Of even bij IR langsgaan en de dijk aflopen. Is wel een aardig rondje. Het fascineerde me altijd wat voor mensen daar wonen in de oude huisjes die er nog staan.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:11 schreef Z het volgende:
Verder heb je nog wel mooie stukjes langs de randen bijvoorbeeld de Oeverlanden, van Osdorp naar Halfweg, van Westerpark naar Sloterdijk.
Hoe volledig anders is jouw smaak dan die van mij!quote:Op maandag 3 maart 2014 21:34 schreef Ringo het volgende:
Spontane koffievisites vind ik een beetje eng, maar het staat genoteerd; en ik zal zwaaien naar IR's oma.
Ik houd van plekken als het Hygiëaplein. Veilig en besloten, groots en massaal. Burgerlijke knusheid op een tapijt van interbellumideologie.
- Linnaeushof (al is de enorme kerk in het midden wel een spelbreker)
- Zaandammerplein
Grote galerijflats vind ik op een zelfde manier kalmerend. Ik moet nog eens op mijn gemak door de Bijlmer lopen, of wat daarvan over is.
Als afbakening van de categorie waarbinnen toch eigenlijk de gespreksonderwerpen zich wel dienen te bewegen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:27 schreef JAM het volgende:
Tenminste, het ligt er een beetje aan wat er dan in die titel over Amsterdam gezegd wordt. Gemakshalve ga ik ervan uit dat dat niet overeenkomstig met mijn gevoelens zal zijn, dus nee: ik zie het somber in.
Beetje laat, maar er hapt nog iemand.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:24 schreef Ringo het volgende:
Taco Mundo. Na één keer bestellen dacht ik: vaker doen,. Na twee keer dacht ik: alle vreten smaakt hier hetzelfde,
.
Zou je die nog ergens kunnen krijgen? Wij haalden ze vroeger wel eens. Het lekkere van de eerste helft verwerd altijd gaandeweg van lichte tegenzin tot onpasselijkheid bij de laatste happen, met te veel lauwslappe taugé.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:30 schreef Ringo het volgende:
Geef mij maar een loempia. Zo'n gouwe ouwe van de chin. ind.
Formaat pantoffel met ham en taugé.
In de provincie geldt zo'n loempia nog als exotische delicatesse. Nog volop verkrijgbaar dus.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:52 schreef Gellius het volgende:
[..]
Zou je die nog ergens kunnen krijgen? Wij haalden ze vroeger wel eens. Het lekkere van de eerste helft verwerd altijd gaandeweg van lichte tegenzin tot onpasselijkheid bij de laatste happen, met te veel lauwslappe taugé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |