welke tekstquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:45 schreef ToT het volgende:
[..]
LOL @ die ballon, maar wat is die witte tekst?

is meneer Paintbaas/Winnaar ONZ verkiezingen 2013 levert ie plaatje alsof ie met een kartelschaar is geknipt af..quote:

De man van de tijgernoten is door het tekenpapier gebroken, vandaar de scheurrandenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:58 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
is meneer Paintbaas/Winnaar ONZ verkiezingen 2013 levert ie plaatje alsof ie met een kartelschaar is geknipt af..

quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:45 schreef HaJee het volgende:
[..]
De man van de tijgernoten is door het tekenpapier gebroken, vandaar de scheurranden

Je had de weggescheurde stukjes ook er in gesoept, zag het nu pas lol..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:45 schreef HaJee het volgende:
[..]
De man van de tijgernoten is door het tekenpapier gebroken, vandaar de scheurranden

Ik zag het eerst ook niet meteen hoor!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:59 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Je had de weggescheurde stukjes ook er in gesoept, zag het nu pas lol..
wit op wit altijd lastig
 Maar omdat ik wist dat HaJee geen broddelwerk levert, ben ik toch ff wat beter gaan kijken.
 Maar omdat ik wist dat HaJee geen broddelwerk levert, ben ik toch ff wat beter gaan kijken.  

ja ik vond ook al zo vreemd hahaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag het eerst ook niet meteen hoor!Maar omdat ik wist dat HaJee geen broddelwerk levert, ben ik toch ff wat beter gaan kijken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |