Wat interesseert mij dat nou weer ik ken die lui toch niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Srs, again? Geeeeez girl someone has issuesIedereen vond het best wel sad trouwens
Junkie used clarevoyance.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Junkie used prejudice
Booslim enraged
Jaa man als het op m'n been was was het ook echt ugly geweestquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat interesseert mij dat nou weer ik ken die lui toch niet.
Overigens dacht ik dat je die veer dus op je been had zoals de rest, ik dacht echt wtf joh kklelijk.
Altijd.quote:
Nee, ik ben lomp dat weet je nou toch wel. Als je het echt zo erg vond had je het gewoon moeten verwijderen toch.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaa man als het op m'n been was was het ook echt ugly geweest![]()
Maar je had het ook best ff in de chat kunnen zeggen ipv zo openbaar toch Vasje?![]()
Graag gedaan. Dat wordt dan 284 euro.quote:
Haha ik vond het ook niet erg, maar verwijderen vind ik helemaal droevigquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben lomp dat weet je nou toch wel. Als je het echt zo erg vond had je het gewoon moeten verwijderen toch.
Trainer used max potion.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Junkie used clarevoyance.
Junkie was right.
Jongen ik zei het toch netjes, ik noemde niet de woorden lelijk en er stond een 'sorry' achter de zin. A koekwausquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha ik vond het ook niet erg, maar verwijderen vind ik helemaal droevig![]()
Maar was wel lomp, maar had het liever lomp in de chat gehad. Nu leek het zo openbaar haten terwijl ik daar net vet blij weg kwam, beetje onnodig wel toch omdat je sowieso je mening al had gegeven
Verrek.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun je gewoon via je instellingen instellen hoor.
Ja klopt je had het wel zo cute mogelijk verwoordquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jongen ik zei het toch netjes, ik noemde niet de woorden lelijk en er stond een 'sorry' achter de zin. A koekwaus
Zal je eens iets laten verrekken.quote:
Geen idee waar dit over gaat.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:35 schreef VeerEli het volgende:
Maar Vas, ik snap nog steeds niet waarom iedereen overtuigd was van dat het m'n been was.
Ik bedoel, het lijkt wel op een been, dat zie ik ook wel. Maar het zou wel een spuuglelijk been zijn
En je ziet m'n kontzak ook gewoon erachter enzo
tatje van een veerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |