Wel godverdomme, wij maar wachten op een nieuwe Radiohead, en nu zit Ed opeens bij Midlake?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:38 schreef Norrage het volgende:
Moon van Snowbird staat ook op de luisterpaal. Dat klinkt echt heel interessant, gebaseerd op de namen die daarop meewerken: Cocteau Twins Simon Raymonde, Midlake Ed O’Brien en Radiohead Phil Selway
Sorry, ik had het even verkeerd gekopieerdquote:Op zondag 2 maart 2014 17:42 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Wel godverdomme, wij maar wachten op een nieuwe Radiohead, en nu zit Ed opeens bij Midlake?
Krijgen zij in België eigenlijk enige aandacht? Zag wel een zeer positieve recensie van Humo.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:30 schreef Arn0 het volgende:
Intergalactic Lovers heb ik helaas nog niet gevonden op het internet, al staat het nu eindelijk wel op Spotify zie ik. (en ja, al eerder op de Luisterpaal)
Ja, best wel. Evenveel aandacht als bijvoorbeeld Amatorski of SX. Vorige plaat was wel leuk wat mij betreft maar dat was het dan ook wel. Ben erg benieuwd naar het nieuwe album.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Krijgen zij in België eigenlijk enige aandacht? Zag wel een zeer positieve recensie van Humo.
Ze staan op nummer 1 in De Afrekening (Studio Brussel).quote:Op zondag 2 maart 2014 18:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Krijgen zij in België eigenlijk enige aandacht? Zag wel een zeer positieve recensie van Humo.
Wat is dat van Drew Gagg mooiquote:Op zondag 2 maart 2014 17:54 schreef Norrage het volgende:
De nieuwe Other People release (Drew Gragg) is ook weer leuk! Ik was net Jaar met Space is Only Noise aan het luisteren, en daarna die nieuwe EP Drew Gragg aan het luisteren, en dat is echt precies in lijn met Jaar![]()
Jammer dat de andere 3 nummers pas volgende week komen
Theatre Roosevelt is Jaar, Darkside (voor die zo bekend werden als ze nu zijn), Just Friends, Pavla & Noura zijn labelartiesten en dan zijn er zo nog een paar waarvan niemand weet wie het eigenlijk zijnquote:
Nou ja, om de vraag te beantwoorden: Ja.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:41 schreef Norrage het volgende:
Naja darkside is een duo dus dat snap ik nogik bedoel meer pseudoniemen
Ja, dat ben ik met je eens. Soms is het wel heel erg goed (Regards sur l'Enfancequote:Op zondag 2 maart 2014 20:12 schreef Xrenity het volgende:
Nog niet helemaal geluisterd., maar klonk wel OK.
Stip vind ik btw nog niet niveautje Jaar ofzo. Beetje gepruts af en toe
Zo ver was ik niet eens gekomen in z'n album, maar die klinkt idd wel fantastischquote:Op zondag 2 maart 2014 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik met je eens. Soms is het wel heel erg goed (Regards sur l'Enfance) maar hij weet de rommel er nog niet zo goed uit te krijgen.
Voelt veel meer aan als improvisatie dan de rest. Voor Vtgnike geldt hetzelfde eigenlijk.
Behalve F.A.G. Diarrhea Cunt, dat mag echt branden in de helquote:Op zondag 2 maart 2014 20:48 schreef Norrage het volgende:
Sowieso allemaal heel goed. Ze hebben met zijn allen een redelijk unieke stijl. Dat is vet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |