misschien ziekte en vinden ze het ergżquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:55 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom heeft die kale zoveel likes?
Je bent ook zo'n hater hequote:Op donderdag 27 februari 2014 19:17 schreef SoldMayor het volgende:
Jammer dat er geen dislike button is.
gr gr.
Ik belde en kreeg ene Joost aan de lijnquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:24 schreef Michhas het volgende:
0648326764.
Zoek me op op Telegram/Tinder.
Moet jij geen 4 pizza's naar binnen schuiven?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik belde en kreeg ene Joost aan de lijn
Ik heb ''Succesvol'' op de binnenkant van mijn lip staan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:30 schreef MentallyUnstable het volgende:
Superlief, thank you!
Nee echt, ik vind het ook gewoon stom dat chicks met tattoo's meer stemmen krijgen omdat ze hipster zijn.
Do the right thing! (Y)
Als ik win, mag jij met mij mee naar een festival. Want ik kan veeeel festivalkaartjes winnen. En ik houd me altijd aan de afspraak!quote:
Eerst liken, dan kunnen we verder kijken. Ghehe.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:24 schreef Michhas het volgende:
0648326764.
HAHA!quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:14 schreef VMSDKR het volgende:
Geliked, maar alleen omdat ik wil dat die kale negerin niet wint.
Mag ik ook een durum?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:32 schreef MentallyUnstable het volgende:
[..]
Als ik win, mag jij met mij mee naar een festival. Want ik kan veeeel festivalkaartjes winnen. En ik houd me altijd aan de afspraak!
Geloof mij, dat wil je echt niet met hemquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:32 schreef MentallyUnstable het volgende:
[..]
Als ik win, mag jij met mij mee naar een festival. Want ik kan veeeel festivalkaartjes winnen. En ik houd me altijd aan de afspraak!
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:17 schreef SoldMayor het volgende:
Jammer dat er geen dislike button is.
gr gr.
Gelijk opeten of meenemen?quote:
Heb al geliked. Pics van je tepels.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:33 schreef MentallyUnstable het volgende:
[..]
Eerst liken, dan kunnen we verder kijken. Ghehe.
Hou je bek Piet, dat zou hartstikke leuk zijnquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geloof mij, dat wil je echt niet met hem![]()
Dat mket je aan hem vragen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:35 schreef MentallyUnstable het volgende:
[..]
Gelijk opeten of meenemen?
Hallo. Het is voor milkshake. Dat drááit gewoon om hipster zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:30 schreef MentallyUnstable het volgende:
Superlief, thank you!
Nee echt, ik vind het ook gewoon stom dat chicks met tattoo's meer stemmen krijgen omdat ze hipster zijn.
Do the right thing! (Y)
Gast, sta je weer met dat lompe lijf iedereen omver te beuken, dat moet zij echt niet willenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hou je bek Piet, dat zou hartstikke leuk zijn
I don't know.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:55 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom heeft die kale zoveel likes?
Ik denk dat je in de war bent met jezelf Pierrequote:Op donderdag 27 februari 2014 19:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gast, sta je weer met dat lompe lijf iedereen omver te beuken, dat moet zij echt niet willen
pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb al geliked. Pics van je tepels.
Met jou naar een festival, dan eindigt het festivalbezoek al na 15 meter omdat we toch niet verder komen dan de eerste worstverkoperquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met jezelf Pierre
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gast, sta je weer met dat lompe lijf iedereen omver te beuken, dat moet zij echt niet willen
Loempia'squote:Op donderdag 27 februari 2014 19:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Met jou naar een festival, dan eindigt het festivalbezoek al na 15 meter omdat we toch niet verder komen dan de eerste worstverkoper
Zo is het maar netquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En milkshakes, het festival heet niet voor niks zo
Fijn. Heb je geliked?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:43 schreef KoningStoma het volgende:
ik ben een spontane jongeman uit het oosten van het noorden van het land
dag ruben de pubenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:43 schreef KoningStoma het volgende:
Goeie vraag.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe onstabiel ben je eigenlijk?
Ik moet wel een beetje een idee hebben wat voor persoon er achter de foto zit. Ik neem dit heel serieus.quote:
r u kidding me miemiequote:Op donderdag 27 februari 2014 19:24 schreef Michhas het volgende:
0648326764.
ha ha sukkerlquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:48 schreef karton2 het volgende:
Je staat er goed op TS, helaas heb ik geen Facebook om te liken.
Ze is titanfallquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:08 schreef SoldMayor het volgende:
MentallyUnstable ben jij een beetje gears?
omg soldmayor! Deed je ook mee?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mannetje
eensquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geloof mij, dat wil je echt niet met hem![]()
post dan meteen een foto, dan heeft de TS er ook wat aan:quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:43 schreef KoningStoma het volgende:
Niet weten hoe gezellig ik benquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
eens
[..]
post dan meteen een foto, dan heeft de TS er ook wat aan:
[ afbeelding ]
geen probleem, ik help je wel
TS heeft nu wel een ideequote:Op donderdag 27 februari 2014 21:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet weten hoe gezellig ik ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |