Thanks!quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:51 schreef Think_Pad het volgende:
Kudo's dat je het zo netjes aan gaat pakken. Stukken beter dan de sjonnies die 9000k in hun geribbelde koplampen prakken en rechtstreeks de hemel in schijnen
Welke lichtkleur ga je erin zetten? 4300k is volgens mij puur wit.
En in wat voor auto gaat het komen?
Onder het mom van Less Is More?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dat had de fipo moeten zijn.
Nee, kon je deel 2 in postenquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:18 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Onder het mom van Less Is More?
Ik heb wel eens wat op YouTube gekeken, glas halen ze los door de unit te verwarmen in de oven. En dan trek je het schijnbaar zo uitelkaar. Ik durf het eigenlijk niet aan.quote:
Dat zou ik ook niet durven nee, straks zakt de hele handel inquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat op YouTube gekeken, glas halen ze los door de unit te verwarmen in de oven. En dan trek je het schijnbaar zo uitelkaar. Ik durf het eigenlijk niet aan.
Goed dicht kitten lijkt mij voldoendequote:Op woensdag 26 februari 2014 21:43 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet durven nee, straks zakt de hele handel in
En dan zul je ook wel problemen krijgen met vocht in de lamp?
Achja, eens kijken wat TS er van bakt.
Wel goed van je dat je er niet zo'n sterrenverlichting inprakt
Bij mij is het glas met klemmetjes waar een rubberen rand achter loopt, ik heb al vaker koplampen los gehaald, piece of cake, geduld is een schone zaak.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat op YouTube gekeken, glas halen ze los door de unit te verwarmen in de oven. En dan trek je het schijnbaar zo uitelkaar. Ik durf het eigenlijk niet aan.
Vocht is niet echt belangrijk, de projectoren moeten dicht zijn en dat zijn ze, je oude lamp zorgt niet meer voor licht. overigens met kit los je het zo op.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:43 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet durven nee, straks zakt de hele handel in
En dan zul je ook wel problemen krijgen met vocht in de lamp?
Achja, eens kijken wat TS er van bakt.
Wel goed van je dat je er niet zo'n sterrenverlichting inprakt
Van H1 tot en met H11 dacht ik (en D2s natuurlijk).quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:57 schreef DutchOven het volgende:
Heb afgelopen maandag nog xenon in men Astra f gebouwd en volgende dag afgesteld op het werk. Een stuk lager dan het voor apk moet.
Heb nog nooit van retro fitting gehoord. Misschien een volgend project.
Past et ook met h4?
Ja, maar ik heb er een stuk eruit gesneden, helaas zijn er barsten doorgeschoten maar er komt toch plexiglas over het geheel en het wordt gespoten. Uiteraard maak ik met het plexiglas en verf een mooi rondje, glassnijden is niet mijn vak LOL. als het werkt zoals ik het wil dan haal ik een set glazen en besteed ik het uit.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:12 schreef DutchOven het volgende:
Maar ik ook reliëf in men glaze koplampen verstoord dat het beeld dan niet?
Ik wacht nog steeds op mijn pakketje, de 19T en de nieuwe koppeling zitten erin jahquote:Op maandag 3 maart 2014 17:10 schreef DutchOven het volgende:
En lukt et allemaal een beetje? Ben benieuwt hoe je et gaat oplossen met je lampen
Hij had plastic lenzen gekocht, is voor mij niet mogelijk helaas.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik meen ergens ooit een stuk gelezen te hebben van iemand die iets vergelijkbaars bij een Volvo 850 heeft gedaan, die had volgens mij zijn koplamplenzen plaatselijk gepolijst tot ze glad/helder waren, is dat voor jou ook geen optie?
-edit-: beetje dit idee: http://www.hidplanet.com/(...)0-retro-yes-a-Volvo- en http://www.pacificproductsonline.com/850projectors.html
Zul je altijd zien dat ze je pakketje onderscheppen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:01 schreef eXplorer1 het volgende:
Update: projectoren ontvangen, douane moest wel geld van mij hebben.
Zo ff naar de gamma plexiglas halen.
Die van Amsterdam-zuidoost bij IKEA niet, maar ik ga toch morgen want ik kan de Skoda van mijn vriendin niet luchten of zien.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:03 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Zul je altijd zien dat ze je pakketje onderscheppen.
Gamma is toch al dicht om 9 uur....
Hahahaquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:26 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Die van Amsterdam-zuidoost bij IKEA niet, maar ik ga toch morgen want ik kan de Skoda van mijn vriendin niet luchten of zien.
Verlichtings-armaturen mogen niet zijn beplakt ed. Dat is namelijk afkeur voor de APK.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:50 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er een stuk eruit gesneden, helaas zijn er barsten doorgeschoten maar er komt toch plexiglas over het geheel en het wordt gespoten. Uiteraard maak ik met het plexiglas en verf een mooi rondje, glassnijden is niet mijn vak LOL. als het werkt zoals ik het wil dan haal ik een set glazen en besteed ik het uit.
[ afbeelding ]
ha die chuck, dit had ik kunnen verwachtenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:34 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Verlichtings-armaturen mogen niet zijn beplakt ed. Dat is namelijk afkeur voor de APK.
Is al dicht met lexan.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:34 schreef Kanjer het volgende:
Volgens mij is dat bovenste plaatje mega APK afkeur.
Ja ik heb ze nog steeds in gebruik, gaat perfect.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:33 schreef Think_Pad het volgende:
Hoe is dit afgelopen? Heb je de lampen nog steeds in gebruik? En heb je een foto van de voltooide koplampen?
Nee, wel algehele controle, behalve dat ze "quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:29 schreef Think_Pad het volgende:
NiceOok al APK gehad in de tussentijd?
Ja dan krijg je het ook goed maar niet zo scherp natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:50 schreef JohnB52 het volgende:
Plug&play toch op de 9-3?
Heb ze op saabforum ook gezien, bij Evoman, Krizzie en Niels83 onder andere, krijg je t lichtbeelden ook goed zonder aanpassen van de glazen?
Zijn het deze :
http://www.retrofitlab.com/bi-xenon-mini-h1-twin-kit.html
DM Sentquote:
inderdaad, zijn ook goede verhalen over!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:07 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.theretrofitsource.com/led-lighting.html
Deze zien er ook wel tof uit!
nieuw is 270 dollar goedkoopste optie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:32 schreef JohnB52 het volgende:
Oh, ik bedoelde eigenlijk wat ie nieuw kostte en misschien een linkje daarheen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |