abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137158195
Ik ben net terug van de kruidvat (ben in Belgie woonachtig) en het viel mij op dat de prijzen van deodorant ongeveer 1 euro hoger zijn geworden. Normaal haal ik er 1 voor 2,80, vandaag was de prijs daarvoor ineens 3,80. De goedkoopste die ik kon vinden met 0 procent alcohol (ik zweet sneller ofzo met alcohol) was 2,80, terwijl de prijs hiervoor altijd rond de 1,80 was.

Wat is deze :')

Ik ga nu echt mijn eigen deodorant maken. Ik weiger 4 euro voor deodorant te betalen. Belachelijk :N
pi_137158257
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:32 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik ben net terug van de kruidvat (ben in Belgie woonachtig) en het viel mij op dat de prijzen van deodorant ongeveer 1 euro duurder zijn geworden. Normaal haal ik er 1 voor 2,80, vandaag was de prijs daarvoor ineens 3,80. De goedkoopste die ik kon vinden met 0 procent alcohol (ik zweet sneller ofzo met alcohol) was 2,80, terwijl de prijs hiervoor altijd rond de 1,80 was.

Wat is deze :')

Ik ga nu echt mijn eigen deodorant maken. Ik weiger 4 euro voor een deodorant te betalen. Belachelijk :N
Prijzen worden hoger.
Dingen worden duurder.
pi_137158268
Bedankt voor je mededeling.
pi_137158286
quote:
99s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:34 schreef Prof_Hoax het volgende:
Prijzen worden hoger.
Dingen worden duurder.
Thanks B-)
pi_137158298
At your service! 8-)
pi_137158359
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:32 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik weiger 4 euro voor een deodorant te betalen. Belachelijk :N
Ik ruik het.

OT: Nou en? Alles stijgt in prijs. Inflatie enzo.
Oh.
pi_137158391
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:37 schreef Nat-Water het volgende:

[..]

Ik ruik het.
_O-

Funny }:|
pi_137158435
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:37 schreef Nat-Water het volgende:

[..]

Ik ruik het.

OT: Nou en? Alles stijgt in prijs. Inflatie enzo.
Mijn loon niet. Dit voelt aan als diefstal.

Maar maakt niet uit; I m gonna make my own from now on.

Ow en 1 van de goedkopere was ''made in Russia'' :')
pi_137158464
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:39 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Mijn loon niet. Dit voelt aan als diefstal.

Maar maakt niet uit; I m gonna make my own from now on.

Ow en 1 van de goedkopere was ''made in Russia'' :')
Daar zat zeker weten alcohol in ^O^
Oh.
pi_137158553
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:40 schreef Nat-Water het volgende:

[..]

Daar zat zeker weten alcohol in ^O^
Nazdrovje!
  woensdag 26 februari 2014 @ 13:51:09 #11
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_137158834
Pff... Belg en vrouw.
Er is altijd wel ergens deo in de aanbieding.

Beetje shoppen en naar de trekpleister. Die Stress Protect lijkt me wel iets voor jou. :7

I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_137158858
Gewoon naar de Zeeman. Daar verkopen ze merkdeo's voor een habbekrats.
  woensdag 26 februari 2014 @ 13:53:08 #13
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_137158910
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gewoon naar de Zeeman. Daar verkopen ze merkdeo's voor een habbekrats.
Ja, maar zeemannen gebruiken veel alcohol.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 26 februari 2014 @ 13:53:54 #14
12621 tcr
*nix 4ever
pi_137158932
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:51 schreef Dromer het volgende:
Pff... Belg en vrouw.
Er is altijd wel ergens deo in de aanbieding.

Beetje shoppen en naar de trekpleister. Die Stress Protect lijkt me wel iets voor jou. :7

[ afbeelding ]
Lachen die Nivea aanbieding, dat spul kost bij de DM in Duitsland standaard al < ¤2 :7
pi_137158938
quote:
10s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:53 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ja, maar zeemannen gebruiken veel alcohol.
:')
pi_137159171
Apart onderwerp voor WGR :') en TS gaat binnenkort een stinkerd worden. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_137159461
Aanklagen of het prijskaartje storneren.
  † In Memoriam † woensdag 26 februari 2014 @ 14:09:53 #18
43556 miss_dynastie
pi_137159521
Deodorant moet je sowieso in de 1 kopen, 1 gratis-aanbieding kopen :7
pi_137159605
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:00 schreef trovey het volgende:
Apart onderwerp voor WGR :') en TS gaat binnenkort een stinkerd worden. :+
Ik had het bij klaagbaak moeten openen he?
pi_137159631
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:12 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Ik had het bij klaagbaak moeten openen he?
Het is vanzelf een Klaagbaaktopic geworden. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_137159669
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Deodorant moet je sowieso in de 1 kopen, 1 gratis-aanbieding kopen :7
Ik koop het alleen maar in de aanbieding :P , welk merk maakt me niet uit want zo zweterig ben ik niet. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_137159689
Heel veel knoflook eten dan ruiken anderen het zweet niet meer.
  woensdag 26 februari 2014 @ 14:15:25 #23
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_137159723
Bij de Coop of de Boni heb je deodorant van Derlon: 0,99 euro.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_137159801
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:12 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Ik had het bij klaagbaak moeten openen he?
Open het topic ook in Klaagbaak en kijk welke reacties je daar krijgt :D
Oh.
  † In Memoriam † woensdag 26 februari 2014 @ 14:19:23 #25
43556 miss_dynastie
pi_137159868
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:13 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik koop het alleen maar in de aanbieding :P , welk merk maakt me niet uit want zo zweterig ben ik niet. :')
Ik heb wel een vast merk, maar ik wacht tot er een 1 euro per deo-aanbieding is en gooi er dan een stelletje op voorraad :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')