Gelul. Sowieso kan het korps alles wat lumbl kan en heeft daarnaast amfibische en sof capaciteiten. De hele verdeling para en infanteristen slaat nergens op, die para's zijn net zo goed infanterie.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:55 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
sowieso luchtmobiel > mariniers
Weinig. Je kunt om je as draaien, zodat je met je rug in de wind kan draaien. Daarnaast kan je enigzins je afdrijving beinvloeden, maar je bent vooral afhankelijk van de wind.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:44 schreef kamikazebanaan het volgende:
![]()
![]()
kan je dan echt helemaal niet sturen met dat ding of zo?
Ik gok dat hij bedoelde dat het beter is als het hele team elkaar mag omdat ze dan meer geneigd zijn om voor elkaar door het vuur te gaan.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:29 schreef hardstylesage het volgende:
Beetje jammer dat Carlo/Carlos; Action Hank weggestemd is...
Legerleiding die zegt dat het op lange termijn beter is om gezelligheid te hebben snap ik niet helemaal.
Dat dacht ik ook, maar sommige momenten is de groep niet serieus. Lijkt me zo iemand wel aardig. Plus, hij was echt die-hard terwijl die pas 16 isquote:Op maandag 17 maart 2014 14:32 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik gok dat hij bedoelde dat het beter is als het hele team elkaar mag omdat ze dan meer geneigd zijn om voor elkaar door het vuur te gaan.
Ik denk dat hij niet echt overwicht had op de oudere deelnemers en zichzelf iets te serieus nam. Misschien goed voor de missie inderdaad, maar daardoor lag hij niet echt lekker in de groep volgens mij.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:49 schreef hardstylesage het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar sommige momenten is de groep niet serieus. Lijkt me zo iemand wel aardig. Plus, hij was echt die-hard terwijl die pas 16 is![]()
Ik vind hem wel cool.. misschien te jong op sociaal vlak. Dat zou wel kunnen.
Het is natuurlijk beter om een stel incapabele lowlifes met een te grote bek te hebben dan een vent met inzet en bezef waar het om gaat.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:32 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik gok dat hij bedoelde dat het beter is als het hele team elkaar mag omdat ze dan meer geneigd zijn om voor elkaar door het vuur te gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |