Kan je de OP even updatenquote:Op donderdag 27 februari 2014 08:57 schreef richolio het volgende:
Ik gok dat De Staat zo bekend wordt gemaakt.
Oeh ja, nog beter zelfs.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Doe mij maar Deadmau5 en Outkast vandaag.
Dan hadden ze denk ik dat gisteren ook in het programma gezegd. Maar zou best kunnen ja.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:14 schreef ohnikua het volgende:
Eigenlijk verwacht ik de namen pas vanavond in 3voor12 radio. Vorig jaar werd daar ook een hele rits aangekondigd.
Ik hoop AC/DCquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:25 schreef ohnikua het volgende:
Kijk aanben toch wel benieuwd wat erbij gaat zitten
Zou ook nice zijn, touren die rond die periode?quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:27 schreef ohnikua het volgende:
Of zou Michiel het bekend mogen maken omdat Weezer weer eens naar Nederland komt?
Dan mag hij wel even aanleggen op Lake LL!quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:46 schreef ohnikua het volgende:
Of het interesseert 'de social media' minder dan afgelopen jaren, zoals - op het nieuws rondom prijsverhogingen en niet gelijk uitverkopen na - het festival dit jaar sowieso (online) minder lijkt te leven.
Wat betreft Weezer: volgens mij gaan die iig weer met hun eigen 'Cruisfestival' touren. Hoewel ik de laatste albums vol vind staan met kauwgomballenpop, zou ik ze toch graag eens zien. Green Album is pure nostalgie en Blue Album vind ik nu nog te gek.
Festivalinfo zou zoiets gelijk melden op twitter en dat hebben ze niet gedaan dus het zal iedereen wel ontgaan zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:46 schreef ohnikua het volgende:
Of het interesseert 'de social media' minder dan afgelopen jaren, zoals - op het nieuws rondom prijsverhogingen en niet gelijk uitverkopen na - het festival dit jaar sowieso (online) minder lijkt te leven.
Weezer komt toch niet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:55 schreef ohnikua het volgende:
Mogelijk zou het eerdere jaren mensen niet zijn ontgaan, omdat meer mensen er melding van zouden maken.
Maargoed, ik wil eigenlijk niet weer de discussie deze richting in duwen en ben gewoon benieuwd wat er straks komt. Weezer + Beirut zal iig voor een flinke heroverweging kunnen zorgen hier
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 27-02-2014 om 10:20:44Oei! RT @michielveenstra: Dat je het weet: tussen nu en 11u nieuwe namen EN kaarten te winnen voor #LL14. Heel snel naar #3FM dus! reageer retweet
Vind ik juist de minste van de Juni festivals.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:22 schreef MCH het volgende:
Down The Rabbit Hole (alhoewel in juni) doet het qua line-up in Nederland op dit moment gewoon het beste.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 27-02-2014 om 10:20:44Oei! RT @michielveenstra: Dat je het weet: tussen nu en 11u nieuwe namen EN kaarten te winnen voor #LL14. Heel snel naar #3FM dus! reageer retweet
Green Dayquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:26 schreef richolio het volgende:
Hebben we allemaal al 3FM aan staan?
Als Pinkop Keith en Mick heeft dan zijn de winnaar van deze festivalzomer. BKS heeft leuke (kleine) namen maar die kun je wel in het clubcircuit zien. Festivals vind ik voor Nederlanders de plek bij uitstek om de wat grotere namen te zien en daar heeft DTRH heel goed geboekt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vind ik juist de minste van de Juni festivals.
BKS heeft een mooie lading namen wel. En zitten dingen tussen die ik nog niet eerder heb gezien.
Pinkpop heeft dit jaar goed toegeslagen met Arcade Fire en The Rolling Stones (en mogelijk ook Arctic Monkeys).
DTRH heeft alleen Damon Albarn wat ik graag zou willen zien maar dan houd het op.
Op The Black Keys en Albarn na zijn er toch geen echte grote namen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Als Pinkop Keith en Mick heeft dan zijn de winnaar van deze festivalzomer. BKS heeft leuke (kleine) namen maar die kun je wel in het clubcircuit zien. Festivals vind ik voor Nederlanders de plek bij uitstek om de wat grotere namen te zien en daar heeft DTRH heel goed geboekt.
Foals & MGMT zijn in UK gewoon headlinersquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Op The Black Keys en Albarn na zijn er toch geen echte grote namen?
Foals en MGMT.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Op The Black Keys en Albarn na zijn er toch geen echte grote namen?
Biffy Clyro en Kasabian zijn dat ook in de UK.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Foals & MGMT zijn in UK gewoon headliners
Dacht eerst ook nieuwe naam, maar volgens mij de muziek...quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:33 schreef ohnikua het volgende:
Ik heb overigens de radio niet aanstaan, maar Green Day kwam gewoon langs in de muziek? Of is dat de eerste nieuwe naam?
Iddquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:36 schreef richolio het volgende:
Milky Chance komt! Dat was een te overduidelijke hint
Green Day komt niet, wees maar niet bang.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:37 schreef Herpderphawk het volgende:
Laten we toch niet hopen dat Green Day op Lowlands komt
Foals en MGMT zijn beide geen headliners in de UK trouwens, die laatste al helemaal niet. Foals is wel heel erg tof trouwens en wordt alleen nog maar groter, MGMT komt nooit over dat ene hitje heen.
Die met OD vergelijkenquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:43 schreef WoD het volgende:
The Neighbourhood en Milky Chance...
En dan One Direction als headliner zeker?
Neuh, vind ik wel meevallen. Sommige One Direction fans zullen het vast wel luisteren, maar die zullen misschien ook wel de Heideroosjes luisteren. Verder is het gewoon toffe muziekquote:
Foals is dit jaar headliner van Bestival en Latitude, even je huiswerk doen knaap.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:37 schreef Herpderphawk het volgende:
Laten we toch niet hopen dat Green Day op Lowlands komt
Foals en MGMT zijn beide geen headliners in de UK trouwens, die laatste al helemaal niet. Foals is wel heel erg tof trouwens en wordt alleen nog maar groter, MGMT komt nooit over dat ene hitje heen.
Ik pas t wel even aan in de OPquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:54 schreef indiaantje89 het volgende:
Portishead | Milky Chance | Janelle Monáe | Boy & Bear | Cashmere Cat | Fiddler’s Green | Jungle | Chet Faker | Bombus | First Aid Kit | La Yegros
quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:54 schreef indiaantje89 het volgende:
Portishead | Milky Chance | Janelle Monáe | Boy & Bear | Cashmere Cat | Fiddler’s Green | Jungle | Chet Faker | Bombus | First Aid Kit | La Yegros
Fidler's Green, de Duitse versie van Flogging Molly.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:54 schreef indiaantje89 het volgende:
Waren die er vorig jaar ook al niet?quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Fidler's Green, de Duitse versie van Flogging Molly.
jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:55 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Waren die er vorig jaar ook al niet?
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:50 schreef theodoor9 het volgende:
Milky Chance zie ik trouwens ook wel komen op Lowlands. Dat nummer wordt nu best vaak gedraaid en ze staan dat weekend ook op MS Dockville.
Ja was voor mij de verrassing van het weekend.quote:
Je mag toch hopen dat er nog wat groots komt en waarom zou Lowlands dat doen of beter gezegd Pukkelpop?quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:56 schreef Nielsch het volgende:
Ik denk dat als er echt nog wat grote headliners in de pijplijn zitten deze tegelijkertijd met Pukkelpop bekend worden gemaakt. Zullen wellicht afspraken over zijn gemaakt.
Omdat Pukkelpop het grootste gedeelte van de line-up in 1 keer bekend maakt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Je mag toch hopen dat er nog wat groots komt en waarom zou Lowlands dat doen of beter gezegd Pukkelpop?
Aan de namen te zien niet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:00 schreef ohnikua het volgende:
Over 'grote' namen: met Portishead, The National, QOTSA en Cat Empire (en toch ook Skrillex) denk ik dat veel van de grotere namen al wel bekend zijn. Of Mojo moet het gevaar van de concurrentie al zien hangen en een 'Pinkpopje' gaan doen dit jaar, maar dat verwacht ik niet.
meh... vind het vies tegenvallen die Chet Faker...quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:59 schreef richolio het volgende:
Chet Faker is ook best wel vet. Die heeft ook wat nummers met Flume.
nee... dat ik iets niets ken vind ik niet erg... dat ik het vervolgens ga beluisteren en bij elke act denk: "hmmm dit is echt fucking saai" vind ik een groter probleem. niet dat Lowlands daar echt iets aan kan doen natuurlijk... die boeken ook wat er beschikbaar is.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:02 schreef richolio het volgende:
Wellicht is dat gezeik over dat de line-up te 'mainstream' en te 'hipster' zou zijn nu over. Of gaan mensen nu zeiken dat ze niets kennen?
Denk dat Imagine Dragons dit jaar in de Alpha gaat staan inderdaad. Dan heb je er toch al wel aardig wat.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:07 schreef ohnikua het volgende:
Quote functie doet het niet bij mij, maar Dark_Angelus: er zijn doorgaans toch maar ongeveer 6 'grote' namen tussen de Alphabands. Wat er 's middags staat is meer het niveau Flogging Molly, Gaslight Anthem, The Maccabees.
Eigenlijk zijn er doorgaans ongeveer 12 'grote namen': de laatste 2 in de Alpha en de headliners van Grolsch en Bravo, de 3 grootste zijn dan de Alpha-headliners. Met QOTSA, The National, Skrillex, Cat Empire en Portighead verwacht ik toch dat al zeker resp. 5 en 2 van die 'grote' namen bekend zijn en mogelijk staat Imagine Dragons ook al wel op dat niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |