Billy was daarvoor ook in de zenderkamer.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:48 schreef Mirjam152 het volgende:
Hele dag zitten wachten op die brief, ik dan. Verpest die kut van een Billy de streams.
De laatste regels van het interview, en niemand denkt na bij Utopia?quote:„Let op wat ik zeg: wanneer Utopia voorbij is, komt ze hier vrolijk weer aan de deur. Dan probeert ze zich er aan alle kanten uit te kletsen. En het ergste is, dat ze daar bij veel mensen mee wegkomt. Maar de waarheid is dat ze nog harder is dan wij hier allemaal bij elkaar.” Schampert: „En ’houden van’? Ik geloof dat Andrea werkelijk waar geen enkel idee heeft wat dát eigenlijk inhoudt…”
Naaaaahjaaaaaaaaquote:
Toch gaat dit door etteren. Kan niet anders... Billy en Bolly gaan wel mee, maar Vanes ziet hierin alleen maar bevestiging van wat ze ziet. Denk dat de rest dit ook wel gaat zien nu.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:49 schreef tonja het volgende:
Ik moet zeggen, het drama valt me een beetje tegen tot nu toe
Anton! Anton! Anton! Anton! Anton! Anton!quote:
En ging spontaan de post checken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:49 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Billy was daarvoor ook in de zenderkamer.![]()
Instructies Febo...........
Zij is, uiteraard, enkel met zichzelf bezig.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zweefkut: "De eerste relatie in Utopia is verbroken."
Duhhhh, ze is die crackkop met Bram al vergeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |