Eerder dat je alles al weet van elkaar, als het te lang gaat duren.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Lijkt me ook het beste om niet te lang te chatten, aangezien je dan geneigd bent om elkaar helemaal op te geilen en een ander beeld krijgt.
Hmm, ok. Als dat hun intentie was, snap ik dat ze het maar 2 weken volhouden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:11 schreef Robby87 het volgende:
Lijkt me ook het beste om niet te lang te chatten, aangezien je dan geneigd bent om elkaar helemaal op te geilen en een ander beeld krijgt.
Mij ook hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mij leek het normaal om eerst gewoon met elkaar te chatten om een beetje een beeld te krijgen van iemand alvorens je besluit of je iemand überhaupt wil ontmoeten.
Zoals?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar stel het word wat met dat Tinder-ding... Moet je dan niet aardig wat aan je zelf gaan veranderen?
Een echte baan gaan zoeken? Neem aan dat er in een relatie wel wat geld nodig isquote:
Meer opdrachten en een baan ernaast, was altijd al het plan voor dit jaar. Ook zonder relatie heb ik geld nodig.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Een echte baan gaan zoeken? Neem aan dat er in een relatie wel wat geld nodig is
True, maar minder... En het was verder geen dis ofzo hoor. Ik heb ook geen normale baan...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:41 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Meer opdrachten en een baan ernaast, was altijd al het plan voor dit jaar. Ook zonder relatie heb ik geld nodig.
Allemaal arm hierquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
True, maar minder... En het was verder geen dis ofzo hoor. Ik heb ook geen normale baan...
Ga dan niet zitten Fokken maar trek erop uit!quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ga dan niet zitten Fokken maar trek erop uit!
Jij zit toch niet op de 52%?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik op het moment anders wel... wat best vervelend is als je wel 100+ uur gewerkt hebt... Maar ja als je 52% belasting betaald dan blijft er weinig over...Ach, een maandje crackers is goed voor de weegschaal
![]()
Lijkt me niet, maar dat is toch echt wat er in gehouden word bij mijn 2de baan...quote:
Dan gewoon je vriendin alles laten betalen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Lijkt me niet, maar dat is toch echt wat er in gehouden word bij mijn 2de baan...
Hahah, zo ben ik nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan gewoon je vriendin alles laten betalen.
Of al je verzamelobjecten verkopen dan ben je ook rijkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hahah, zo ben ik nietAl zei ze gister wel dat zij mij mee zou nemen naar Captain America 2
Maar verder hoef ze voor mij niks te betalen. Over het algemeen verdien ik meer dan zij doet
Dat gaat voorlopig nog niet gebeuren. Zolang ik mijn rekeningen kan betalen is alles nog goedquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Of al je verzamelobjecten verkopen dan ben je ook rijk
Misschien interesse in een de jubileumuitgave van toen Donald Duck weekblad 50 jaar bestond?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat gaat voorlopig nog niet gebeuren. Zolang ik mijn rekeningen kan betalen is alles nog goed
Kan ik daar mijn rekeningen mee betalen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien interesse in een de jubileumuitgave van toen Donald Duck weekblad 50 jaar bestond?![]()
Misschien als hij ooit meer waard gaat worden...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Kan ik daar mijn rekeningen mee betalen?
Pas op, straks komen er nog naaktfoto'squote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:10 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Die chatberichten waren mij een tikje te opdringerig iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |