quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:52 schreef Cyan9 het volgende:
Super schop!
Isral schuift de interne selectie aan de kant na de mislukte poging van vorig jaar (wat totaal onverdiend was naar mijn mening, maar dat terzijde), en besluit terug te grijpen naar "הכוכב הבא (The Next Star)." Dit is een talentenjacht, waarvan de winnaar Isral mag vertegenwoordigen op het ESF. De show is al een tijdje bezig, en we stappen in op het punt dat er nog vier deelnemers over zijn. Op 17 februari wordt de winnaar gekozen. Het nummer dat op het ESF wordt gezongen zal wel intern bepaald worden.
De 4 deelenemers.
1. Sari Nachmias
2. Avia Shoshani
3. Nadav Guedj
4. Iki Levy & The Rasta Hebrew Men
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:36 schreef Cyan9 het volgende:
Isral heeft gekozen voor de 16-jarige Nadav Guedj.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:51 schreef Cyan9 het volgende:
Dus, daar is het dan!
Uh, wat een omslag..
SPOILER: 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Peter op 17-03-2015 21:35:52 ]Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Deze is het geworden dus.quote:
Daar moet ik het inmiddels mee eens zijn. Het liedje gaat heel snel vervelen door de voortdurende herhaling.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:04 schreef CommanderKeen het volgende:
Ik vind het iets te hysterisch en inderdaad ook wat vervelend.
Als je ziet op wat voor troep het land zelf doorgaans stemt, kan ik daar niet heel rouwig om zijn. Dat was ik vorig jaar wel met dat prachtige Hebreeuwse klaaglied (met een zangeres in een veel te strak zeemeerminpak, dan weer wel).quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:40 schreef grazz het volgende:
Yesss, vind het een heerlijke track! Stem klinkt ook geweldig. Israel naar de finale
Ik was meer verbaasd over de live uitvoering. Die was een stuk slechter dan de studio versie, wat ik een van de betere liedjes vond.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:51 schreef grazz het volgende:
[..]Nog steeds verbaasd dat ze zo laag is geindigd, belachelijk
. Mei keek af en toe wel een beetje vaag de camera in alsof ze iets in d'r oog had. Hou wel van zangeressen met een wat zwaardere stem zoals Mei. Denk dat het verstandiger was geweest om het nummer helemaal in het Engels te zingen.
Waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:56 schreef Toposcoupe het volgende:
Ik ben benieuwd of we Isral volgend jaar terug zien in Wenen.
Het nummer wordt ergens in maart bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Is het nummer ook al bekend? Wel een goeie stem die gast, die kan best gevaarlijk zijn!
Door naar de finalequote:Op donderdag 21 mei 2015 22:39 schreef capristo het volgende:
Gaat Israel door?
Als ze niet door gaan is dat voor 5e keer.
Ik ook! Zo jammer dat dat niet doorging, totaal onterecht ook.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:43 schreef capristo het volgende:
Ik vind het niks aanIk heb liever Mei Finegold - Same heart
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ook! Zo jammer dat dat niet doorging, totaal onterecht ook.
Klinkt alsof ie bij Justin Timberlake van de plank heeft getrokken daar waar Trijn ging shoppen bij Anoukquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:45 schreef grazz het volgende:
Oke..... klinkt alsof het 15 jaar op de plank heeft gelegen, maar...
Ik vind dit leuk![]()
![]()
![]()
Dit hoort op het esf
Hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 6 maart 2016 19:45 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Isral gaat waarschijnlijk voor een andere inzending.
Hoezo moet ie Douwe niet?quote:Op zondag 8 mei 2016 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Wat is deze gozer een ontzettende kwallebak... dat ie Douwe niet moet maakt me niks uit maar die arrogantie
Dit is wel 10quote:Op zondag 8 mei 2016 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/st(...)5&id=108096409213098
Echt, ik vind zijn lied geweldig, maar wat een ontzettend misselijkmakend mannetje..quote:Op zondag 8 mei 2016 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/st(...)5&id=108096409213098
quote:4. Isral, Hovi Star, Made Of Stars
Make-up- en haarstylist Hovi Star (Hovav Sekulets) zou wel eens n van de grote verrassingen van het Eurovisie Songfestival in 2016 kunnen blijken. De flamboyante, openlijk homoseksuele zanger spreekt beslist tot de verbeelding van veel televoters met zijn warme stemgeluid en zijn hoopvolle popballad Made Of Stars, een oproep tot verdraagzaamheid.
Ik zou het ook niet weten. Buiten het net door mij genoemde stukje vind ik het allemaal niet zo bijzonder. Het liedje dan, want zingen kan hij wel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:47 schreef marcodej het volgende:
Wat is er zo goed aan dit nummer vol clichs, gezongen door een valse nicht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |