Ja, ga haar vooral nog meer irriteren.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:40 schreef el_parador het volgende:
Probeer nu een leuk gevat bericht te schrijven. Dat die verkeerde indruk die ze nu van mij heeft gekregen mij spijt, blabla.
Heel herkenbaar, daar zou ik ook meteen op afknappen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:40 schreef el_parador het volgende:
Mijn verhaal:
Ik heb via Tinder een meisje ontmoet en daar 3 dates mee gehad.
Date 1 was gewoon elkaar leren kennen tijdens een drankje, date 2 samen koken bij mij thuis en eind v/d avond zoenen, date 3 was bij haar eten en seks/knuffelen.
Ok, sindsdien ben ik verliefd geworden en dan gaat het vaak bij me mis.
Ze vroeg mij nadat we de 3e date hebben gehad of ik nog wilde afspreken. Lijkt me leuk ze ik en we hadden iets gepland staan voor woensdagavond (gisteren dus).
Nu had ze mij al tijdens de eerste dates gewaarschuwd dat ze soms echt even een avondje voor haar zelf wil en dat ze dan soms een afspraak afzegt. Dat heeft ze dus gisteren ook gedaan, vanwege haar drukke schema.
Normaalgesproken boeit het me niet zoveel, maar omdat ik verliefd ben, ga ik rare dingen in mijn hoofd halen en stomme dingen doen. Ik probeerde dus via de whatsapp en door haar te bellen te vissen of ze mij wel leuk vond, maar ik kwam kennelijk nogal wanhopig over.
Ze was nogal geschrokken van mijn reactie en haar gevoel was daardoor ook weg en nu wil ze niet meer afspreken of telefonisch contact.
Ik heb nog een klein beetje hoop dat er een 'window of opportunity' is of dat ze gewoon last heeft van haar maandelijkse perikelen ofzo.
Frustrerend dit..... Probeer nu een leuk gevat bericht te schrijven. Dat die verkeerde indruk die ze nu van mij heeft gekregen mij spijt, blabla.
Dit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, ga haar vooral nog meer irriteren.
Ik vraag me af wat de psychologie daarachter is. Wellicht beter om het meisje even met rust te laten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:46 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, daar zou ik ook meteen op afknappen.
Ik zou haar nu even een tijdje met rust laten, misschien trekt het weer iets bij (in het beste geval).
Anders, pech gehad, je hebt je eigen glazen ingegooid.
Het komt over alsof je wanhopig bent, dat is nou niet echt aantrekkelijk voor meidenquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:53 schreef el_parador het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de psychologie daarachter is. Wellicht beter om het meisje even met rust te laten.
NEE!quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:04 schreef el_parador het volgende:
Jullie reacties zijn duidelijk.
Kan ik haar op 1 of andere manier nog een bericht sturen, dan wel niet vandaag maar morgen of zaterdag ofzo.
Ik zou niks meer sturen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:04 schreef el_parador het volgende:
Maar kan haar vast nog wel een pakkend berichtje sturen, morgen of overmorgen
Dat mag wel, maar als je het een kans wil geven doe dit dan pas over een week ofzoquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:04 schreef el_parador het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:40 schreef el_parador het volgende:
Nu had ze mij al tijdens de eerste dates gewaarschuwd dat ze soms echt even een avondje voor haar zelf wil en dat ze dan soms een afspraak afzegt.
*poef* spontaan? Dan was er toch al niks.quote:Ze was nogal geschrokken van mijn reactie en haar gevoel was daardoor ook weg en nu wil ze niet meer afspreken of telefonisch contact.
That must be it!quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Je kan niet goed neuken blijkt
Ze heeft eerder een housewarming afgezegd vanwege hoofdpijn, daar had ze dus gisteren weer last van.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:23 schreef Fripsel het volgende:
Daarnaast..
Ik hou ook van een avondje voor mezelf. Maar als ik verliefd ben of iemand echt leuk vind ga ik echt niet een afspraakje afzeggen,.
Als dit gebeurt heb je verloren. Het is de bedoeling dat de ander verliefd wordt op jou en jij het tempo kan bepalenquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:42 schreef TARDIS. het volgende:
Herkenbare klacht. (doch geen KLB)
Dan word je verliefd en ga je ineens enthousiast berichten en dat ruiken meisjes door de telefoon heen. En dat schrikt af want dat is niet het gedrag waar ze in eerste instantie voor gevallen zijn. Dus stapje terug, TS.
Uiteindelijk komt het toch hier op neer, als ik echt verliefd ben op iemand dan ga ik niets afzeggen dan ga ik juist andere zaken afzeggen om toch op die date te gaan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:23 schreef Fripsel het volgende:
Daarnaast..
Ik hou ook van een avondje voor mezelf. Maar als ik verliefd ben of iemand echt leuk vind ga ik echt niet een afspraakje afzeggen,.
Gast. Pak je verlies en leer er van voor de toekomst.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:31 schreef el_parador het volgende:
Maar ik houd wel even een korte radiostilte aan denk ik, maar wil haar iets sturen in de trant van dat ik het jammer vind hoe het nu gelopen is in die ene 'splitsecond' en wat de reden is van mijn reacties gisteren.
Dit topic openen en dan alsnog het tegenovergestelde doen, en proberen te herhalen waar je in eerste instantie ook mee faalde.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:04 schreef el_parador het volgende:
Waarom wil je dat?quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:31 schreef el_parador het volgende:
Maar ik houd wel even een korte radiostilte aan denk ik, maar wil haar iets sturen in de trant van dat ik het jammer vind hoe het nu gelopen is in die ene 'splitsecond' en wat de reden is van mijn reacties gisteren.
Omdat ik haar leuk vind, ik probeer gewoon een slim berichtje te maken om opnieuw aantrekkingskracht/spanning te creëren. Ik weet alleen nu even niet wat slim is.quote:
pffff.. nou dan weet je bij voorbaat al dat het alleen maar gezeur gaat zijn..quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:24 schreef el_parador het volgende:
[..]
Ze heeft eerder een housewarming afgezegd vanwege hoofdpijn, daar had ze dus gisteren weer last van.
Dat gaat toch niet gebeuren. Wat denk je nou? Ze zegt expliciet tegen jou dat ze af en toe afspraken afzegt omdat ze even tijd voor zichzelf nodig hebt. Nou gebeurt dat ook, en loop jij als een loopse teef achter haar aan. Keihard afgeknapt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:44 schreef el_parador het volgende:
[..]
Omdat ik haar leuk vind, ik probeer gewoon een slim berichtje te maken om opnieuw aantrekkingskracht/spanning te creëren.
Wachten tot je ballen zijn ingedaald, daarna bij een andere chick proberen.quote:Ik weet alleen nu even niet wat slim is.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:50 schreef el_parador het volgende:
Ok, iedereen heeft een andere mening, met sommige dingen kan ik iets. Ik denk dat het toch vanuit mezelf moet komen.
Doe dat in godsnaam nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:31 schreef el_parador het volgende:
Dan is het toch niet omdat ze een avondje voor zichzelf nodig heeft? Dan is ze gewoon niet lekker gast. En dan ga je ook nog aan d'r kop lopen zeiken.. Fail.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:24 schreef el_parador het volgende:
[..]
Ze heeft eerder een housewarming afgezegd vanwege hoofdpijn, daar had ze dus gisteren weer last van.
Normaal gesproken doen vrouwen dat pas nadat ze kinderen hebben gekregen en de man des huizes wil sex. Ze zal dan wel chronisch migraine hebben tegen die tijd...quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:24 schreef el_parador het volgende:
[..]
Met welke dingen kun je wat dan? Wat uit dat laatste blijkt dat je het advies hier in de wind slaat.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:50 schreef el_parador het volgende:
Ok, iedereen heeft een andere mening, met sommige dingen kan ik iets. Ik denk dat het toch vanuit mezelf moet komen.
vrouwen willen iemand die ze veilig laat voelen, waar ze tegenop kunnen kijken. Niet een afhankelijk iemand die zich gedraagd alsof er niets anders is in zijn leven.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:53 schreef el_parador het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de psychologie daarachter is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |