Dat zelfde heb ik dus met doe b&w. Aan de ene kant is het overpriced maar het klinkt beter dan een sennheiser van 300 euro en ik kan ermee gezien worden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:14 schreef Braddie het volgende:
Overigens is het misschien vloeken in de kerk maar de Monster Inspiration klinkt ook echt érg goed, die komt héél dicht in de buurt van mijn Beyer, alleen is die dan weer een kleine 150 euro duurder
(Ja, ik weet het... Monster, maar de Inspiration is goed in balans, en niet zo achterlijk bass driven als de Beats By Dre troep, zelfs de Philips SHP2000 van 9,95 klinkt veel beter dan de Beats By Fiets dingen)
Koop je een koptelefoon nou voor het geluid? Of omdat je indruk wilt maken op de mensen in je omgeving?quote:
De Custom One Pro kan je je makkelijker mee op straat vertonen dan met de DT770 Pro denk ik en volgens mij klinken die redelijk hetzelfde. Als je niet vol de bas open zet dan van die Custom One Pro.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
DIT![]()
![]()
Heb zelf de 250ohn.
Koptelefoon is absoluut niet moeders mooiste nee, maar ik heb in die prijsklasse nog geen enkele koptelefoon gehoord die beter klinkt.
Je koopt een broek om niet naakt te zijn. Toch wil ik geen lelijke.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Koop je een koptelefoon nou voor het geluid? Of omdat je indruk wilt maken op de mensen in je omgeving?
Alles beter dan een koptelefoon met een SBS6 logo though.
Held!quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
De Custom One Pro kan je je makkelijker mee op straat vertonen dan met de DT770 Pro denk ik en volgens mij klinken die redelijk hetzelfde. Als je niet vol de bas open zet dan van die Custom One Pro.
Ik heb ook de DT770 Pro 250 Ohm en gebruik hem alleen binnenshuis aan een Marantz stereoversterker. Klinkt bijzonder lekker. Maargoed, mijn enige vergelijk is een Sennheiser van een paar tientjes
Ik vind persoonlijk de HD598 veel mooier qua uiterlijk.quote:
Seriemoordenaars dragen Sennheiserquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:35 schreef Roadtrip het volgende:
Een lelijke Sennheiser ofzo is wel een no-go, ik ben geen seriemoordenaar.
Ik vind het geluid vies tegenvallen. Ik heb er een tijdje naar geluisterd maar vond het om eerlijk te zijn echt heel slecht. Het was totaal niet in balans. Heel wollig en de hoge tonen waren gewoon niet aanwezig. Ik hou niet zo van dat extra bass, donkere, geluid.quote:
Ja inderdaad!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:52 schreef r0binhood het volgende:
ik heb eens getest tussen een AKG, Senheisser en een shure en uiteindelijk voor de shure 440 gekozen
[ afbeelding ]
Puur omdat deze (naar mijn mening) het geluid zo neutraal mogelijk doorgaf. hij klinkt alleen voor velen mischien wat licht op de Bass.
maar voor <100,- mag ik niet zeuren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |