17track gewoon werkt prima hier.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:50 schreef Iemand91 het volgende:
Wat een naaiers zijn het ook hè.[ afbeelding ]
Krijg je woensdag een mail dat je item is verzonden; krijg ik vanmorgen op de app een bericht dat ze het pakket vandaag pas hebben ontvangen.*
Ah wel...
En kennen we deze nog van de Action? -->
Is vanmorgen getest in een auto op een slecht wegdek en beeld viel harstikke mee om eerlijk te zijn.![]()
Wel moeten we nog wat gaan verzinnen m.w.b. de bevestiging; want beeld schokt wel erg. (kan dus deels aan de weg liggen).
Aan de bevestiging van de auto kan het niet liggen; die camera zit vast aan een draadbout van een roll cage. Dus eventuele beweging zit in de (plastic) bevestiging van de camera en de camerabehuizing zelf.
* Daarover gesproken; de China post trackingsite in de OP doet het niet hier.
Daarom deze site gebruikt. Misschien voor (bij) in de OP?
De 3e trackingsite bedoel ik:quote:
quote:http://intmail.183.com.cn/itemstatus_en.jsp (China Post | CN)
Nu nog wachten op de remote bestuurbare mug.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:36 schreef ErkendFokker het volgende:
[ link | afbeelding ]
Cute
En gekocht![]()
De quad stoft aardig in de kast... maar gewoon kijken en willen kopenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:36 schreef ErkendFokker het volgende:
[ link | afbeelding ]
Cute
En gekocht![]()
En dan ga je maar een site gebruiken met een Comic Sans-headerlogo?quote:
Ik heb helaas een krap budget deze maand omdat ik vorige maand ruim 3000 euro aan gadgets heb uitgegeven.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De quad stoft aardig in de kast... maar gewoon kijken en willen kopen![]()
Wat zijn die dingen toch sexy. Binnenkort weer beter weer, misschien over een maandje kopen
Wat...the...fuck. Dat is wel heel bizar, korte lijst met wat je in godsnaam hebt gekocht dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:16 schreef shiznuts het volgende:
ik vorige maand ruim 3000 euro aan gadgets heb uitgegeven.
Wordt jij ook niet gesponsord door de chinese webshops?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
En dan ga je maar een site gebruiken met een Comic Sans-headerlogo?
Overigens kun je ook wel uitvindig maken dat http://intmail.183.com.cn/icc-itemtraceen.jsp het wel gewoon doet.
[..]
Ik heb helaas een krap budget deze maand omdat ik vorige maand ruim 3000 euro aan gadgets heb uitgegeven.Maar in de zomer wil ik ook wel aan de DJI Phantom 2 met H3-2D gimbal.
[/care]quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:16 schreef shiznuts het volgende:
En dan ga je maar een site gebruiken met een Comic Sans-headerlogo?
Maar dus niet de link zoals die nu in de OP staat.quote:Overigens kun je ook wel uitvindig maken dat http://intmail.183.com.cn/icc-itemtraceen.jsp het wel gewoon doet.
Dude.. Klus je bij als man-hoer, of hebbie gewoon een erg leuk betaalde baan..?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:16 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb helaas een krap budget deze maand omdat ik vorige maand ruim 3000 euro aan gadgets heb uitgegeven.Maar in de zomer wil ik ook wel aan de DJI Phantom 2 met H3-2D gimbal.
ik verwacht van jou dan wel een mailconversatie in de trend van dit:quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:32 schreef shiznuts het volgende:
Kreeg ik alles wat binnenkomt maar kostenloos.
Sugarmama.quote:Op zondag 2 maart 2014 00:05 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dude.. Klus je bij als man-hoer, of hebbie gewoon een erg leuk betaalde baan..?
Great line, zal het m'n PR Team eens zeggen.quote:Op zondag 2 maart 2014 00:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik verwacht van jou dan wel een mailconversatie in de trend van dit:
"ik reclame maak jouw, jij mij kolting geef"
Nice.quote:
Vrouwen gaan voor jou op de vlucht....quote:Op zondag 2 maart 2014 00:05 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dude.. Klus je bij als man-hoer, of hebbie gewoon een erg leuk betaalde baan..?
Is hun piloot!quote:
op banggood staat ook veel visspulquote:Op zondag 2 maart 2014 11:33 schreef l0lownkill het volgende:
Ik heb gisteren via ebay 72 onderlijnen, 10 rubberen visjes, 70 haakjes, 100 swivels en een onthaker gekocht. Al met al kostte het me maar een 10tje, waar het in de dierenwinkel al gauw 50 euro kost
Mooi weer er bij ookquote:Op zondag 2 maart 2014 10:14 schreef Magneet het volgende:
Ik heb net met de RC boot gevaren, echt wel lachen hoor.
Was het maar zo'n feest.quote:Op zondag 2 maart 2014 04:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Vrouwen gaan voor jou op de vlucht....
[..]
Is hun piloot!
heb het met m'n flipcam opgenomen en net de 'lege' stukken eruitgehaald. Doe hem straks wel uplloadenquote:Op zondag 2 maart 2014 11:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mooi weer er bij ook![]()
Alvast een sneak-peak voor ons?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |