Yep.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:08 schreef misssnapshot het volgende:
Emil is de enige die probeert het juiste verhaal te ontdekken..
Moet ze wel eerst genomineerd worden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:07 schreef Wilskracht het volgende:
Andrea gaat er uit volgende maand. Elke nieuweling gaat haar er uitstemmen.
Eeen goede psych had haar meteen opgenomen in een kliniekquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:05 schreef asini het volgende:
Andrea heeft gesproken met een psycholoog. volgens charlotte.
Nou, die heeft heel wat meer nodig dan 1 gesprekje met een psycholoog.
Het begint op een sekte te lijken. Ze sluiten de rijen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:07 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dit is echt voer voor psychologen.
Vanavond in de uitzending zat Billy nog te janken dat ze zo goedgelovig was, maar ze zijn allemaal goedgelovig.
Een paar zeggen dat ze niet weten wat er voor Utopia is gebeurd. En Emil vindt dat ze zich er niet in moeten mengen.
Maar ik begrijp er helemaal niks van.
Zouden wij ook zo vertroebeld zijn als we daar zouden zitten?
precies , en dat durft niemand daarquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Moet ze wel eerst genomineerd worden.
dream onquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:09 schreef iBenny het volgende:
Ik geloof dat van een aantal mensen nu wel de ogen worden geopend
Isa ook wel lijkt het.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Emil en ruud zijn de enige die het doorzien
Van wie?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:09 schreef iBenny het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:09 schreef misssnapshot het volgende:
Rienk houdt je bek. Die mag van mij ook optiefen.
Hij is de eerste die enigszins zich verplaatst in Anton.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:08 schreef misssnapshot het volgende:
Emil is de enige die probeert het juiste verhaal te ontdekken..
Gaat wel gebeurenquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Moet ze wel eerst genomineerd worden.
A.S.A.P.!!quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:09 schreef misssnapshot het volgende:
Ik zie voor alsnog een enorme tunnelvisie daar, vooral zeug, crackkop en Rienk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:09 schreef iBenny het volgende:
die kans acht ik wel aanwezig ja, soort van brainwashquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:07 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dit is echt voer voor psychologen.
Vanavond in de uitzending zat Billy nog te janken dat ze zo goedgelovig was, maar ze zijn allemaal goedgelovig.
Een paar zeggen dat ze niet weten wat er voor Utopia is gebeurd. En Emil vindt dat ze zich er niet in moeten mengen.
Maar ik begrijp er helemaal niks van.
Zouden wij ook zo vertroebeld zijn als we daar zouden zitten?
Je vergeet Isaquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:09 schreef Linea het volgende:
Emil is de enige met wat gezond verstand blijkt....
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:09 schreef misssnapshot het volgende:
Een verademing inderdaad, die Emil. Jammer dat het een beetje een tiran is.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:09 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hij is de eerste die enigszins zich verplaatst in Anton.
Als ik in het ziekenhuis zou liggen en mijn vriendin zou niet willen komen, dan weet ik niet hoe ik zou reageren..
Wat een fucking onzin. Hij weet niet hoe het hier is. Wat maakt dat uit? Ze heeft hem toch laten stikken? Wat maakt het uit hoe het daar is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |