Pics van je zusje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:17 schreef wyccie het volgende:
Cool, mijn zusje is ook in Z-A en Namibië geweest. Prachtige woestijn.
quote:
Rood en Groen, 9, Heb ik niet. New Yorkquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:58 schreef wyccie het volgende:
We beginnen met:
lievelingskleur, lievelingsgetal, lievelingseten, leukste vakantie en favoriete film.
Nu welquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:55 schreef wyccie het volgende:
We hebben nu een wekelijkse Robby-vertelt-meer-over-zichzelf sessie. Gisteren heb ik een rijtje vragen gesteld. Maar het geldt natuurlijk ook voor de anderen. Heb je niet teruggelezen?
Eens, had ik ook altijd. Maar Azië viel mee, dus Afrika zal ool wel OK kunnen zijn...quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Afrika trekt me nou helemaal niet om naar toe te gaan op vakantie, maar ja dat heb ik ook met Azië
Nou, dan is Azië zeker wat voor je.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:06 schreef dyonvbaal het volgende:
NY is zo mooi en zo groot... en ik ga liever naar een stad dan naar een natuurgebied
Ik had hetzelfde. Afrika bleek prachtig te zijn. Doe mij maar een mooi land ipv een grote stad. Steden kunnen leuk zijn, maar niet voor al te lang.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:08 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Eens, had ik ook altijd. Maar Azië viel mee, dus Afrika zal ool wel OK kunnen zijn...
Midden Afrika heeft mooiere natuur dan wat ik zover van Azië heb gezien. Op Halong Bay na trouwens. Dat is misschien wel de mooiste plek op aarde.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:08 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nou, dan is Azië zeker wat voor je.
Voor mij gaat het uiteraard vooral om de natuur.
Enige dat ik in Azië zou willen bezoeken is Japan, Tokyo dan in het bijzonderquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:08 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nou, dan is Azië zeker wat voor je.
Voor mij gaat het uiteraard vooral om de natuur.
Ik ben ook wel van de stedentrips. Het liefst wil ik alles zien; musea, kerken, parken, marktjes.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:06 schreef dyonvbaal het volgende:
NY is zo mooi en zo groot... en ik ga liever naar een stad dan naar een natuurgebied
Ook in Zuid-Amerika geweest?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:09 schreef picodealion het volgende:
[..]
Midden Afrika heeft mooiere natuur dan wat ik zover van Azië heb gezien. Op Halong Bay na trouwens. Dat is misschien wel de mooiste plek op aarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |