FRIGIDE TRUTquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Specifieke smaak kan ik me niet herinneren, is lang geleden. Ik weet alleen nog dat het kk goor was en ik dat nooit weer in m'n smoel wou hebben. Nu kan ik al kokhalzen als ik alleen de geur ervan ruik![]()
quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou slaan met koevoet om vervolgens alle snoepjes uit haar ondode husk te schudden.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft ophouden met deze foto. Ik vind het echt een walgelijk naar gezicht. En dat meen ik echt, oprecht. Ik krijg er hele nare gevoelens van die ik moeilijk uit kan leggen.
Wot je slikt niet?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Specifieke smaak kan ik me niet herinneren, is lang geleden. Ik weet alleen nog dat het kk goor was en ik dat nooit weer in m'n smoel wou hebben. Nu kan ik al kokhalzen als ik alleen de geur ervan ruik![]()
Ja echt, ik wou dat het anders was. Maar ik kan het écht niet handelen gewoon.quote:
*taking notes*quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja echt, ik wou dat het anders was. Maar ik kan het écht niet handelen gewoon.
Gewoon neus dichtknijpen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja daar heb ik het jouwe ook geproefd, in de mond van je vriendin.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
alleen vage hint er van nadat ik mn chick zoen after in dr mond te blaffen
Dat van je vriend is misschien goor, maar dat geldt niet per se voor het zaad van anderen hè.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha, ik snap 'm.quote:
Ik vind 'r best geil. Body pics?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Beetje slappe hap, wouldn't ket her in the #squad.
[ afbeelding ]
En ze is niet eens echt sexy.
u wot m8quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja daar heb ik het jouwe ook geproefd, in de mond van je vriendin.
arme boyki van jequote:Op woensdag 26 februari 2014 16:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neuk jij je vriendin ook in haar mond of alleen pijpen/klaarkomen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
u wot m8
[..]
arme boyki van je
Als haar gagreflex het op dat moment toelaat wel jaquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Neuk jij je vriendin ook in haar mond of alleen pijpen/klaarkomen?
Missed the memo?quote:
En dan ook beetje die speekselklieren stimuleren zeker?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als haar gagreflex het op dat moment toelaat wel ja
>stompjequote:Op woensdag 26 februari 2014 16:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als haar gagreflex het op dat moment toelaat wel ja
Recept voor extra speekselaanmaak is inderdaad één keer goed diepgaan en dan gelijk laten spugenquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan ook beetje die speekselklieren stimuleren zeker?
draag een sleeve tochquote:
Hypocrietquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zie ze nergens.
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
(19)
van Turkse komaf
Ze zou zijn mishandeld
dat ze zichzelf als puber sneed
Forum Opties | |
---|---|