Eens. Het Ajax shirtje om het standbeeld kon ik ook nog wel om lachenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:55 schreef J.Pistone het volgende:
Dan was die groene rook toch leuker.
Joden hebben kanker.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Eens. Het Ajax shirtje om het standbeeld kon ik ook nog wel om lachen
Waar staat JHK voor?
quote:
Hier is toch meer moeite in gestoken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:04 schreef Dekatria het volgende:
Andersom gebeurt het ook, naar verluid.
[ afbeelding ]
Laat ze lekker saampjes gaan vingerverfen ofzo.
Zelfs ik als Ajacied kon die actie wel waarderen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:55 schreef J.Pistone het volgende:
Dan was die groene rook toch leuker.
Als Ajacieden en Feyenoorders samen actie gaan voeren tegen de regering, heeft de regering een probleem. En zit het Binnenhof onder de verf.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zelfs ik als Ajacied kon die actie wel waarderen.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:10 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Als Ajacieden en Feyenoorders samen actie gaan voeren tegen de regering, heeft de regering een probleem. En zit het Binnenhof onder de verf.![]()
Naja, ben totaal geen fan van de staantribune.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er wel aardig uit.
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Naja, ben totaal geen fan van de staantribune.
Je krijgt dan sneller één fanatieke zijde. Het mooie van De Kuip is dat juist heel de eerste ring rondom het veld fanatiek is. Als je straks 12.000 man op een staantribune hebt, is dat waarschijnlijk veel minder zo. Bovendien, ook zonder staantribune gaan mensen staand voetbal kijken.quote:
Dat maakt de Kuip natuurlijk ook uniek, er zijn niet veel stadions met fanatiek publiek aan de lange zijde, ik vrees dat dat in het nieuwe stadion over is omdat die plaatsen te duur gaan wordenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Je krijgt dan sneller één fanatieke zijde. Het mooie van De Kuip is dat juist heel de eerste ring rondom het veld fanatiek is. Als je straks 12.000 man op een staantribune hebt, is dat waarschijnlijk veel minder zo. Bovendien, ook zonder staantribune gaan mensen staand voetbal kijken.
Ik hoop heel erg dat het zelfde model aanhouden qua goedkope en dure plekken. Maar ben er bang voor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat maakt de Kuip natuurlijk ook uniek, er zijn niet veel stadions met fanatiek publiek aan de lange zijde, ik vrees dat dat in het nieuwe stadion over is omdat die plaatsen te duur gaan worden
Doorbreekt juist nou net wat De Kuip zo mooi maakt: doorlopende ringen. Echt té lelijk, die staantribune. Verder is die buitenkant ook echt afzichtigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |