Geweldig mooi daar. En ook goede tijd om te gaan. Ik ben er een keer geweest, maar wil er heel graag nog eens naar toe.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zat overigens de afgelopen 10 dagen in Malaga en Granada, dat jullie niet denken 'hij voelt zich te goed voor ons'.
Verrek. Zo herinner ik het me ook niet. In mijn hoofd luidt de strofe eenvoudig Lisboa aan de Taag. Ik zal het eens in een officiële editie nakijken. Dit klinkt inderdaad een beetje als Joost-van-Smith-aan-de-overkant uit Guust Flater.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:24 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat ''Lisboa van bij de Taag'' is wel zo stuntelig, dat het bijna het hele gedicht voor mij bederft.
Marx en Rand coëxisteren ook al jaren vreedzaam in mijn boekenkast. Dat zegt dus niks.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:13 schreef Gellius het volgende:
Dat is zo. Ze coëxisteren al jaren vreedzaam in mijn boekenkast.
Hé, in mijn boekenkast ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Marx en Rand coëxisteren ook al jaren vreedzaam in mijn boekenkast. Dat zegt dus niks.
Dat vind ik onverantwoord.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:51 schreef k_man het volgende:
Ik heb geen smartphone. Ik heb überhaupt nog nooit een mobiele telefoon gekocht of een abonnement genomen.
Ja, dat weet ik. Ik word er ook regelmatig om gehoond. Maar ja, teletekst is voor mij een betrouwbare informatiebron, en ik heb inmiddels ook een leeftijd bereikt dat verandering eng is..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:41 schreef Gellius het volgende:
Dat heeft iets heel aandoenlijks, IR. Teletekst op je smartphone.
Ik vind dat een fantastisch voorbeeld van remediation.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik had het overigens van de teletekstapp op mijn smartphone.
Promotiefeestje, gok ik zo. Binnenkort in Zwolle, een wetenschappelijk café, op een zeepkist.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:52 schreef Mainport het volgende:
Zouden k_mans vrienden een mailtje sturen als ze naar het café gaan?
Wanneer zou de laatste keer zijn dat Claudia in het café is geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |