Ik ben er zo blij meequote:Op zondag 11 januari 2015 17:11 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik wou dat ik n grote vriezer had
oh dus dat is de tactiekquote:Op zondag 11 januari 2015 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben er zo blij mee
"NEE ER KOMT GEEN EXTRA VRIEZER"
-Mo, we need one!
"NEE NEE NEE NEE NEE"
*extra vriezer koopt*
"Vet handig man, een extra vriezer!"
Blijkbaarquote:
Ik ben heel makkelijk en geef altijd gewoon Carnibest Natuurvoerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:10 schreef littledrummergirl het volgende:
Wij zijn momenteel verschillende soorten kvv aan het geven, vooral omdat we niet willen dat puber voedingsstoffen mist die in de ene wel zitten en in de andere niet (of kunstmatig). Tot nu toe hebben we nog geen diersoort/merk gevonden wat ze niet lust of waar ze niet goed op reageert, ontzettend praktisch, maar lijkt me wel bijzonder afgaande op alle verhalen die ik hier soms zie.
Waar bestel jij je voer?quote:Op zondag 11 januari 2015 17:01 schreef Qwea het volgende:
Bestelling voor Link weer de deur uit gedaan
eenden vleugels
Tamro - 30KG voordeel - 3x variatie doos 10kg
konijn karkas
polderhoen karkas per kilo
kiezebrink - bosduifmix 1kg worst
eend karkas/rug
kalkoen nekken
kiezebrink - vette vismix 1kg worst
eenden nekken
zalmlijven
zalmkoppen
Schapenvet bonbons + zeewier
parelhoen karkas
kiezebrink - fazantenmix 1 kg worstDat ie maar lekker mag smullen
Ik gaf om te elimineren Tammega geit. Nee wacht, eerst gaf ik carnibest natuurvoer, toen carnibest lam rijst, toen Tammega geit, nu Tamro van alles en nog wat (Geit, lam, rund, whatever) met daarbij wat Kiezenbrink (1ste x nu 3 rollen gehaald. Vette vis, bosduif en nog wat) en ik voer daarnaast ook nog echt rauw rauw. Zalmkoppen, zalmlijven, konijnen karkas, parelhoenkarkas, kalkoennekken, ect.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:10 schreef littledrummergirl het volgende:
Wij zijn momenteel verschillende soorten kvv aan het geven, vooral omdat we niet willen dat puber voedingsstoffen mist die in de ene wel zitten en in de andere niet (of kunstmatig). Tot nu toe hebben we nog geen diersoort/merk gevonden wat ze niet lust of waar ze niet goed op reageert, ontzettend praktisch, maar lijkt me wel bijzonder afgaande op alle verhalen die ik hier soms zie.
Bij jou in de straatquote:
Zo ziet mijn gang (en vrieskist) er elke drie maanden ook uit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:25 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ken een hele gelukkige Labrador
quote:
Wehehe. Nope. 30kg worsten dus 8,5e week. Met barf erbij denk ik 2 weken extraquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]Holy shit! Ik denk ik zoveel maanden
Hier 500 voor Linkstertquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:06 schreef oh-oh het volgende:
Hier gaat er 300 gram kvv per dag in 3 honden
Volgens mij eet mijn kat meer dan één hond van jouquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:06 schreef oh-oh het volgende:
Hier gaat er 300 gram kvv per dag in 3 honden
Ha, dan eten Charlie en link nu eindelijk hetzelfdequote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:16 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Volgens mij eet mijn kat meer dan één hond van jou
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:17 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ha, dan eten Charlie en link nu eindelijk hetzelfde
Wat weegt ie wel niet?quote:
Jonge, hij is nog geen half jaar! En in december gecastreerd. Kom maar terug over een paar maanden potverdommequote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:01 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Serieus?
Kees weegt meer en die is mager nu
We meten het niet echt af hier, maar met wat snel rekenwerk gebaseerd op halve feiten krijgt hij 100-125gr per dagquote:
Met een halve kilo heb ik straks een heel dikke kater ben ik bangquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat valt reuze mee voor een groeiende kater![]()
Sjon vrat tot een jaar een halve kilo per dag, die weegt zes kilo en is graatmager, geen grammetje vet zit erop.
Wij geven hem nu nog drie keer per dag, en ik denk soms zelfs dat ik best veel in zijn bakje stop maar het is zo wegquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:19 schreef oh-oh het volgende:
Sjon was alleen als kleine pup echt zo een bolletje, maar dat mag ook wel, die halve kilo werkte ie echt met gemak weg toen ,bodemloze put
niet bij mijn dierenwinkelquote:
Ik heb het vandaag ook voor het eerst gezien ja! Meteen ook een paar smaken meegenomen. De carnibest gaat de laatste tijd niet op en de katten blijven zeuren om eten. Lijkt wel of ze de carnibest beu zijn ofzo. Eendagskuikens zijn wel the bomb maar ja, dat schiet ook niet echt op. Bovendien zijn het de heren die dat eten, de dames vinden het niets tot nu toe.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:05 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb gister een nieuw merk bij de dierenwinkel ontdekt! naturis ofzo, goedkoper dan carnibest. Paar smaken gekocht om te proeven
Nou proef op de som genomen vanmorgen.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:00 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag ook voor het eerst gezien ja! Meteen ook een paar smaken meegenomen. De carnibest gaat de laatste tijd niet op en de katten blijven zeuren om eten. Lijkt wel of ze de carnibest beu zijn ofzo. Eendagskuikens zijn wel the bomb maar ja, dat schiet ook niet echt op. Bovendien zijn het de heren die dat eten, de dames vinden het niets tot nu toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |