Nou zo goed vond ik dat eerste album ook weer niet. Maar daar stonden hitjes op die ik nog wel kon hebben. Ben in ieder geval nooit fan van ze geweest, maar hun laatste album was erg goed.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet hoor. Als jij verkondigt dat Vampire Weekend pure poep is, dat het je op je zenuwen jaagt, dat je van Koenigs stem spontane spataders krijgt, dát kan ik wel ergens begrijpen. Maar het eerste album heel goed vinden en de tweede 'een van de vijf slechtste albums die je ooit hebt gehoord' gaat er bij mij gewoon niet in, sorry.
En niet te vergeten onze hippie in overdrive, Edward.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind Crystal Fighters ook wel zo'n band. Of beledig ik nu heel veel mensen
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:30 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
En niet te vergeten onze hippie in overdrive, Edward.
Over welke recensies heb je 't, Nor?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
En ik ben niet de enige hoor. De meeste recensies over Contra waren niet mals, terwijl hun debuut een klassieker is. Maar goed. Deze discussie is hier wel eens vaker gehouden![]()
Torches was anders echt een top album hoor! Warrantquote:Op zondag 2 maart 2014 23:18 schreef Maxerazzi het volgende:
Foster the People vind ik net zoiets als The Drums. Een (heel tof) zomerhitje, en dan moeten ze eigenlijk ook meteen hun kicksen aan de wilgen hangen.
Ja deze link is er ook wel eens geweest in de vorige (10?) discussies. Ik kan me, vooral van Nederlandse blogs en de Volkskrant en zo, hele lage beoordelingen herinneren. En veel fans waren volstrekt afgeknapt op het album. Ook hier in het topic.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:31 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Over welke recensies heb je 't, Nor?
http://www.metacritic.com/music/contra/vampire-weekend
Ja nee, ik kan je dan echt niet serieus nemen. Contra had knettergoede reviews. En die hitjes die je dan wel kon hebben staan ook op Contra. Cousins, White Sky, Holiday, het is allemaal precies hetzelfde receptje. Ik weiger gewoon te geloven dat iemand serieus naar twee albums kan luisteren die in elk opzicht qua stijl en teksten gelijkend zijn, en er dan zo'n verschillende conclusie aan kan verbinden.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou zo goed vond ik dat eerste album ook weer niet. Maar daar stonden hitjes op die ik nog wel kon hebben. Ben in ieder geval nooit fan van ze geweest, maar hun laatste album was erg goed.
En ik ben niet de enige hoor. De meeste recensies over Contra waren niet mals, terwijl hun debuut een klassieker is. Maar goed. Deze discussie is hier wel eens vaker gehouden![]()
Ik vond 't echt ontzettend niksig, maar is uiteraard een kwestie van smaak.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:32 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Torches was anders echt een top album hoor! Warrant
Het is wel zo typisch bandje die niet die trucjes moeten herhalen. 1x was leuk, en als ze dat een tweede keer doen en het kwalitatief mijns inziens gewoon veel minder is (en het ook nog samenging met bijzonder slechte optredens bij bv Jools) vind ik het gewoon kut. Sorry hoor Tchock. Ik kan er gewoon niks mee. En die metacritic link is maar de helft van een goed argument. Ik heb echt zoveel fans horen afknappen destijds. Laat je geheugen je in de steek?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja nee, ik kan je dan echt niet serieus nemen. Contra had knettergoede reviews. En die hitjes die je dan wel kon hebben staan ook op Contra. Cousins, White Sky, Holiday, het is allemaal precies hetzelfde receptje. Ik weiger gewoon te geloven dat iemand serieus naar twee albums kan luisteren die in elk opzicht qua stijl en teksten gelijkend zijn, en er dan zo'n verschillende conclusie aan kan verbinden.
Uiteraard, ik vond het iig echt zeer vermakelijk. Live zijn die gasten wel echt ontzettend slecht,quote:Op zondag 2 maart 2014 23:34 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik vond 't echt ontzettend niksig, maar is uiteraard een kwestie van smaak.
Ja, want omdat ik iets anders heb ervaren destijds zal het aan mijn geheugen liggen...quote:Op zondag 2 maart 2014 23:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is wel zo typisch bandje die niet die trucjes moeten herhalen. 1x was leuk, en als ze dat een tweede keer doen en het kwalitatief mijns inziens gewoon veel minder is (en het ook nog samenging met bijzonder slechte optredens bij bv Jools) vind ik het gewoon kut. Sorry hoor Tchock. Ik kan er gewoon niks mee. En die metacritic link is maar de helft van een goed argument. Ik heb echt zoveel fans horen afknappen destijds. Laat je geheugen je in de steek?
Echt? Dat is zonde. Lijkt me juist iets wat live heel leuk kan zijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:36 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Live zijn die gasten wel echt ontzettend slecht,
Ooit eens een optreden van hun op youtube gezien in Mexico en een live optreden bij een soort live talkshow en dat was echt tenenkrommend.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt? Dat is zonde. Lijkt me juist iets wat live heel leuk kan zijn.
Nee dat zeg ik niet. Maar ik kan me echt letterlijk de negatieve meningen herinneren, waar jij kennelijk alleen de positieve meningen herinnert... En ik heb ook begrip voor wat je zegt en vindt, maar ik vind het zoals gewoonlijk een beetje flauw dat je mijn mening erover zo wegzet alsof ie onterecht is. Mag ik een bepaalde mening hebben? Ik heb dat album al 3 jaar op mijn computer staan en elke keer als we deze discussie houden zet ik hem weer op, en zet ik hem eigenlijk meteen weer af omdat ik hem zó kut vind. Vaak heb ik een mening wat snel paraat, maar deze is 3 jaar lang ingedaald en staat als een huis.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, want omdat ik iets anders heb ervaren destijds zal het aan mijn geheugen liggen...
Project? heb ik wat gemist?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:53 schreef Tchock het volgende:
Ik ben met mijn project bij de letter A nog steeds. Ik ben nog niet helemaal klaar voor het luisteren van alles van Aphex Twin dus ik doe eerst de rest. Veel leuke muziek al gehoord. Best veel kutmuziek ook.
Ik ben alle muziek in mijn library zonder rating aan het luisteren en becijferen. 6000 nummers ongeveer.quote:
Tevens ook makers van een van de slechtste nummers ooit, Obvious Bycicle._O-quote:
Ik vin Contra anders ook echt kut hoor, sommige nummers zijn zo bland om het zo te zeggen, gebeurt van alles dat je denkt van is dit nu nodig?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké, van jou snap ik het. Jij kunt alleen maar chargeren.
Ik moet er nu nog 6250 precies. Leuk om te doen joh. Afgelopen weekend al de hele discografie van Moby geluisterd tijdens het leren.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:58 schreef Norrage het volgende:
Dat heb ik ook ooit geprobeerd.....ik had er ook in die orde grootteniet te doen
Nee man, net een leuk nummer.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:57 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tevens ook makers van een van de slechtste nummers ooit, Obvious Bycicle._O-
Ben hem nu aan het kijken (gisteren halverwege geëindigd omdat ik er te laat aan was begonnen.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Wat vond je van de film? Ik vond 'm echt fantastisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |