Aangezien ik al een tijdje op kamer zit en niet meer bij mijn ouders woon zitten mijn/onze katten bij onze ouders (beter omgeving voor hen). Ik had van mijn ouders vernomen dat een van onze katten ernstig ziek was geworden. Normaal gesproken zijn mijn ouders niet zo snel bezorgd om kleine ziektesymptomen bij katten dus het leek mij en hen iets ernstigs. Blijkbaar was het zo ernstig dat ze hem gelijk bij de dierenarts naar de spoedpost hebben gebracht.
Hij heeft 2 dagen bij de dierenarts doorgebracht, is blijkbaar door 3 artsen onderzocht maar die konden het probleem niet vinden. Ze hebben rontgenfoto's gemaakt, antibiotica gespoten en hem aan het infuus gehangen (alleen vocht). Het hele gebeuren heeft rond de 350 euro gekost, maar de artsen wisten niet wat het was.
Nu kwam ik net thuis en zag gelijk dat Gunther (de kat waar het om gaat) slijm/snot over z'n hele gezicht had zitten. Een van zijn ogen was dicht, hij had een walm van ziekte over zich heen hangen en helemaal geen energie.
Onze andere poes, de moeder van Gunther, is sinds gister ook ziek, moet niezen en heeft ook haar eetlust enigszins verloren.
Nu ben ik geen dierenarts, maar het komt bij mij sterk over als niesziekte. De dierenarts wist overigens dat we nog andere katten hebben maar heeft mijn ouders niet verteld ze uit elkaar te houden om besmetting te voorkomen, hij weet overigens nog steeds niet wat het is. Mij lijkt het dat hij mijn ouders een poot probeert uit te draaien ten koste van onze kat(ten).
Nu gaat het mij niet om de kosten, maar ik wil gewoon dat mijn kat beter wordt. We voeren Gunther nu met moeite vloeibaar voedsel via een ampul, het meeste gooit hij er vaak weer uit.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:Drinky is een baas