quote:Op maandag 10 maart 2014 20:51 schreef DO2 het volgende:
Ik vrees wel 'n beetje dat Woody en Matthew de lat erg hoog hebben gelegd voor de opvolgers.
Kan eigenlijk alleen nog maar een teleurstelling worden. Maar wie weet.
Ik heb deze legendarische serie al aan zoveel mensen in mijn omgeving aangeraden de afgelopen tijd maar nog niemand heeft het gezien. Mensen weten echt niet wat ze missen...quote:Ik ga de serie oprecht missen; met name de urenlange discussies die ik de afgelopen weken met mensen heb gehad in pubs en coffee bars over de serie en de filosofie erachter.
Ik ben IRL ook een wandelend TD-reclameblok, ook hier vooralsnog zonder al te veel succes...quote:Op maandag 10 maart 2014 22:42 schreef Atmosphere72 het volgende:
[..]
Ik heb deze legendarische serie al aan zoveel mensen in mijn omgeving aangeraden de afgelopen tijd maar nog niemand heeft het gezien. Mensen weten echt niet wat ze missen...
Ja precies, echt heel vreemd...quote:Op maandag 10 maart 2014 22:45 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik ben IRL ook een wandelend TD-reclameblok, ook hier vooralsnog zonder al te veel succes...
Ik heb hem altijd al wel goed gevonden, maar sinds Killer Joe is hij gewoon legendarisch bezig in alles.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:52 schreef Smoofie het volgende:
Matthew is sowieso de laatste jaren érg goed bezig. Een van de beste , als niet dé beste acteur nu.
Dit bedoelde je.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:46 schreef Smoofie het volgende:
Ik zit niet te wachten op female lead detectives
Dat einde van Killer Joequote:Op maandag 10 maart 2014 22:54 schreef glannie het volgende:
[..]
Ik heb hem altijd al wel goed gevonden, maar sinds Killer Joe is hij gewoon legendarisch bezig in alles.
Echt vet om te zien.
Kan inmiddels ook echt niet meer wachten op Interstellar!
Yup.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:56 schreef glannie het volgende:
Ja, klopt idd. Lincoln Lawyer was ook goed. Was die voor Killer Joe nog?
Haha, ok. Touché.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wij hebben een dubbele persoonlijkheid.
Jij wel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |