ja is zo idd! Ik ga vanavond even op de laptop zoekenquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wiki even in deze reeks, ik heb het volgens mij al een keer voor je gepost. Het is te laat om na te denken.
Okee, ik heb m gevondennnnnquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:20 schreef Cat22 het volgende:
Daarom bestel ik nu grotere hoeveelheden bij Lupa. Die hebben diverse soorten voer en ook prooidieren. Lupa ligt niet op mijn vaste route en tweewekelijks 30km omrijden vind ik ook weer zowat. Bij grotere orders bezorgen ze gratis en ik heb telkens drie maanden om af te wisselen.
Hier krijgen ze nu Bibi, Haaksbarf, Lupa eigen merk, All Animal en dan ben ik vast nog wat vergeten.
Smaken: beef gemengd, natuurvoer, kip, kip/rund, eend, kwartel, makreel, zalm, zalmmix etc. In totaal per bestelling toch zo'n 30 kilo.
Haha ja inderdaad, ik kom ze zo ook wel eens tegen. Meestal zijn ze dan met honden begonnen en doen ze er op een gegeven moment ook maar eens kat bij ofzoquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:45 schreef tombolafan het volgende:
Ja cat hoi
Lupa eigen merk, is dat allemaal voor zowel kat als hond?Of is er een speciaal kat-mix iets dat ik niet zie?
sowieso verwarrend bij sommige merken:
Konijn 5kg
Wild 5kg
Zalm 5kg
Geit/Kip 5kg
Kat 5kg
Doe mij maar 3 rollen kattensmaak aub![]()
ja doe ik, maar ik wil ook eens wat anders proberen/kwantumkorting krijgenquote:Op zondag 28 september 2014 08:57 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad, ik kom ze zo ook wel eens tegen. Meestal zijn ze dan met honden begonnen en doen ze er op een gegeven moment ook maar eens kat bij ofzo![]()
Ik dacht dat jij Carnibest voerde?
Ohai, zie ik nu pasquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:45 schreef tombolafan het volgende:
Ja cat hoi
Lupa eigen merk, is dat allemaal voor zowel kat als hond?Of is er een speciaal kat-mix iets dat ik niet zie?
sowieso verwarrend bij sommige merken:
Konijn 5kg
Wild 5kg
Zalm 5kg
Geit/Kip 5kg
Kat 5kg
Doe mij maar 3 rollen kattensmaak aub![]()
Ik zou geen combi voeren. Ik zou hem op vlees gooienquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:10 schreef mikoxx het volgende:
Ok, crosspost uit het dda topic: onze fokker raadt ons aan om onze pup straks gecombineerd te gaan voeren. Dwz, drie maaltijden brok, één vlees pd. Nu lees ik heel verschillende dingen over gecombineerd voeren, hoe is jullie ervaring?
Zelf voelen we er t meeste voor om volledig kvv te voeren. Maar, de fokker maakt ons aan t twijfelen, ze heeft t over tekorten in mn de opgroeifase, daarom gecombineerd voeren. En tja, zij heeft meer ervaring dan wij. Overigens heeft zij de oudere honden volledig op kvv, het gaat, zo zegt ze, echt om de pups...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:11 schreef Valerie. het volgende:
Waarom zou je dat willen? Waarom wil je überhaupt vlees gaan voeren? Omdat de fokker dat zegt of ben je het eens met het verhaal erachter?
Ik zou even zoeken op Barfplaats naar het voeden van pups in de opgroeifase. Er zijn daar mensen/fokkers die zowel moeder als pups op alleen vlees hebben groot gebracht.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:25 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Zelf voelen we er t meeste voor om volledig kvv te voeren. Maar, de fokker maakt ons aan t twijfelen, ze heeft t over tekorten in mn de opgroeifase, daarom gecombineerd voeren. En tja, zij heeft meer ervaring dan wij. Overigens heeft zij de oudere honden volledig op kvv, het gaat, zo zegt ze, echt om de pups...
Wat een onzin. Kvv is voor pups ook compleet.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:25 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Zelf voelen we er t meeste voor om volledig kvv te voeren. Maar, de fokker maakt ons aan t twijfelen, ze heeft t over tekorten in mn de opgroeifase, daarom gecombineerd voeren. En tja, zij heeft meer ervaring dan wij. Overigens heeft zij de oudere honden volledig op kvv, het gaat, zo zegt ze, echt om de pups...
Misschien zelf gaan samenstellen? Ik heb een ook kritische eter. Ze eet bijv. geen rund, lam, geit, rauwe orgaan, vis met graatjes (quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:22 schreef applemoose het volgende:
Ik heb pas geleden besteld bij oervoer.com. Het ziet er ontzettend mooi uit, mooi samengesteld pakket maar beide katten vinden het dus niet lekker. Twee ontzettend kritische eters.
Ontzettend zonde. Ik had de iets hogere prijs voor lief genomen als ze het er goed op hadden gedaan.
Nu heb ik dus al geprobeerd :
Bibi - goedgekeurd, maar hier niet te krijgen
Carnibest - goedgekeurd, maar lastig te krijgen
Tinlo - afgekeurd
Haaksbarf - afgekeurd
Bandit - afgekeurd
darf - afgekeurd
Als je maar zorgt dat je een complete KVV voert (met vlees, bot, orgaan) en zorgt voor genoeg afwisseling.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat een onzin. Kvv is voor pups ook compleet.
Bibi!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:22 schreef applemoose het volgende:
Ik heb pas geleden besteld bij oervoer.com. Het ziet er ontzettend mooi uit, mooi samengesteld pakket maar beide katten vinden het dus niet lekker. Twee ontzettend kritische eters.
Ontzettend zonde. Ik had de iets hogere prijs voor lief genomen als ze het er goed op hadden gedaan.
Nu heb ik dus al geprobeerd :
Bibi - goedgekeurd, maar hier niet te krijgen
Carnibest - goedgekeurd, maar lastig te krijgen
Tinlo - afgekeurd
Haaksbarf - afgekeurd
Bandit - afgekeurd
darf - afgekeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |