Die van Amsterdam-zuidoost bij IKEA niet, maar ik ga toch morgen want ik kan de Skoda van mijn vriendin niet luchten of zien.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:03 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Zul je altijd zien dat ze je pakketje onderscheppen.
Gamma is toch al dicht om 9 uur....
Hahahaquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:26 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Die van Amsterdam-zuidoost bij IKEA niet, maar ik ga toch morgen want ik kan de Skoda van mijn vriendin niet luchten of zien.
Verlichtings-armaturen mogen niet zijn beplakt ed. Dat is namelijk afkeur voor de APK.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:50 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er een stuk eruit gesneden, helaas zijn er barsten doorgeschoten maar er komt toch plexiglas over het geheel en het wordt gespoten. Uiteraard maak ik met het plexiglas en verf een mooi rondje, glassnijden is niet mijn vak LOL. als het werkt zoals ik het wil dan haal ik een set glazen en besteed ik het uit.
[ afbeelding ]
ha die chuck, dit had ik kunnen verwachtenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:34 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Verlichtings-armaturen mogen niet zijn beplakt ed. Dat is namelijk afkeur voor de APK.
Is al dicht met lexan.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:34 schreef Kanjer het volgende:
Volgens mij is dat bovenste plaatje mega APK afkeur.
Ja ik heb ze nog steeds in gebruik, gaat perfect.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:33 schreef Think_Pad het volgende:
Hoe is dit afgelopen? Heb je de lampen nog steeds in gebruik? En heb je een foto van de voltooide koplampen?
Nee, wel algehele controle, behalve dat ze "quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:29 schreef Think_Pad het volgende:
NiceOok al APK gehad in de tussentijd?
Ja dan krijg je het ook goed maar niet zo scherp natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:50 schreef JohnB52 het volgende:
Plug&play toch op de 9-3?
Heb ze op saabforum ook gezien, bij Evoman, Krizzie en Niels83 onder andere, krijg je t lichtbeelden ook goed zonder aanpassen van de glazen?
Zijn het deze :
http://www.retrofitlab.com/bi-xenon-mini-h1-twin-kit.html
DM Sentquote:
inderdaad, zijn ook goede verhalen over!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:07 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.theretrofitsource.com/led-lighting.html
Deze zien er ook wel tof uit!
nieuw is 270 dollar goedkoopste optie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:32 schreef JohnB52 het volgende:
Oh, ik bedoelde eigenlijk wat ie nieuw kostte en misschien een linkje daarheen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |