SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
(7 november 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-7-november-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
Top users in de SC-
essnhills - gianni61 - bambino -Jimbo
- Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart - EDMAN- - Nizno - Uccie
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
Mexicanobakker - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver - Appelen
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC
Ohja! Die heb ik wel live gezien! dat gare frisbeeding met handvaten!quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
Black and Decker kruimeldief is langsgekomen volgens mij.
Heb een baan met 0 uren contract, oproepbasis.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:00 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Jij neemt ook echt vrij voor de hunt of?
quote:Wat is de iBOOD hunt?
Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag. Echter tijdens de iBOOD Hunt, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op!
Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.
jupquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:01 schreef Mansjester het volgende:
Dus dit is het? Gewoon veel acties achter elkaar?
[..]
Ik denk dat ik aan de beademing moet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog wereldschokkender als ik zeg dat ik hem erin gezet heb?
92quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Van Medisanaquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik aan de beademing moet.
Hopen dat ze die zo verkopen.
En een gezellig topic. Hoi Mansjesterquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja kloptquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:03 schreef bambino het volgende:
Xeor je had in je lapo iemand gequote met mijn naam erbij?
Snapte em niet
Die had weer een boxquote:
Nee, die pannenset is voor hemquote:
Ik was er vanaf 00:00 tot een uur of 4quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:04 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja kloptik had je nog maar weinig in deze reeks gezien vandaar.
Owquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, die pannenset is voor hemIk heb al genoeg pannen
Hallo Mexicanoquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En een gezellig topic. Hoi Mansjester
Ohh vandaarquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:05 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik was er vanaf 00:00 tot een uur of 4
Toen ben ik nog ff tv gaan kijken en gaan slapen.
Nu weer wakker dus weer hunten.
Denken doe je maar op de universiteitquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hallo Mexicano![]()
Ik snap niet zo dat mensen hier wild van wordenIk vind de normale iBoods ook nooit zoveel, dus denk van de hunt ook niet
Nee nog niet, niks niet van de maan, het universum of de regenboog in je kamerquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is die lamp al geweest dat je de maan in je slaapkamer hebt?
Present!!!quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:06 schreef Mansjester het volgende:
En nu ik lees dat sssnhills een vriend heeft is mijn dag helemaal verneukt
Er zitten soms gewoon echt goeie aanbiedingen bij die er in een normale dag aanbieding niet zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hallo Mexicano![]()
Ik snap niet zo dat mensen hier wild van wordenIk vind de normale iBoods ook nooit zoveel, dus denk van de hunt ook niet
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:06 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ohh vandaarik moet helaas gewoon werken dus weinig hunten
Maar dat wist jij al langquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:06 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben nog singlequote:Op donderdag 27 februari 2014 15:06 schreef Mansjester het volgende:
Hij is wel langsgeweestquote:
En ik ben haar backupquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:06 schreef Mansjester het volgende:
Ik zag hemquote:
Er staat inmiddels een vrij lange rij achter jequote:Op donderdag 27 februari 2014 15:08 schreef bambino het volgende:
[..]
En ik ben haar backup![]()
Wait in line my friend
Maar zijn ze ook goed?? Lijkt me sterk van 200 naar 30quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:08 schreef bambino het volgende:
Vind deze wel echt cool eruit zien.
quote:
Dit vroeg ik me ook afquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:08 schreef Xeor het volgende:
[..]
Maar zijn ze ook goed?? Lijkt me sterk van 200 naar 30
Weet ik, maar die komen nooit aan schot.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er staat inmiddels een vrij lange rij achter je
Ik houd het wel ff bij mijn sennheisersquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:09 schreef Xeor het volgende:
[..]
30 pond op amazon
http://www.amazon.co.uk/F(...)ophone/dp/B008QUGSCK
Heb die Fischer dopjes van laatste gekocht, waren normaal 160 voor 2 en toen 40. Zijn prima dopjes! Echt lekker geluid, netjes helder en een prima bas.quote:
Moet je wel een waterdichte mp3-speler hebben.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Ceramique is een in-ear hoofdtelefoon. De hoofdtelefoon is waterbestendig, wat ze ideaal maakt om mee te sporten. Ook beschikt de Ceramique over oordopjes die zich aan uw oor aanpassen, wat een comfortabele pasvorm garanderen.
Ideaal om mee te zwemmen
En de box kan zomaar komen dan ofzoquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:07 schreef bambino het volgende:
[..]
Er zitten soms gewoon echt goeie aanbiedingen bij die er in een normale dag aanbieding niet zijn.
Plus het draait natuurlijk allemaal om de box.
50/100 euro voor een doos met inhoud zonder dat je weet wat er in zit.
Daarnaast vind ik het leuk om in dit topic te zijn, ook al koop ik een hunt helemaal niks en mis ik de box meerdere keren, vind ik het alsnog geslaagd als het topic gezellig was.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:09 schreef bambino het volgende:
[..]
Weet ik, maar die komen nooit aan schot.
Zo'n vrouw als jou laat ik natuurlijk nooit gaan
quote:
Etenquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Wat ga je ermee koken?
Oke.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:10 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Heb die Fischer dopjes van laatste gekocht, waren normaal 160 voor 2 en toen 40. Zijn prima dopjes! Echt lekker geluid, netjes helder en een prima bas.
Gaat weer lekker in huize Myaela dusquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:11 schreef Myraela het volgende:
Boodschappen gedaan. eieren op straat kapot laten vallen. Bloem door het hele huis geschopt, the usual.
Doe ik ook regelmatig jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:11 schreef Myraela het volgende:
Boodschappen gedaan. eieren op straat kapot laten vallen. Bloem door het hele huis geschopt, the usual.
Ik ga ook mijn geld hier niet aan uitgeven maar topusers hier zien kloten is leuk.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En de box kan zomaar komen dan ofzo![]()
Excuses voor mijn onwetendheid![]()
En ik ben echt te nuchter voor dit soort dingen. Ik koop alleen dingen die ik nodig heb, ook al krijg je voor 400 euro aan spullen waar je zelf 50 voor hebt betaald
Mexicanobakker en ik doen ook vaak boodschappen. Vooral tijdens het voetbal.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:11 schreef Myraela het volgende:
De laatste weken doe ik verbazingwekkend weinig boodschappen tijdens het voetbalquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mexicanobakker en ik doen ook vaak boodschappen. Vooral tijdens het voetbal.
Wel alles in huis om vanavond curry met naanbrood te maken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:11 schreef bambino het volgende:
[..]
Gaat weer lekker in huize Myaela dus
En hoi![]()
JA kan vanuit het niets komen. Maar de historie laat wel zien dat ze meestal niet al te snel achter elkaar komen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En ik ben echt te nuchter voor dit soort dingen. Ik koop alleen dingen die ik nodig heb, ook al krijg je voor 400 euro aan spullen waar je zelf 50 voor hebt betaald
De kans dat je die box uiteindelijk krijgt is heel klein. Want er komt eerst een soort verificatiescherm en dan gaat de boel heel traag doen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik val niet eens op vrouwen en ik ben #teamessquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
essnhills heeft al jaren een vriend.
Desalniettemin support ik ook #teamess.
Ik neem altijd een big shopper mee van huis voor me boodschappen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel alles in huis om vanavond curry met naanbrood te maken.Maar ik doe nooit meer boodschappen in die goedkope doorzichtige zakjes.
Neem Herman den Blijker materiaal man.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:13 schreef tralalala het volgende:
Ik ga deze maar bestellen denk ik:
http://www.amazon.de/gp/p(...)&smid=A3JWKAKR8XB7XF
Het geld van de messenset die ik gisteren geannuleerd heb staat nu alweer op mijn rekening.
En teambambino danquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik val niet eens op vrouwen en ik ben #teamess
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die hebben van die rare knobbelsquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Neem Herman den Blijker materiaal man.
#Teamess all the wayquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb zelfs zo'n boodschappentas op wieltjes, oude mensen stijlquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik neem altijd een big shopper mee van huis voor me boodschappen.
Die groente tasjes zijn me te vaak gescheurd
Je bent zelf een rare knobbel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die hebben van die rare knobbels
Hahaquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb zelfs zo'n boodschappentas op wieltjes, oude mensen stijl
quote:
Daar hebben we het niet over in het openbaarquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar hebben we het niet over in het openbaar
Ik ben niet zo groot en sterk, dus superhandig!quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:14 schreef bambino het volgende:
[..]
Haha![]()
Dat gaat me dan weer net iets te ver
Ik had mijn nieuwe leren tas bij, maar daar ging het niet allemaal in. Ik neem altijd teveel mee.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik neem altijd een big shopper mee van huis voor me boodschappen.
Die groente tasjes zijn me te vaak gescheurd
Die zijn idd ook niet kapot te krijgen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:15 schreef essnhills het volgende:
Ik heb van die stoffen tassen van de Lidl. Werken prima
Ik neem altijd 1 tas mee, en dan stop ik die tijdens het winkelen vol (gelukkig mag dat hierquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo groot en sterk, dus superhandig!
Doet iedereen dat nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had mijn nieuwe leren tas bij, maar daar ging het niet allemaal in. Ik neem altijd teveel mee.
Externe opslagdingquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet niet eens wat dit is.
Soms neem ik idd pakken drinken mee en een zak met appels oid.. die tas zo loeizwaar dat ik hem amper kan tillen en die tassen houden het wel hoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:16 schreef bambino het volgende:
[..]
Die zijn idd ook niet kapot te krijgen.
Weet nog dat mijn opa en oma 4 van die katoenen tassen hadden.
Daar gingen we altijd boodschappen mee doen, zo lang ik me kan herinneren zijn het altijd dezelfde geweest in een jaar of 10
Waar staat dat?quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:17 schreef tralalala het volgende:
Ibood20 (20%) kortingscode op Justeat + New York Pizza 2e gratis = Goedkoop eten.
Het is dat ik vaker fiets naar een supermarkt, dan loop. Anders zou ik ook zo'n ding halen. Tillen is niet mijn ding.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb zelfs zo'n boodschappentas op wieltjes, oude mensen stijl
Ik heb geen idee of dat hier mag, maar zou me er best ongemakkelijk bij voelen eigenlijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik neem altijd 1 tas mee, en dan stop ik die tijdens het winkelen vol (gelukkig mag dat hier) om het vervolgens bij de kassa weer uit te laden.
Zo weet ik altijd precies of ik het kan meenemen/tillen
Hoewel de producten in de categorie 'ding' vaak zwart zijn, schaar ik deze er ook onder.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet niet eens wat dit is.
Die zijn het bestequote:Op donderdag 27 februari 2014 15:17 schreef EDMAN- het volgende:
Big Americans in de oven, Texas BBQ
nog goedkoper, en lekker
Meeste mensen weten het gewoon niet, toevallig heb ik een NAS van synology, dus ik herken de opbouw van het typenummer: aantal schijven + jaartalquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:17 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dit vind ik nou ook weer een beetje slecht.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:17 schreef tralalala het volgende:
Ibood20 (20%) kortingscode op Justeat + New York Pizza 2e gratis = Goedkoop eten.
Maar ik ben natuurlijk een sterke manquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Soms neem ik idd pakken drinken mee en een zak met appels oid.. die tas zo loeizwaar dat ik hem amper kan tillen en die tassen houden het wel hoor
Auto ftwquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is dat ik vaker fiets naar een supermarkt, dan loop. Anders zou ik ook zo'n ding halen. Tillen is niet mijn ding.
Ik woon er op 50 mtr vandaan, dus dan is het ideaal. Hij ziet er nog enigzins trendy uitquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is dat ik vaker fiets naar een supermarkt, dan loop. Anders zou ik ook zo'n ding halen. Tillen is niet mijn ding.
Bij House of Cards moet ik altijd hieraan denkenquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:16 schreef Fiorano het volgende:
Ik ga maar weer even house of cards kijken. Ondertussen de Hunt bijhouden via de app
Nja hier doen heel veel mensen het.. tot een paar maanden geleden hadden ze hier alleen grote karren, geen mandjes, dus deed bijna iedereen hetquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:18 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of dat hier mag, maar zou me er best ongemakkelijk bij voelen eigenlijk
Neem altijd een karretje en pleur het daar in.
Mocht het niet passen koop ik er wel een tasje bij
Oh hahaquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nja hier doen heel veel mensen het.. tot een paar maanden geleden hadden ze hier alleen grote karren, geen mandjes, dus deed bijna iedereen het![]()
Nu hebben ze wel mandjes, maar uit gewoonte doet bijna iedereen het gewoon nog steeds in de tas
* bambino geeft Myraela rijlesquote:
Een beetje girlpower is niks mis meequote:Op donderdag 27 februari 2014 15:19 schreef bambino het volgende:
[..]
Maar ik ben natuurlijk een sterke mandus om zwaarte hoef ik me niet druk te maken
Trouwens, als ik je vriendje was zou ik ze voor je tillen![]()
![]()
You go girlquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een beetje girlpower is niks mis mee
Laatst samen met een vriendin met de bus een zware kast opgehaald bij ikea, en zelfs helemaal alleen in elkaar getimmerd![]()
En zelf mijn band geplakt toen ik na 8km fietsen een lekke band kreeg en nog 5km moest lopen
Toch wel een van de minste nummers die Radiohead ooit heeft gemaakt en zeker het minste nummer op die plaat. Gelukkig wordt het opgevolgd door het briljante Jigsaw Falling into Place en Videotapequote:Op donderdag 27 februari 2014 15:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bij House of Cards moet ik altijd hieraan denken![]()
Ik vind het wel chill zoquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:20 schreef bambino het volgende:
[..]
Oh haha
Ze hebben hier grote karretjes, oude mensen karretjes met hoge bodem, normale mandjes en mandjes met wieltjes
Ja ieder wat wils natuurlijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het wel chill zoIk kan nooit met teveel bij de kassa komen
Als ik later ook zo'n ding nodig heb dan vraag ik er wel een aan m'n vader.. Meneer de timmerman weet het over het algemeen beter dan de verkopers in de winkelquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:22 schreef bambino het volgende:
Zo'n ding heb ik al, alleen van een cheap ass aldi merk
Werkt prima al houdt de accu het niet lang vol
Je kan wel de nieuwe popprofessor Don Mexicano Blokhuis worden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch wel een van de minste nummers die Radiohead ooit heeft gemaakt en zeker het minste nummer op die plaat. Gelukkig wordt het opgevolgd door het briljante Jigsaw Falling into Place en Videotape
Daarom zelfscanquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik neem altijd 1 tas mee, en dan stop ik die tijdens het winkelen vol (gelukkig mag dat hier) om het vervolgens bij de kassa weer uit te laden.
Zo weet ik altijd precies of ik het kan meenemen/tillen
Bedankt Johannes.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan wel de nieuwe popprofessor Don Mexicano Blokhuis worden.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
Daarom zelfscanAlles al direct inpakken.
Alleen als je een controle hebt moet je alles er weer uitmikken maar dat is maar 1 op de 15 keer ofzo.
Ik doe pas aan zelfscan als ik dan ook korting krijgquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
Daarom zelfscanAlles al direct inpakken.
Alleen als je een controle hebt moet je alles er weer uitmikken maar dat is maar 1 op de 15 keer ofzo.
Ik vind het juist een mooi nummerquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch wel een van de minste nummers die Radiohead ooit heeft gemaakt en zeker het minste nummer op die plaat. Gelukkig wordt het opgevolgd door het briljante Jigsaw Falling into Place en Videotape
Ik maak er anders altijd graag gebruik van. Spullen scannen en direct in je tas doen. Niet alles nog een keer op een band leggen en weer opnieuw inpakken. En ik sta echt nooit in de rij bij de zelfscan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:28 schreef bambino het volgende:
Die zelfscan is een flop in mijn ogen.
Als ik zo rondom hoor zijn er heel veel mensen die dan toch 1 of 2 items niet scannen.
Vind dat soort dingen belachelijk.
En als je aangehouden wordt zeggen ze "oh shit helemaal vergeten" en mogen ze dat item betalen en klaar.
Ja als er geen risico is, waarom dan niet proberen?
Wat een pauper ben je dan. Het zou niet eens in me op komenquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:28 schreef bambino het volgende:
Die zelfscan is een flop in mijn ogen.
Als ik zo rondom hoor zijn er heel veel mensen die dan toch 1 of 2 items niet scannen.
Vind dat soort dingen belachelijk.
En als je aangehouden wordt zeggen ze "oh shit helemaal vergeten" en mogen ze dat item betalen en klaar.
Ja als er geen risico is, waarom dan niet proberen?
Oh jij!quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:31 schreef Myraela het volgende:
Ik heb één keer perongeluk een pak koekjes meegenomen. Wilde het toch niet meenemen en had het uit de scan gehaald, maar niet uit mijn tas. Hihi.
Jup idd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat een pauper ben je dan. Het zou niet eens in me op komen
Ja ik snap wel dat het sneller is.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik maak er anders altijd graag gebruik van. Spullen scannen en direct in je tas doen. Niet alles nog een keer op een band leggen en weer opnieuw inpakken. En ik sta echt nooit in de rij bij de zelfscan.
De supermarkt weet ook wel dat er producten niet gescanned worden door zelfscan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:35 schreef Myraela het volgende:
Ik denk trouwens dat die 16 jarige meisjes bij de kassa ook regelmatig een product en onopgemerkt doorheen laten gaan. Denk dat het verschil wel meevalt.
Jij met je dingquote:
quote:
Ik wacht op de 4Kquote:
Honden ookquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:49 schreef bambino het volgende:
Eckte mannen scheren trouwens nooit, die trimmen
Honden worden getrimmt, eckte mannen doen het zelfquote:
Nou vooruitquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:50 schreef bambino het volgende:
[..]
Honden worden getrimmt, eckte mannen doen het zelf
* bambino slurpt noodles van Myraelaquote:
Ik vind die dure met meer mesjes wel een stuk fijner scheren.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:52 schreef Xeor het volgende:
Mijn wegwerpmesjes doen het net zo goed als deze dure
Ik ga zelf voor All I Need, Bodysnatchers en daarna die laatste 2. Faust Arp is natuurlijk ook wel minder.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind het juist een mooi nummerStaan op In Rainbows imo minder goede nummers.
Jigsaw Falling into Place en Videotape zijn wel echt briljant ja, samen met Reckoner de beste nummers vind ik van In Rainbows
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:01 schreef essnhills het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een systeemcamera?
Je meent hetquote:
Pabo? Le Duc? Victoria?quote:
quote:
No imaginationquote:
maar effe serieus.... da's een digitale camera, zonder opklappende spiegel dus formaatje compact camera eigenlijk, maar dan wel met verwisselbare lenzen. Zoietsquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:01 schreef essnhills het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een systeemcamera?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De kwaliteit laten we aan jou over.
quote:
Ja die jaquote:
Uhuh..quote:
quote:
En hij is zwartquote:
Het ultieme dingquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kan je nu ook vrouwen in de aanbieding kopen?
Godver wat slecht, sorry
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kan je nu ook vrouwen in de aanbieding kopen?
Godver wat slecht, sorry
wtf moet je daar meequote:Op donderdag 27 februari 2014 16:12 schreef Yngwie het volgende:
veel te weinig gaatjes![]()
Ik wil zoiets:
[ afbeelding ]
Holy fawkquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:12 schreef Yngwie het volgende:
Ik wil zoiets:
[ afbeelding ]
Ontvangenquote:
Geen ideequote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:15 schreef EDMAN- het volgende:
Kga eens op huis aan, pizzaatje en dan drankje doen. Tot morgenmiddag ergens
succes
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:15 schreef Vleuver het volgende:
Doet me denken aan de onderdanige in een homostel
Zakt je kast daarvan niet ineen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:12 schreef Yngwie het volgende:
Ik wil zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:15 schreef essnhills het volgende:
En mijn pakketje is geslaagd![]()
![]()
Op de gok een speciaal soort sportschoenen in de aanbieding gekocht![]()
![]()
Eigenlijk een maatje te groot maar ik las in de reviews dat je bij deze eigenlijk een maatje groter moest nemen, dus de gok gewaagd en maatje 36 (de kleinste) besteld in de hoop dat ik ze zou passen.
En ik pas ze![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:12 schreef Yngwie het volgende:
Ik wil zoiets:
[ afbeelding ]
Wat een feest vandaagquote:
Nu nog een box en dan is het compleetquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat een feest vandaag![]()
![]()
Pannensetje gescoord, schoenen die wonderbaarlijk genoeg passen![]()
![]()
Wat heb jij kleine voetjes.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:15 schreef essnhills het volgende:
En mijn pakketje is geslaagd![]()
![]()
Op de gok een speciaal soort sportschoenen in de aanbieding gekocht![]()
![]()
Eigenlijk een maatje te groot maar ik las in de reviews dat je bij deze eigenlijk een maatje groter moest nemen, dus de gok gewaagd en maatje 36 (de kleinste) besteld in de hoop dat ik ze zou passen.
En ik pas ze![]()
![]()
Ik wou het niet zeggenquote:
Jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:20 schreef bambino het volgende:
[..]
Nu nog een box en dan is het compleet
I knowquote:
Mijn vriend heeft 48, soms zelfs 49 aanquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:22 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen
Maat 47,5 hier
Die heb ik in NL bijna nog nooit gezien.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
I knowHet is een ramp hier in Nederland
Er zijn heel weinig betaalbare schoenen in mijn maat hierEn aanbiedingen zijn er al helemaal nooit, want dan zijn die in mijn maat altijd allang alweer weg.
Daarom ben ik er nu ook zo blij mee dat deze én in de aanbieding waren op het moment dat ik ze nodig had, én dat ze idd klein vallen![]()
![]()
[..]
Mijn vriend heeft 48, soms zelfs 49 aan
Hoe lang ben je?quote:
Hij heeft meestal geen problemen met schoenen vinden. Als hij nieuwe nodig heeft is hij sneller klaar dan ikquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Die heb ik in NL bijna nog nooit gezien.
Ben ooit in Amerika bij zo'n zaak geweest. Die had maat 55 ofzo liggen.
Echt insane
Ja dat geloof ik graag. Maar op internet is het tegenwoordig wel makkelijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij heeft meestal geen problemen met schoenen vinden. Als hij nieuwe nodig heeft is hij sneller klaar dan ik![]()
Maar 48 heb je ook niet overal nee.We zitten allebei net over de 'grens'
Alleen komen er steeds meer mensen met grote voeten dus krijgt hij het steeds makkelijker
En er zijn steeds minder mensen hier met kleine voeten dus het gaat voor mij alleen maar lastiger worden
Dan is het niet echt super groot, aangezien je ook lang bentquote:
Er lijkt wat meer aanbod te komen iddquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:30 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik graag. Maar op internet is het tegenwoordig wel makkelijk
Maar ik wil ook niet lang zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:32 schreef bambino het volgende:
[..]
Dan is het niet echt super groot, aangezien je ook lang bent
Zoals ikquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik wil ook niet lang zijn.Ik wil klein zijn en een excuus hebben om op hakken te lopen.
ideaalllllquote:
Hahaquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik wil ook niet lang zijn.Ik wil klein zijn en een excuus hebben om op hakken te lopen.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:33 schreef essnhills het volgende:
Maar ik kan weer nauwelijks op hoge hakken lopen![]()
Ik heb 1 paar hakken van 9cm!!
Maar mijn voeten zijn zelf maar 21cm lang, dan is 9cm echt belachelijk hoogIk kan er dan ook nauwelijks op lopen
als de keuken voorbij komt stuur ik je ook een berichtje essquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
ik heb pannen
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb wel een iets langere vriend.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:33 schreef bambino het volgende:
[..]
Haha
Gewoon een vriend zoeken van 2,10 dan kun je alsnog op hakken lopen
14cmquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:34 schreef Myraela het volgende:
Ik heb 4 paar van 14 cm.Maar ze staan gewoon in een kastje mooi te zijn. Nooit gedragen.
14cm? Holy fawk.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:34 schreef Myraela het volgende:
Ik heb 4 paar van 14 cm.Maar ze staan gewoon in een kastje mooi te zijn. Nooit gedragen.
Bij 11,5cm haak ik afquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:34 schreef Myraela het volgende:
Uccie!quote:
Mijn vriend is 1.93quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel een iets langere vriend.Maar geen 2.10. Maar als dan ga ik gewoon veel zitten, dan zie je niet dat ik langer ben.
De helft, uhuh.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
14 cm, da's godsamme bijna de helft van mijn...
Jouw... is langer dan mijn voetjes?quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het dubbele van de mijne...quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
EN ik ga mijn barefootschoenen inlopen. Nog platter..quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:36 schreef Myraela het volgende:
Ik blijf maar gewoon lekker op m'n sneakertjes rondlopen.
Ik heb passende schoenen gekochtquote:
in de hunt, of is dit unrelated?quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb passende schoenen gekocht![]()
![]()
Unrelatedquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de hunt, of is dit unrelated?
Ik heb nog niets gekochtquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de hunt, of is dit unrelated?
Ik heb pannen gekochtquote:
ik ben er zo weinig geweest dat ik pas 3 dingen voorbij heb zien komenquote:
30 cm schoon aan de haak, FOK!ker hequote:
Ik wil een living colours Iris (eigenlijk 2) en iets dat ik op het lijstje van Melleyn heb laten zetten en zelf vergeten benquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb pannen gekocht
Maar dat staat al in de TT
Moderne dingen in de tuin. nah.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:41 schreef bambino het volgende:
Vind dit wel een mooi dingmaar wat een geld...
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil een living colours Iris (eigenlijk 2) en iets dat ik op het lijstje van Melleyn heb laten zetten en zelf vergeten benen jellybeans
Ik vind dit ding er sowieso niet uitzienquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:42 schreef Uccie het volgende:
Ik heb geen tuin en op balkon, ziet er niet uit
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Melleyn waar ben jeUccie moet weten wat ze ook weer moest kopen
Waarschuw ons evenquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:42 schreef Xeor het volgende:
Ik zal zo wel weer een box missen op mijn weg terug naar huis
quote:
Dat is wel tof jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:43 schreef Onnoman het volgende:
hahaha.. dacht dat het een douchekop was met een led erin
Wat heb ik nu weer gedaanquote:
Plus, het zijn vaak geen benelux modellen, dus als je er een UPC/Ziggo kaartje in wil doen, werkt het niet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:45 schreef Mansjester het volgende:
Het enige wat ik zou kopen is een televisie. Maar de prijs op iBood is volgens mij niet eens lager dan in een random webshop
ik kijk plaatjesquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is wel tof ja
Maar voor in de tuin
Wat voor tuin moet je hebben waarin zoiets staat?![]()
Niet mijn soort tuin
Tuinen moeten rommelig zijnMet kronkelpaadjes en klimbomen enzo
Ik vind die insteekkaarten toch vervelend dus dat zou mij niks uitmaken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Plus, het zijn vaak geen benelux modellen, dus als je er een UPC/Ziggo kaartje in wil doen, werkt het niet.
Wat voor koffer zoek je?quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:47 schreef essnhills het volgende:
Als ik straks een box scoor, dan heb ik hier eigenlijk nog vrij weinig te zoeken..
ik verwacht geen goede kofferset voor een betaalbare prijs eigenlijk, en de pannenset heb ik al gescoord
En je kan nu nog maar 1 box scoren.. dus als dat me lukt..
Dan maakt het niet zoveel uit, inderdaad. Maar ik heb mijn kastje al teveel vol staan met dingen. Dus voor mij was zo'n insteekkaartje makkelijker.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:47 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik vind die insteekkaarten toch vervelend dus dat zou mij niks uitmaken.
Ik heb zo'n kastje van Ziggo staan met recorder en dergelijke. Zijn een stuk sneller dan de TV zelf
Een grote koffer zou leuk zijnquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:48 schreef bambino het volgende:
[..]
Wat voor koffer zoek je?
Ik heb nog een splinternieuwe Samsonite reiskoffer van stof.
Ik heb gereedschap waar ik het bestaan niet van weet, erfenis van mijn opa.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:48 schreef essnhills het volgende:
Niet nodigeen huisgenootje heeft een setje schroevendraaiers, ik heb tangen en een hamer
Mooi dingquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:49 schreef bambino het volgende:
Deze heb ik nog staan Ess
http://producthistory.eu/(...)right+55+Expandable/
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb gereedschap waar ik het bestaan niet van weet, erfenis van mijn opa.
Mijn vader wil weleens wat lenen, stuurt ie me met een internet linkje de kelder in (dat klinkt wat vreemd...) om hetzelfde tangetje te vinden
http://www.ibood.com/nl/n(...)_blauw_met_TSA-slot/quote:
Het is niet van mijn vader, het is van mij...alleen ik doe er niets meequote:Op donderdag 27 februari 2014 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Mijn vader heeft gewoon alles in de schuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |