas in het weekend op (of was t pas maandag?), misschien deze keer weerquote:
Nee, maar ik vind het wel fijn om een beetje te voorspellen wat m'n salaris isquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:17 schreef d4v1d het volgende:
Maakt toch niet heel veel uit of je nou weet hoeveel zooi eraf gaat voordat je je loonstrookje te zien krijgt? Gewoon kijken wanneer het loonstrookje online staat (en Plaza normaal functioneert...) en je bespaart jezelf hoofdpijn
Vorige week stond er geen loonstrook op Plaza?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vorige week stond die er pas in het weekend op (of was t pas maandag?), misschien deze keer weer
Je kunt toch wel een grove schatting maken aan de hand van het aantal uren?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:20 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het wel fijn om een beetje te voorspellen wat m'n salaris isAangezien het elke maand enorm schommelt
Ik heb gewoon UREN * all-inloon in mn excel bestandje staan... Meestal is t meer dan dat thoughquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:20 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het wel fijn om een beetje te voorspellen wat m'n salaris isAangezien het elke maand enorm schommelt
vorige keer*quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:20 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Vorige week stond er geen loonstrook op Plaza?
Ja hoor, maar ik schrik er wel eens van als ik de loonheffing niet heb meegerekend en er dan gewoon flink naast zitquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:20 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je kunt toch wel een grove schatting maken aan de hand van het aantal uren?
Tsja, ik krijg gewoon elke periode hetzelfdequote:Op donderdag 27 februari 2014 22:26 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik schrik er wel eens van als ik de loonheffing niet heb meegerekend en er dan gewoon flink naast zit
Dat is makkelijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:31 schreef mujentas het volgende:
[..]
Tsja, ik krijg gewoon elke maand hetzelfde
Jij valt nooit in of vraagt nooit 'n keer vrij?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:31 schreef mujentas het volgende:
[..]
Tsja, ik krijg gewoon elke periode hetzelfde
Als ik vrij heb krijg ik gewoon doorbetaald, dus..quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij valt nooit in of vraagt nooit 'n keer vrij?
Fulltimer, krijgt in dat geval dus gewoon adv-uren betaald en overuren gaan rechtstreeks naar de TVT of ADVquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij valt nooit in of vraagt nooit 'n keer vrij?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:32 schreef mujentas het volgende:
[..]
Als ik vrij heb krijg ik gewoon doorbetaald, dus..
Ohjaquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:33 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Fulltimer, krijgt in dat geval dus gewoon adv-uren betaald en overuren gaan rechtstreeks naar de TVT of ADV
De bonnetjesilluminatiequote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:03 schreef OudeBok het volgende:
Vreemde zaak.
Klant kocht 2x 10 euro beltegoed. Er komt er een uit, maar de andere niet. Bleef er maar niet uitkomen. Daarna bij andere transacties deed 'ie 't wel, de bonprinter. Snap er nog steeds bar weinig van. Moest maar een nieuwe bon voor d'r uitdraaien, maar heb dit nog nooit meegemaakt.
Als hij zich hier al aan 'kapot ergert' dan is het wellicht verstandig om professionele hulp te zoeken. Het is hoogstens vervelend.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:55 schreef d4v1d het volgende:
https://www.facebook.com/albertheijn/posts/554951777951712
omg. Wat een problemen toch bij de kassaEcht erg!
Daar zal meneer Bun niet blij mee zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:03 schreef OudeBok het volgende:
Vreemde zaak.
Klant kocht 2x 10 euro beltegoed. Er komt er een uit, maar de andere niet. Bleef er maar niet uitkomen. Daarna bij andere transacties deed 'ie 't wel, de bonprinter. Snap er nog steeds bar weinig van. Moest maar een nieuwe bon voor d'r uitdraaien, maar heb dit nog nooit meegemaakt.
Maar het toch maar mee moeten doenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:48 schreef SausDip het volgende:
[..]
Daar zal meneer Bun niet blij mee zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |