abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144948832
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:33 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wiki even in deze reeks, ik heb het volgens mij al een keer voor je gepost. Het is te laat om na te denken. :O
ja is zo idd! Ik ga vanavond even op de laptop zoeken :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_144964155
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:20 schreef Cat22 het volgende:

Daarom bestel ik nu grotere hoeveelheden bij Lupa. Die hebben diverse soorten voer en ook prooidieren. Lupa ligt niet op mijn vaste route en tweewekelijks 30km omrijden vind ik ook weer zowat. Bij grotere orders bezorgen ze gratis en ik heb telkens drie maanden om af te wisselen.
Hier krijgen ze nu Bibi, Haaksbarf, Lupa eigen merk, All Animal en dan ben ik vast nog wat vergeten.
Smaken: beef gemengd, natuurvoer, kip, kip/rund, eend, kwartel, makreel, zalm, zalmmix etc. In totaal per bestelling toch zo'n 30 kilo.

Okee, ik heb m gevondennnnn :D Ik ga kijken :7
pi_144964959
Ja cat hoi :+

Lupa eigen merk, is dat allemaal voor zowel kat als hond? :@ Of is er een speciaal kat-mix iets dat ik niet zie? :D

sowieso verwarrend bij sommige merken:
Konijn 5kg
Wild 5kg
Zalm 5kg
Geit/Kip 5kg
Kat 5kg :')

Doe mij maar 3 rollen kattensmaak aub :9~ :Y)
  zondag 28 september 2014 @ 08:57:39 #104
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_144975174
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:45 schreef tombolafan het volgende:

Lupa eigen merk, is dat allemaal voor zowel kat als hond? :@ Of is er een speciaal kat-mix iets dat ik niet zie? :D

Konijn 5kg
Wild 5kg
Zalm 5kg
Geit/Kip 5kg

Haha ja inderdaad, ik kom ze zo ook wel eens tegen. Meestal zijn ze dan met honden begonnen en doen ze er op een gegeven moment ook maar eens kat bij ofzo :+

Ik dacht dat jij Carnibest voerde?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_144975324
Ons puppengevaarte eet momenteel smuldier. meestal compleet met af en toe kip,pens en hart, vis van haaksbarf, af en toe een eitje en n klets yoghurt. Zijn we dan n beetje op de goede weg qua voeding? Dat vers voeren voelt heel goed,maar twijfel wel steeds of ze niks essentieels mist qua voedingsstoffen :)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_144975591
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 08:57 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Haha ja inderdaad, ik kom ze zo ook wel eens tegen. Meestal zijn ze dan met honden begonnen en doen ze er op een gegeven moment ook maar eens kat bij ofzo :+

Ik dacht dat jij Carnibest voerde?
ja doe ik, maar ik wil ook eens wat anders proberen/kwantumkorting krijgen :7

En mijn dw heeft t niet altijd :(
  zondag 28 september 2014 @ 09:58:58 #107
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_144975626
Qua meer kattenkeuze ken ik eigenlijk verder alleen BARF-menu. Die hebben allemaal rolletjes van 250gr.
  zondag 28 september 2014 @ 20:10:32 #108
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_144994372
Weet iemand hoe en waar ik dit topic vanaf deel één terug kan vinden?
  zondag 28 september 2014 @ 22:12:39 #109
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_145000606
Op de titel klikken?
  maandag 29 september 2014 @ 10:18:38 #110
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_145010991
nee, dan krijg ik geen topicreeks...
  maandag 29 september 2014 @ 11:23:58 #112
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_145012900
Top! Dank je
pi_145585822
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:45 schreef tombolafan het volgende:

Konijn 5kg
Wild 5kg
Zalm 5kg
Geit/Kip 5kg

Ohai, zie ik nu pas :@

Lupa eigen merk gooi ik gewoon in de katten, kan best. Maar daarom voer ik ook diverse merken door elkaar. Wat in de één mogelijk niet zit, vangt de ander dan weer op.
Van andere merken hebben ze wel onderscheid hond-kat.

O, en beware of spelfouten ;(

Met de vis zijn we maar gestopt. Twee keer gegeven in een maand, twee keer een van de katten over de nek. Ja, Lupa vis compleet (of andere vis) was een succes :') Zijn mijn katten raar of hebben andere KVVers ook deze ervaring?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_145586933
Ik eh... Ik ga maar gewoon geen vis voeren denk ik zo :7

Tnx, ga als de carnibest op raakt eens bestellen :Y
  donderdag 16 oktober 2014 @ 09:10:17 #115
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_145594592
Ok, crosspost uit het dda topic: onze fokker raadt ons aan om onze pup straks gecombineerd te gaan voeren. Dwz, drie maaltijden brok, één vlees pd. Nu lees ik heel verschillende dingen over gecombineerd voeren, hoe is jullie ervaring?
  donderdag 16 oktober 2014 @ 09:11:43 #116
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_145594621
Waarom zou je dat willen? Waarom wil je überhaupt vlees gaan voeren? Omdat de fokker dat zegt of ben je het eens met het verhaal erachter?
  donderdag 16 oktober 2014 @ 09:16:40 #117
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145594724
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 09:10 schreef mikoxx het volgende:
Ok, crosspost uit het dda topic: onze fokker raadt ons aan om onze pup straks gecombineerd te gaan voeren. Dwz, drie maaltijden brok, één vlees pd. Nu lees ik heel verschillende dingen over gecombineerd voeren, hoe is jullie ervaring?
Ik zou geen combi voeren. Ik zou hem op vlees gooien :Y

Link staat nu op puur geit. Meneer is of allergisch voor rijst of kip. Hij zit ge-wel-dig in zijn vacht. Mooi glanzen enzo. Zijn poepjes zijn ook mooi (als je even niet meetelt dat er complete zooi soms weer uitkomt van wat hij vreet :') ).
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 16 oktober 2014 @ 09:25:28 #118
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_145594858
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 09:11 schreef Valerie. het volgende:
Waarom zou je dat willen? Waarom wil je überhaupt vlees gaan voeren? Omdat de fokker dat zegt of ben je het eens met het verhaal erachter?
Zelf voelen we er t meeste voor om volledig kvv te voeren. Maar, de fokker maakt ons aan t twijfelen, ze heeft t over tekorten in mn de opgroeifase, daarom gecombineerd voeren. En tja, zij heeft meer ervaring dan wij. Overigens heeft zij de oudere honden volledig op kvv, het gaat, zo zegt ze, echt om de pups...
pi_145596013
Ik heb pas geleden besteld bij oervoer.com. Het ziet er ontzettend mooi uit, mooi samengesteld pakket maar beide katten vinden het dus niet lekker. Twee ontzettend kritische eters.

Ontzettend zonde. Ik had de iets hogere prijs voor lief genomen als ze het er goed op hadden gedaan.

Nu heb ik dus al geprobeerd :

Bibi - goedgekeurd, maar hier niet te krijgen
Carnibest - goedgekeurd, maar lastig te krijgen
Tinlo - afgekeurd
Haaksbarf - afgekeurd
Bandit - afgekeurd
darf - afgekeurd
pi_145596090
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 09:25 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Zelf voelen we er t meeste voor om volledig kvv te voeren. Maar, de fokker maakt ons aan t twijfelen, ze heeft t over tekorten in mn de opgroeifase, daarom gecombineerd voeren. En tja, zij heeft meer ervaring dan wij. Overigens heeft zij de oudere honden volledig op kvv, het gaat, zo zegt ze, echt om de pups...
Ik zou even zoeken op Barfplaats naar het voeden van pups in de opgroeifase. Er zijn daar mensen/fokkers die zowel moeder als pups op alleen vlees hebben groot gebracht. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 10:28:56 #121
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145596150
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 09:25 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Wat een onzin. Kvv is voor pups ook compleet.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_145596155
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 10:22 schreef applemoose het volgende:
Ik heb pas geleden besteld bij oervoer.com. Het ziet er ontzettend mooi uit, mooi samengesteld pakket maar beide katten vinden het dus niet lekker. Twee ontzettend kritische eters.

Ontzettend zonde. Ik had de iets hogere prijs voor lief genomen als ze het er goed op hadden gedaan.

Tinlo - afgekeurd
Haaksbarf - afgekeurd
Bandit - afgekeurd
darf - afgekeurd
Misschien zelf gaan samenstellen? Ik heb een ook kritische eter. Ze eet bijv. geen rund, lam, geit, rauwe orgaan, vis met graatjes ( :') ), allerlei soorten wild (haas, hert, wilde eend of konijn, fazant) of kwartel met veren en ingewanden.
Wel, parelhoen, kip, konijn, eend, kalkoen, paard, kangeroe ( :') ) en gebakken orgaan en kwartel zonder veren en ingewanden.

Ik stel voor de katten, net als voor de hond, zelf samen. Dat gaat prima, genoeg variatie. En mijn moeilijke eter eet met liefde. :Y
pi_145596265
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 10:28 schreef Qwea het volgende:

[..]

Wat een onzin. Kvv is voor pups ook compleet.
Als je maar zorgt dat je een complete KVV voert (met vlees, bot, orgaan) en zorgt voor genoeg afwisseling.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 12:57:27 #124
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_145600633
Ik denk dat dieren in het wild ook hetzelfde eten als volwassen dieren van jongs af aan, dus een hond kan dat ook, als het maar volledig voer is. Ze eten wel meer in de groei, veel meer.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_145604280
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 10:22 schreef applemoose het volgende:

Tinlo - afgekeurd
Haaksbarf - afgekeurd
Bandit - afgekeurd
darf - afgekeurd
Bibi! O+ Favoriet bij de katten en bij mij., Fijne verpakking, makkelijk te doseren en stinkt niet. ^O^
Je kunt het bestellen bij (ik heb écht geen aandelen) Lupa. Ze zitten in Leende, vanaf 125 euro bezorgen ze gratis thuis en hun radius is volgens mij zowat heel Nederland.
Carnibest verkopen ze niet, maar ze hebben wel eigen merk. Dat smaakt hier ook altijd goed. zelfs bij de fijnproever.
En heb je All Animal al eens geprobeerd/ Doet het hier ook goed.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')