SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
(7 november 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-7-november-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
Top users in de SC-
essnhills - gianni61 - bambino -Jimbo
- Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart - EDMAN- - Nizno - Uccie
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver - Appelen
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SCOp donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Ja, maar het stomme was.. ik heb ze eerder vanavond in die chat zien zeggen dat radio Onzin er niet zou zijn deze huntquote:
Ik ookquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:00 schreef bambino het volgende:
Tering man, schrik me het leplazarus met die takke herrie.
Ik ben zo blij met die nieuwe functie van Chrome dat je kan zien welk tabblad er geluid maaktquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:00 schreef bambino het volgende:
Tering man, schrik me het leplazarus met die takke herrie.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
We zitten sowieso allemaal in spanning af te wachten tot het 12 uur isik heb nog geen ban !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Ze doen het nogquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ookMaar gauw weer uitgezet.. al hoop ik wel dat de bel en de gong het nu nog doen
quote:
Ik hoor hetquote:
Ik, want toen was ik jarig en toen zou je speciaal voor mij blijvenquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]Wie had dat in januarie gedacht1
Wat?quote:
Fok abo pimpquote:
Ohhhhquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:04 schreef bambino het volgende:
[..]
Fok abo pimp
no delay on posting =D
dat is waarquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik, want toen was ik jarig en toen zou je speciaal voor mij blijven
Ik koop er gelijk 7quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:05 schreef essnhills het volgende:
Straks komt er een FOK!abo langs als 1 van de aanbiedingen
quote:
Niets gemistquote:
Maakt nie uitquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:05 schreef essnhills het volgende:
Straks komt er een FOK!abo langs als 1 van de aanbiedingen
Kijk eens links in de Flash Sale bannerquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:06 schreef wolfrolf het volgende:
Heb ik de lamp van Philips al gemist?
Nog nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:06 schreef wolfrolf het volgende:
Heb ik de lamp van Philips al gemist?
Die komen nog wel terugquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:06 schreef Renn het volgende:
die dopjes gemist, verkeerde pasnr ingevult.
dopjes zijn echt supernice, super aanbieding
Zat ik ook naar te kijkenquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:07 schreef tralalala het volgende:
http://www.ibood.com/home(...)nline_van_000-1259u/
Ik ga deze kopen denk ik.
+1quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:07 schreef essnhills het volgende:
Die box die er staat bij de mededelingen van 1dk is afleidendIk dacht net al een paar keer dat ik even keek 'BOX! Ohnee wacht'
Van Fischer?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:06 schreef Renn het volgende:
die dopjes gemist, verkeerde pasnr ingevult.
dopjes zijn echt supernice, super aanbieding
Waarom kijk je daar dan ookquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:07 schreef essnhills het volgende:
Die box die er staat bij de mededelingen van 1dk is afleidendIk dacht net al een paar keer dat ik even keek 'BOX! Ohnee wacht'
Dingding Dingdingquote:
Dopjes zijn per definitie kut.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:08 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Van Fischer?
Ik heb ze hier, heb ook nog een ingepakte volgens mij. Vind het maar niks eigenlijk.
Heb ook nog andere (zilveren ofzo) van Fischer via Ibood. Die zijn helemaal troep.
Ik wil graag weer Jamo dopjes, geniet nog steeds van die dingen die ik een jaar of 2 geleden tijdens een hunt heb gekocht.
Zijn voor Ucciequote:Op donderdag 27 februari 2014 00:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Pannen mensen, pannen. Laatste paar
Ik luister met mijn ogenquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:10 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor te kijken
Alles is voor Ucciequote:
Zie vliegen de keuken niet erg hard uitquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Pannen mensen, pannen. Laatste paar
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zie vliegen de keuken niet erg hard uit
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Voorlopig zitten we nog wel onder de pannen jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:11 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Voorlopig zitten we nog wel onder de pannen ja
Ik had ook nog 2 setjes uit een box, maar kan ze nu niet vinden. Geen idee waar ik die neergelegd hebquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:08 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Van Fischer?
Ik heb ze hier, heb ook nog een ingepakte volgens mij. Vind het maar niks eigenlijk.
Heb ook nog andere (zilveren ofzo) van Fischer via Ibood. Die zijn helemaal troep.
Ik wil graag weer Jamo dopjes, geniet nog steeds van die dingen die ik een jaar of 2 geleden tijdens een hunt heb gekocht.
Ja, geloof je dat niet ofzo?!quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:13 schreef Tibbi3 het volgende:
Kosten deze pannen 45 euro per stuk normaal?!
Nee. ¤46,45quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:13 schreef Tibbi3 het volgende:
Nee 45,95quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:13 schreef Tibbi3 het volgende:
Nice try, try again.quote:
Waarom trap je er niet inquote:
Lego is cool, afhankelijk van welke legoquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:15 schreef Melleyn het volgende:
Iedereen even z'n steentje bijdragen en een setje kopen jongens
Goeie coverquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom trap je er niet inZo spaar ik stiekem extra monnies op
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:15 schreef Melleyn het volgende:
Iedereen even z'n steentje bijdragen en een setje kopen jongens
Holy crapquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:17 schreef tralalala het volgende:
Meccano vond ik ook zo'n tof speelgoed vroeger
quote:
Ik moest lachenquote:
Meccanoquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:17 schreef tralalala het volgende:
Meccano vond ik ook zo'n tof speelgoed vroeger
quote:
Zeg ik toch. 8-14 jaar, duurt nog even.quote:
quote:
Belvillequote:Op donderdag 27 februari 2014 00:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Is het nou Bellville of Belvilla?
The Sims in Lego vorm.quote:
Ye dat was bij andere hunts wel anders. 1e 1-2 uur ging razend snel. Daarna tot uur of 7 zoals nu. En dan geleidelijk weer sneller.quote:
quote:
Collector / Hoarder?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:21 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik had echt superveel
Ik had een groot huis (groter dan die je hier op het plaatje hebt) met zwembad.
Ik had een ziekenhuis..
Ik had een paardenstal..
Ik had een dolfijnentrainster..
Ik had een strandsetje
Bellville
quote:
Mega flippo'squote:Op donderdag 27 februari 2014 00:22 schreef tralalala het volgende:
Ik vond vanmiddag toevallig nog 2 volle flippomappen in de kast, echt tof dat ik dat nooit weggegooid heb.
Leuk om doorheen te bladeren
Nog steeds spijt dat ik al mijn Pokemonkaarten heb weggegevenquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:22 schreef tralalala het volgende:
Ik vond vanmiddag toevallig nog 2 volle flippomappen in de kast, echt tof dat ik dat nooit weggegooid heb.
Die heb ik ook nog bij mijn ouders liggen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:22 schreef tralalala het volgende:
Ja, die van Fischer.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:08 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Van Fischer?
Die hadden wij ook jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:22 schreef tralalala het volgende:
Ik ga nu pissen dus de box komt er binnen 10 seconde aan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:23 schreef wolfrolf het volgende:
Die lego staat er al 10 minuten!
Ze hebben echt niks aan te bieden volgens mij
We gaan zo weer terug naar de PS4quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:23 schreef wolfrolf het volgende:
Kan van alles zijn als reden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:23 schreef wolfrolf het volgende:
De vlam slaat idd hard in de pa.... oh wacht die zijn al wegquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:23 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nog steeds spijt dat ik al mijn Pokemonkaarten heb weggegeven
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De vlam slaat idd hard in de pa.... oh wacht die zijn al weg
En dan blijven we switchen tussen deze 3 itemsquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:24 schreef Melleyn het volgende:
[..]
We gaan zo weer terug naar de PS4
Dat heb je wel eens met een huntquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Die waren er een tijdje terug ook.
Je maakt wel droge opmerkingen nu, zijn goeie handdoeken dus?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:27 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens met een hunt
Absorberesterkquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:27 schreef bambino het volgende:
[..]
Je maakt wel droge opmerkingen nu, zijn goeie handdoeken dus?
Ja, als echte Waterman.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:29 schreef wolfrolf het volgende:
Nou mensen Het was gezellig
Ik ga slapen. Morgen vandaag weer vroeg op
Trustequote:Op donderdag 27 februari 2014 00:29 schreef wolfrolf het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:29 schreef wolfrolf het volgende:
Of hullie klokkie loopt voorquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:29 schreef essnhills het volgende:
Ze begonnen te vroeg met de hunt trouwens.. volgens de geschiedenis van 1dk kwam de eerste aanbieding om 23:59:59.. Ze pakken er zomaar stiekem een extra dagje bij!
Ze hebben een goede serververbindingquote:
Vandaar de bruine kleurquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:31 schreef essnhills het volgende:
De eerste refurbished![]()
![]()
Of zouden die handdoeken stiekem ook refurbished zijn?
Daarom zijn ze bruin..quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:31 schreef essnhills het volgende:
De eerste refurbished![]()
![]()
Of zouden die handdoeken stiekem ook refurbished zijn?
quote:
Zijn we het daar iig over eensquote:
1+1=2!quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:32 schreef Melleyn het volgende:
Refurbished NAS zijn eigenlijk wel bonuspunten. Had eigenlijk nog een duopack moeten zijn.
Dat is pas in meiquote:
Jammer dat ze niet van Philips zijn welquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:32 schreef Melleyn het volgende:
Refurbished NAS zijn eigenlijk wel bonuspunten. Had eigenlijk nog een duopack moeten zijn.
quote:
+1quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:34 schreef tralalala het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat je voor 20 euro echt geen fatsoenlijke messen kunt kopen.
Ohja sorry, met die levertijd van ibood gaan we dat nooit redden natuurlijk.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:33 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat is pas in meidoe je ff rustig madam
Dit wordt met een beetje geluk de dag voor kerst geleverdquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:34 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ohja sorry, met die levertijd van ibood gaan we dat nooit redden natuurlijk.
Ik zou op safe gokken en alleen gaan voor de producten waar 'geleverd voor kerstmis' op staatquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:34 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ohja sorry, met die levertijd van ibood gaan we dat nooit redden natuurlijk.
Jij ging wegquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:34 schreef wolfrolf het volgende:
MESSCHERPE AANBIEDING DIT
bA DUM TSSSSSSSSS
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:34 schreef bambino het volgende:
[..]
Dit wordt met een beetje geluk de dag voor kerst geleverd
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou op safe gokken en alleen gaan voor de producten waar 'geleverd voor kerstmis' op staat
Op zaterdagquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:34 schreef bambino het volgende:
[..]
Dit wordt met een beetje geluk de dag voor kerst geleverd
Je mag ze uiteraard overnemen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:23 schreef Renn het volgende:
[..]
Ja, die van Fischer.
Met de juiste apperatuur schijnen die erg fijn te zijn
Wil je er vanaf?
Kook jij? Eet ikquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op zaterdag![]()
![]()
Zodat die man op zondag het vlees kan snijden
Hij mestte ons nu alquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:35 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Maar wil je verder geen mes op de keel zetten hoor
Joh dan koop je ze tochquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:36 schreef tralalala het volgende:
Op Amazon wordt Richardson Sheffield wel goed beoordeeld.
Zal ook vast geen slecht merk zijn. Maar ibood koopt ze niet voor niets per pallet inquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:36 schreef tralalala het volgende:
Op Amazon wordt Richardson Sheffield wel goed beoordeeld.
Ik wil wel koken hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil wel koken hoor
Heb je je soep nou al op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil wel koken hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb aan 2 gangen genoeg hoor
gang 1, vlees vlees vlees
gang 2, sigaret + uitbuiken op bank
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Uhmquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:38 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb aan 2 gangen genoeg hoor
gang 1, vlees vlees vlees
gang 2, sigaret + uitbuiken op bank
quote:
Een zwarte zelfsquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:39 schreef essnhills het volgende:
We hebben wel weer een typisch voorbeeld van een "Ding" als aanbieding.
Probleem isquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:38 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Wij hadden het iets diverser
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:39 schreef tralalala het volgende:
Bedankt voor je bestelling op iBOOD.com
Je krijgt per e-mail een bevestiging van deze bestelling.
Om het helemaal af te makenquote:
True, maar het scheelt ook wát je serveert.. Met een paar lichtere gangen kun je andere gangen wat groter makenquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:39 schreef bambino het volgende:
[..]
Probleem is
Hoe meer gangen, hoe kleiner de gangen zijn
Heb een hekel aan die kleine hapjes
Dan ben ik ook sinds de dag dat ik jou heb leren kennenquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Om het helemaal af te maken
Ik ben in de wolken![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:39 schreef tralalala het volgende:
Bedankt voor je bestelling op iBOOD.com
Je krijgt per e-mail een bevestiging van deze bestelling.
True, maar de lichtere gangen is geen vleesquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
True, maar het scheelt ook wát je serveert.. Met een paar lichtere gangen kun je andere gangen wat groter maken
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:40 schreef bambino het volgende:
[..]
Dan ben ik ook sinds de dag dat ik jou heb leren kennen
Komt door al die ibood klanten en vieze mannetjes die snachts bestellenquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:41 schreef tralalala het volgende:
Ideal loopt niet helemaal soepel bij de ABN Amro... Eerst een time-out en na 2 minuten pas een bevestiging.
Lijkt de ING wel.
Heb er nooit problemen mee gehad eigenlijk. Vind het wel handig systeemquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:42 schreef Saisai het volgende:
ideal is altijd kut, staat er los van welke bank je gebruikt
Dat deed ik met idealquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:43 schreef tralalala het volgende:
Jammer dat Paypal niet meer mogelijk is, daar haalde ik altijd de boxen mee binnen.
als het werkt, dan wel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:43 schreef bambino het volgende:
[..]
Heb er nooit problemen mee gehad eigenlijk. Vind het wel handig systeem
Proostquote:
Cheersquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:41 schreef bambino het volgende:
[..]
True, maar de lichtere gangen is geen vlees
And me no Rabbit, so me likey meat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:46 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Hier was de uitdaging om het ook voor een vegetariër te maken
Ik sla ze alle 6 over als je het niet erg vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Big Tasty met bacon dan maar?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:47 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik sla ze alle 6 over als je het niet erg vind
Is goed, dan eet ik ze wel opquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:47 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik sla ze alle 6 over als je het niet erg vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik heb een flesje water staanquote:
Bambino heeft liever het kindermenu denk ikquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is goed, dan eet ik ze wel op![]()
Ze waren heerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben meer van de Garnalencocktails vooraf, grote steak als hoofdgerecht, vanille ijsje na.
Zoiets
quote:Wij hebben uw verzoek tot annulering succesvol ontvangen
U ontvangt een email ter bevestiging van de annulering.
Big Mac bij Mcquote:
En daar ging de 1e Fok! bestellingquote:
Maar dat is sahaaaiii.. Dat is normaal uit eten of luxe dinermateriaal.. Geen extravagante kerstdiner stijl..quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:50 schreef bambino het volgende:
[..]![]()
Ik ben meer van de Garnalencocktails vooraf, grote steak als hoofdgerecht, vanille ijsje na.
Zoiets
Geannuleerd?quote:
Alleen maar negatieve reviews dus laat maar zitten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:51 schreef bambino het volgende:
[..]
En daar ging de 1e Fok! bestelling
Big Macquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:50 schreef bambino het volgende:
[..]
Big Mac bij Mc
Big King XXL bij BK
Bucket wings bij KFC (vanavond)
Gefeliciteerd met de eerste annuleringquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alleen maar negatieve reviews dus laat maar zitten.
Truequote:Op donderdag 27 februari 2014 00:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat is sahaaaiii.. Dat is normaal uit eten of luxe dinermateriaal.. Geen extravagante kerstdiner stijl..
quote:
Werkt niet zo goed als je een taart wilt bakkenquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:52 schreef tralalala het volgende:
Ik prop alles gewoon in de blender wat ik wil mixen, werkt prima
Enige wat ik mix is pannenkoekenmixquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Werkt niet zo goed als je een taart wilt bakken
Ja die cheesburgers zijn ook goed te doenquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:52 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Big Mac![]()
Big King XXL![]()
Dubbele cheeseburger XXL met bacon van de BK![]()
Nu heb ik honger
Ik ben blij dat ik jou Kerstdiner niet hoef te verzorgenquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:52 schreef bambino het volgende:
[..]
True
Maar het hoeft van mij niet zo speciaal allemaal.
bladiebla met garaspte noten en huppeldepup saus met een blaadje rucola en pijboompitten
Gewoon stuk vlees, evt beetje pepersaus (of kruidenboter afhankelijk van type steak) en done.
+1 en dat doe ik met de handquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Enige wat ik mix is pannenkoekenmix
Misschien komt dat ook nog langsquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Enige wat ik mix is pannenkoekenmix
Hoezo? Scheelt een pleur werkquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik jou Kerstdiner niet hoef te verzorgen
Maar ik vind dat juist leukquote:
Sta er ook van te kijken. Wel mooi ding verder en best goedkoop.quote:
Hehe dat begrijp ik ook wel. Vind het zelf ook geweldig om te maken, begrijp me niet verkeerd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik vind dat juist leuk![]()
Het is echt niet dat mijn moeder tegen me zei 'ja jij gaat een 6 gangen diner voor 10 man koken.'Ik bood het aan
![]()
![]()
zo van 'Mammmm, mag ik het Kerstdiner bepalen en maken?
![]()
![]()
'
Dat zou wel een leuke stunt zijnquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:56 schreef tralalala het volgende:
Beter komt die dekbedovertrek uit Home & Living langs alleen dan nog een tientje goedkoper .
Ik zie het jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:55 schreef bambino het volgende:
[..]
Sta er ook van te kijken. Wel mooi ding verder en best goedkoop.
Bij tweakers 279 incl verzending (1e die op voorraad is).
Het is dat ik met kerst me mining rig al besteld had, anders was dit een mooi beginquote:
Wel manquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:56 schreef bambino het volgende:
[..]
Hehe dat begrijp ik ook wel. Vind het zelf ook geweldig om te maken, begrijp me niet verkeerd.
Dan moet het er ook allemaal mooi uitzien op de borden etc.
Maar om te eten, no thanks
Moeders neemt de tijd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:56 schreef Melleyn het volgende:
Nou effe die box en dan kan ik slapen
Ja dat deel vind ik ook mooi, maar lust het meeste zelf nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel manLekker experimenteren (lees: aanklooien) zodat het alleen in je hoofd goed bij elkaar past. Het uiteindelijk maken, het op de borden leggen, en dan iedereen aan tafel zien smikkelen zo van 'wauw, dit is echt lekker!'
Kopen dan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:58 schreef Woods het volgende:
Ha de hunt is weer gaande, dat mobo is relatief goedkoop nu!
Scheelt 125 euroquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:58 schreef Woods het volgende:
Wat lijkt me dat zondequote:Op donderdag 27 februari 2014 00:58 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja dat deel vind ik ook mooi, maar lust het meeste zelf niet(lees als, niet lekker vinden)
Kopen kopen niet kijkenquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:58 schreef Woods het volgende:
Als ik dat menu had gemaakt, had ik in de keuken wel wat hamrolletjes en sla gegeten hoorquote:
Heb 4 maanden geleden al een gloednieuwe (ander mobo) gekochtquote:
Jij hebt het het dan ook niet geproefdquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Je maakt mij ook niet blij met champignons, courgette en walnoten hoor
Nog 47 uurquote:
Wat je ook met die 3 ingredienten doet, die ga ik nooit lekker vinden (misschien walnoten maar die heb ik alleen kaal gehad ooit)quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij hebt het het dan ook niet geproefdHet was echt heerlijk
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |