Het Derde Erf in Soest. Geld inwerpen, fles eronder en op start drukken. Biologische melk, niet gehomogeniseerd en rauw.quote:
Die is gepasteuriseerd en gehomogeniseerd. En afgeroomd.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:44 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Melk in een pak in de supermarkt is niet rauw?
dat wil ik ookquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het Derde Erf in Soest. Geld inwerpen, fles eronder en op start drukken. Biologische melk, niet gehomogeniseerd en rauw.
www.rauwemelk.netquote:
ik was op zoek naar rauwe melk voor yoghurt bereiding. Dank voor de tip. Dit is maar een klein stukje van huis.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het Derde Erf in Soest. Geld inwerpen, fles eronder en op start drukken. Biologische melk, niet gehomogeniseerd en rauw.
Je had het geprobeerd, maar het was niet gelukt?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat had ik al geprobeerd. Hoe meer experimenten hoe beter.
Zie OP.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je had het geprobeerd, maar het was niet gelukt?
Ik heb een kleine hoeveelheid gedronken. Als ik de rest ook opdrink, is dat alleen maar meer van hetzelfde. Dat heeft geen nut in mijn ogen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |