abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137815170
_O-
pi_137815183
_O- _O-

kan je dan echt helemaal niet sturen met dat ding of zo?
pi_137816524
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:55 schreef kamikazebanaan het volgende:

[..]

sowieso luchtmobiel > mariniers
Gelul. Sowieso kan het korps alles wat lumbl kan en heeft daarnaast amfibische en sof capaciteiten. De hele verdeling para en infanteristen slaat nergens op, die para's zijn net zo goed infanterie.
pi_137816939
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 20:44 schreef kamikazebanaan het volgende:
_O- _O-

kan je dan echt helemaal niet sturen met dat ding of zo?
Weinig. Je kunt om je as draaien, zodat je met je rug in de wind kan draaien. Daarnaast kan je enigzins je afdrijving beinvloeden, maar je bent vooral afhankelijk van de wind.
pi_137839855
Beetje jammer dat Carlo/Carlos; Action Hank weggestemd is...

Legerleiding die zegt dat het op lange termijn beter is om gezelligheid te hebben snap ik niet helemaal.
Hardstyyyyleee + BreeZaahz to the bone!!11 :')
Android + Verveling = Titan Turret spelen
pi_137842487
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:29 schreef hardstylesage het volgende:
Beetje jammer dat Carlo/Carlos; Action Hank weggestemd is...

Legerleiding die zegt dat het op lange termijn beter is om gezelligheid te hebben snap ik niet helemaal.
Ik gok dat hij bedoelde dat het beter is als het hele team elkaar mag omdat ze dan meer geneigd zijn om voor elkaar door het vuur te gaan.
pi_137843265
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 14:32 schreef Operc het volgende:

[..]

Ik gok dat hij bedoelde dat het beter is als het hele team elkaar mag omdat ze dan meer geneigd zijn om voor elkaar door het vuur te gaan.
Dat dacht ik ook, maar sommige momenten is de groep niet serieus. Lijkt me zo iemand wel aardig. Plus, hij was echt die-hard terwijl die pas 16 is 8-)

Ik vind hem wel cool.. misschien te jong op sociaal vlak. Dat zou wel kunnen.
Hardstyyyyleee + BreeZaahz to the bone!!11 :')
Android + Verveling = Titan Turret spelen
pi_137844101
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 14:49 schreef hardstylesage het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook, maar sommige momenten is de groep niet serieus. Lijkt me zo iemand wel aardig. Plus, hij was echt die-hard terwijl die pas 16 is 8-)

Ik vind hem wel cool.. misschien te jong op sociaal vlak. Dat zou wel kunnen.
Ik denk dat hij niet echt overwicht had op de oudere deelnemers en zichzelf iets te serieus nam. Misschien goed voor de missie inderdaad, maar daardoor lag hij niet echt lekker in de groep volgens mij.
pi_137846703
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 14:32 schreef Operc het volgende:

[..]

Het is natuurlijk beter om een stel incapabele lowlifes met een te grote bek te hebben dan een vent met inzet en bezef waar het om gaat.
Dat gejank ook om die kaakies uit de rantsoenen... Op den duur gaan die doosjes wel vervelen omdat ze altijd hetzelfde zijn, maar na 1 keer al gaan lopen janken slaat nergens op.
pi_137972224
Dat jullie dit programma zo serieus nemen. Je weet toch dat ze speciaal dit soort types hebben getypcast om spannende tv te maken. Daarbij is de voice-over ook een lachtertje met ."zij gaan meemaken wat tig jaar geleden jongens van hun leeftijd meemaakten.." :r

Grote verschil: Die soldaten van toen wisten dat ze hun leven op het spel zette voor anderen.
Deze kinderen zien het als een spelletje,lekker uit een vliegtuig springen en vervolgens daarna stoere verhalen vertellen. }:|
pi_138087364
daar is het weer ^O^
pi_138089390
Ik weet niet voor welke groep ik ben. In beiden zitten irritante personen :')
  zondag 13 april 2014 @ 20:32:44 #63
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_138841098
Is dit nu nog bezig :{
#FreeHat
pi_138841798
ze zijn nog niet in Parijs he ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: