Met flink wat alcohol in het spel?quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dat ook hoe Cosmo. gemaakt is?
Er staat een subtiele hint in de topic titel.quote:
Oh okéquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Er staat een subtiele hint in de topic titel.
Wij bespreken hier alle in en outs over het verzorgen van paarden, de laatste trends op gebied van paardenmuesli en onze laatste scores op het dressuur.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:58 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Wij bespreken hier alle in en outs over het verzorgen van paarden, de laatste trends op gebied van paardenmuesli en onze laatste scores op het dressuur.
Hopen dat je het niet zou zienquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:00 schreef Cosmo. het volgende:
En toch staat er een duimpje omlaag bij, merkwaardig.
Ik ookquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:02 schreef Cosmo. het volgende:
Ik heb een hipsterbril, op sterkte, dus ik alles helemaal scherp.
Self-proclaimed? Ik zeg niksquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:03 schreef Cosmo. het volgende:
Maar ik ben geen 14 jaar oude self-proclaimed hipster
Het is je user title.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:02 schreef Cosmo. het volgende:
Ik heb een hipsterbril, op sterkte, dus ik alles helemaal scherp.
Nog meerquote:
Language dearquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:08 schreef Chizu het volgende:
[..]
Verdomme, dan zijn de instellingen vanmiddag niet opgeslagen.
Rustig blijven, goed doorademen en wachten op hulpverleners.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:12 schreef Chizu het volgende:
[..]
What's wrong? Dan zijn de instellingen vanmiddag niet opgeslagen op FOK!.
Can't.. Breathe.. * Chizu gasps for air.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:13 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Rustig blijven, goed doorademen en wachten op hulpverleners.
Dat blijkt toch een stuk minder romantisch te zijn dan in menig film wordt geportretteerd.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:16 schreef Prins_Pils het volgende:
Oei! Reanimeren! Mond-op-mond-beademing!
Vooral als iemand 14 is.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:18 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Dat blijkt toch een stuk minder romantisch te zijn dan in menig film wordt geportretteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |