abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137195114
Mijn verhaal:

Ik heb via Tinder een meisje ontmoet en daar 3 dates mee gehad.
Date 1 was gewoon elkaar leren kennen tijdens een drankje, date 2 samen koken bij mij thuis en eind v/d avond zoenen, date 3 was bij haar eten en seks/knuffelen.
Ok, sindsdien ben ik verliefd geworden en dan gaat het vaak bij me mis.

Ze vroeg mij nadat we de 3e date hebben gehad of ik nog wilde afspreken. Lijkt me leuk zei ik en we hadden iets gepland staan voor woensdagavond (gisteren dus).

Nu had ze mij al tijdens de eerste dates gewaarschuwd dat ze soms echt even een avondje voor haar zelf wil en dat ze dan soms een afspraak afzegt. Dat heeft ze dus gisteren ook gedaan, vanwege haar drukke schema.

Normaalgesproken boeit het me niet zoveel, maar omdat ik verliefd ben, ga ik rare dingen in mijn hoofd halen en stomme dingen doen. Ik probeerde dus via de whatsapp en door haar te bellen te vissen of ze mij wel leuk vond, maar ik kwam kennelijk nogal wanhopig over.

Ze was nogal geschrokken van mijn reactie en haar gevoel was daardoor ook weg en nu wil ze niet meer afspreken of telefonisch contact.

Ik heb nog een klein beetje hoop dat er een 'window of opportunity' is of dat ze gewoon last heeft van haar maandelijkse perikelen ofzo.

Frustrerend dit..... Probeer nu een leuk gevat bericht te schrijven. Dat die verkeerde indruk die ze nu van mij heeft gekregen mij spijt, blabla.

[ Bericht 0% gewijzigd door el_parador op 27-02-2014 13:51:41 ]
pi_137195156
Herkenbare klacht. (doch geen KLB)

Dan word je verliefd en ga je ineens enthousiast berichten en dat ruiken meisjes door de telefoon heen. En dat schrikt af want dat is niet het gedrag waar ze in eerste instantie voor gevallen zijn. Dus stapje terug, TS.
pi_137195190
Je bent te opdringerig geweest!
  donderdag 27 februari 2014 @ 12:43:05 #4
54408 Parzival
Where it happens
pi_137195192
ik zou gewoon even niets doen.. je komt nog wanhopiger over als je nu excuus briefjes enzo gaat maken
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_137195197
Zit dan ook eens niet zo te stressen vent. Geef die meid eens ruimte. Laat haar rustig haar ding doen. Als jij een goede indruk hebt achtergelaten dan laat ze echt wel van zich horen.

Oké.. nu misschien niet meer. Maar voor de volgende keer dan.
pi_137195248
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:40 schreef el_parador het volgende:
Probeer nu een leuk gevat bericht te schrijven. Dat die verkeerde indruk die ze nu van mij heeft gekregen mij spijt, blabla.
Ja, ga haar vooral nog meer irriteren.
  donderdag 27 februari 2014 @ 12:46:38 #7
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_137195309
quote:
Mijn verhaal:

Ik heb via Tinder een meisje ontmoet en daar 3 dates mee gehad.
Date 1 was gewoon elkaar leren kennen tijdens een drankje, date 2 samen koken bij mij thuis en eind v/d avond zoenen, date 3 was bij haar eten en seks/knuffelen.
Ok, sindsdien ben ik verliefd geworden en dan gaat het vaak bij me mis.

Ze vroeg mij nadat we de 3e date hebben gehad of ik nog wilde afspreken. Lijkt me leuk ze ik en we hadden iets gepland staan voor woensdagavond (gisteren dus).

Nu had ze mij al tijdens de eerste dates gewaarschuwd dat ze soms echt even een avondje voor haar zelf wil en dat ze dan soms een afspraak afzegt. Dat heeft ze dus gisteren ook gedaan, vanwege haar drukke schema.

Normaalgesproken boeit het me niet zoveel, maar omdat ik verliefd ben, ga ik rare dingen in mijn hoofd halen en stomme dingen doen. Ik probeerde dus via de whatsapp en door haar te bellen te vissen of ze mij wel leuk vond, maar ik kwam kennelijk nogal wanhopig over.

Ze was nogal geschrokken van mijn reactie en haar gevoel was daardoor ook weg en nu wil ze niet meer afspreken of telefonisch contact.

Ik heb nog een klein beetje hoop dat er een 'window of opportunity' is of dat ze gewoon last heeft van haar maandelijkse perikelen ofzo.

Frustrerend dit..... Probeer nu een leuk gevat bericht te schrijven. Dat die verkeerde indruk die ze nu van mij heeft gekregen mij spijt, blabla.
Heel herkenbaar, daar zou ik ook meteen op afknappen.
Ik zou haar nu even een tijdje met rust laten, misschien trekt het weer iets bij (in het beste geval).
Anders, pech gehad, je hebt je eigen glazen ingegooid.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_137195487
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:44 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, ga haar vooral nog meer irriteren.
Dit.

hahahah
pi_137195563
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:46 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Heel herkenbaar, daar zou ik ook meteen op afknappen.
Ik zou haar nu even een tijdje met rust laten, misschien trekt het weer iets bij (in het beste geval).
Anders, pech gehad, je hebt je eigen glazen ingegooid.
Ik vraag me af wat de psychologie daarachter is. Wellicht beter om het meisje even met rust te laten.
pi_137195606
Zet er maar een streep doorheen.
Dit kansloze gedrag maakt van een roze bril een met poep besmeurd skimasker.
  donderdag 27 februari 2014 @ 12:55:34 #11
362578 JustAsEasy
Un Café por favor
pi_137195627
Eigen schuld dikke ....... :W
De toerist weet niet waar hij is geweest,
De reiziger weet niet waar hij naar toe gaat
  donderdag 27 februari 2014 @ 12:59:01 #12
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_137195721
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:53 schreef el_parador het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat de psychologie daarachter is. Wellicht beter om het meisje even met rust te laten.
Het komt over alsof je wanhopig bent, dat is nou niet echt aantrekkelijk voor meiden :)
Laat haar inderdaad even met rust, in ieder geval vandaag. Als je wel weer wat wil sturen begin gewoon rustig aan en overlaad haar niet met berichten. Laat het meer vanuit haar komen.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_137195889
Jullie reacties zijn duidelijk.

Maar kan haar vast nog wel een pakkend berichtje sturen, morgen of overmorgen
  donderdag 27 februari 2014 @ 13:05:50 #14
54408 Parzival
Where it happens
pi_137195915
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:04 schreef el_parador het volgende:

Kan ik haar op 1 of andere manier nog een bericht sturen, dan wel niet vandaag maar morgen of zaterdag ofzo.
NEE!

alle communicatie moet vanaf haar kant komen.. elk bericht dat je nu gaat sturen wekt irritatie op..

wellicht dat je het na 3maanden mag proberen als ze jarig is ofzo..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_137195990
quote:

Ik zou niks meer sturen.
Er komt wel weer een ander, ook al voelt dat nu niet zo, je wéét dat het zo is.
En als ze nu al zo doet...
pi_137196073
quote:

Dat mag wel, maar als je het een kans wil geven doe dit dan pas over een week ofzo
pi_137196158
Je kan niet goed neuken blijkt
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137196230
quote:
Nu had ze mij al tijdens de eerste dates gewaarschuwd dat ze soms echt even een avondje voor haar zelf wil en dat ze dan soms een afspraak afzegt.

quote:
*poef* spontaan? Dan was er toch al niks.

pi_137196423
quote:
14s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:03 schreef Toto69 het volgende:

[..]

lekker lachen
is goed voor je zeggen ze ;)
pi_137196462
quote:
14s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Je kan niet goed neuken blijkt
That must be it! :') Dank je voor het inzicht.
pi_137196470
Daarnaast..

Ik hou ook van een avondje voor mezelf. Maar als ik verliefd ben of iemand echt leuk vind ga ik echt niet een afspraakje afzeggen,.
pi_137196499
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:23 schreef Fripsel het volgende:
Daarnaast..

Ik hou ook van een avondje voor mezelf. Maar als ik verliefd ben of iemand echt leuk vind ga ik echt niet een afspraakje afzeggen,.
Ze heeft eerder een housewarming afgezegd vanwege hoofdpijn, daar had ze dus gisteren weer last van.
pi_137196744
Maar ik houd wel even een korte radiostilte aan denk ik, maar wil haar iets sturen in de trant van dat ik het jammer vind hoe het nu gelopen is in die ene 'splitsecond' en wat de reden is van mijn reacties gisteren.
  donderdag 27 februari 2014 @ 13:33:39 #24
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_137196825
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:42 schreef TARDIS. het volgende:
Herkenbare klacht. (doch geen KLB)

Dan word je verliefd en ga je ineens enthousiast berichten en dat ruiken meisjes door de telefoon heen. En dat schrikt af want dat is niet het gedrag waar ze in eerste instantie voor gevallen zijn. Dus stapje terug, TS.
Als dit gebeurt heb je verloren. Het is de bedoeling dat de ander verliefd wordt op jou en jij het tempo kan bepalen :P

Het onzekere samen met het opdringerige van elke minuut contact willen omdat je verliefd bent komt heel storend over als iemand dit nog niet deelt. Oftewel, leer avondjes voor jezelf te houden en houd die ook, ook als je met een leuke meid aan het daten bent in de toekomst. Dit houd overigens wel in, dat als de meid in kwestie hoteldebotel op jou is en ook snel wil gaan dat het gewoon kan! Je moet alleen zorgen dat je het tempo van de langzaamste bewandeld in plaats van de jouwe opdringt aan de persoon die dat nog niet heeft, dat is gedoemd.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:23 schreef Fripsel het volgende:
Daarnaast..

Uiteindelijk komt het toch hier op neer, als ik echt verliefd ben op iemand dan ga ik niets afzeggen dan ga ik juist andere zaken afzeggen om toch op die date te gaan.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_137196878
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:31 schreef el_parador het volgende:
Maar ik houd wel even een korte radiostilte aan denk ik, maar wil haar iets sturen in de trant van dat ik het jammer vind hoe het nu gelopen is in die ene 'splitsecond' en wat de reden is van mijn reacties gisteren.
Gast. Pak je verlies en leer er van voor de toekomst.
pi_137196896
quote:

Dit topic openen en dan alsnog het tegenovergestelde doen, en proberen te herhalen waar je in eerste instantie ook mee faalde. :')

Ik snap dit echt nooit dat drammerige gedoe met berichtjes en bellen. Wacht gewoon een week of zo.
It's you my love, you who are the stranger
pi_137197200
quote:
Waarom wil je dat?
pi_137197260
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:43 schreef DonJames het volgende:

[..]

Waarom wil je dat?
Omdat ik haar leuk vind, ik probeer gewoon een slim berichtje te maken om opnieuw aantrekkingskracht/spanning te creëren. Ik weet alleen nu even niet wat slim is.
  donderdag 27 februari 2014 @ 13:47:03 #29
54408 Parzival
Where it happens
pi_137197350
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:24 schreef el_parador het volgende:

[..]

Ze heeft eerder een housewarming afgezegd vanwege hoofdpijn, daar had ze dus gisteren weer last van.
pffff.. nou dan weet je bij voorbaat al dat het alleen maar gezeur gaat zijn..
  Redactie Frontpage donderdag 27 februari 2014 @ 13:49:07 #30
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_137197414
Ze zocht gewoon een pik, geen relatie, dat blijkt wel uit haar reactie. Zet je er overheen en tinder een nieuwe meid tevoorschijn.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_137197458
Ok, iedereen heeft een andere mening, met sommige dingen kan ik iets. Ik denk dat het toch vanuit mezelf moet komen.
pi_137197540
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:44 schreef el_parador het volgende:

[..]

Omdat ik haar leuk vind, ik probeer gewoon een slim berichtje te maken om opnieuw aantrekkingskracht/spanning te creëren.
Dat gaat toch niet gebeuren. Wat denk je nou? Ze zegt expliciet tegen jou dat ze af en toe afspraken afzegt omdat ze even tijd voor zichzelf nodig hebt. Nou gebeurt dat ook, en loop jij als een loopse teef achter haar aan. Keihard afgeknapt.
quote:
Ik weet alleen nu even niet wat slim is.
Wachten tot je ballen zijn ingedaald, daarna bij een andere chick proberen.
pi_137197798
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:50 schreef el_parador het volgende:
Ok, iedereen heeft een andere mening, met sommige dingen kan ik iets. Ik denk dat het toch vanuit mezelf moet komen.
:')
pi_137197906
Tinder is leuk voor een ONS, niet voor een relatie. 3.gif
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  donderdag 27 februari 2014 @ 14:33:01 #35
155616 Proximo
For god, king & country
pi_137198883
quote:
Doe dat in godsnaam niet :{ Je maakt het er alleen maar erger mee...

Kijk of ze nog contact opneemt, zo niet cut your losses :+
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_137199848
Lezen TS:

NIKS
MEER
STUREN

Verspilde tijd, moeite en energie. Leer hiervan en pak het de volgende keer anders aan :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_137200233
TS denkt waarschijnlijk bij elk berichtje wat hij stuurt " niet geschoten is altijd mis " . Nou wel dus, als je je antwoord al hebt.
It's you my love, you who are the stranger
pi_137201535
quote:

[..]

Dan is het toch niet omdat ze een avondje voor zichzelf nodig heeft? Dan is ze gewoon niet lekker gast. En dan ga je ook nog aan d'r kop lopen zeiken.. Fail. :N
  vrijdag 28 februari 2014 @ 11:38:44 #39
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_137233022
"Hoi Ik wil graag jullie tips en gedachten hierover maar ik doe er niets mee en ga gewoon weer mijn eigen gang en ga weer falen, groetjes."
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_137233328
quote:

[..]

Normaal gesproken doen vrouwen dat pas nadat ze kinderen hebben gekregen en de man des huizes wil sex. Ze zal dan wel chronisch migraine hebben tegen die tijd...
pi_137233596
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:50 schreef el_parador het volgende:
Met welke dingen kun je wat dan? Wat uit dat laatste blijkt dat je het advies hier in de wind slaat.
pi_137234414
Zo overduidelijk dat ze niet meer wilt afspreken. TS ziet dat niet in dat de situatie onaangenaam is. Probeert hier steun te krijgen voor een ultieme wanhoopsdaad, waarmee de magie aangewakkerd kan worden.

Kan iemand hem duidelijk maken dat dit sprookje afgelopen is.

Ik heb het heel druk met iets (lees werk, studie, ziekte, housewarming).

Iemand die echt niet kan, maar wel verliefd is, zou echt wel initatief nemen om het te verplaatsen. Of gewoon laat af te spreken.
pi_137236022
Jammer joh maar je hebt het verknalt met je opdringerigheid. Leer hier uit en op naar de volgende.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_137247333
Mensen die meteen opdringerig gaan lopen bellen/smsen als iets door omstandigheden iets anders loopt dan ze hadden gehoopt. Brrrr :N
pi_137248913
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:53 schreef el_parador het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat de psychologie daarachter is.
vrouwen willen iemand die ze veilig laat voelen, waar ze tegenop kunnen kijken. Niet een afhankelijk iemand die zich gedraagd alsof er niets anders is in zijn leven.

wat je vervolgstap zal zijn, ga niet jagen maar probeer te verleiden.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_137250534
Maar maakt het eigenlijk niet gewoon geen fuck uit hoeveel aandacht je geeft? Tenzij het bij het extreme af is. Als iemand waarover je al twijfelt je veel aandacht geeft, ga je denken, "hey diegene geeft me heel veel aandacht terwijl ik dat niet voel. Ik vind diegene misschien toch niet zo leuk".

En als je de andere persoon direct al leuk vind, is het ook leuk om aandacht van diegene te krijgen. (Tenzij dus echt bij het extreme af).

A.k.a. het boeit geen fuck hoeveel aandacht je geeft, want dat twijfelmoment komt toch een keer vroeg of laat. Er even vanuit gaande dat je niet date om de ander 1x in bed te krijgen.

Tis een kwestie van het moment van afvragen van "past hij/zij bij mij?" uitstellen.
  Moderator / Redactie FP maandag 3 maart 2014 @ 08:14:00 #47
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_137336700
Ze heeft een andere gevonden.

Op naar de volgende TS.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')