Vind ik niet, hij wordt er wel over aangesproken, zelfs bedreigd.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoor, cry me a river.
Hij weet dondersgoed hoe TelegraafPrivé schrijven. Wat hij flikt is erger dan het domme gewauwel van Andrea.
Bedreigd, uhuh, zeker per mail, van een bepaald slag mensen dat dagelijks mailt. Ja, ook naar ons jaquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ik niet, hij wordt er wel over aangesproken, zelfs bedreigd.
Laat hem lekker zijn verhaal doen zodat alles wat hier al vermoed wordt nu ook waarheid blijkt te zijn
Neem toch aan dat die man niet van gisteren is ,zo dom zal die wel niet zijnquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bedreigd, uhuh, zeker per mail, van een bepaald slag mensen dat dagelijks mailt. Ja, ook naar ons ja
Da-ge-lijks.
Nu ik dit gepost heb kan ik weer mail verwachten
Mensen die niet bekend zijn met internet en al helemaal niet bekemd zijn met het slag volk dat het aan kan trekken zien in iets al snel een bedreiging.
Als ik alle bedreigingen zou uitprinten kan ik m'n hele huis ermee behangen.
En daar geef ik je 100 % gelijk in.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik werk in de zorg en met de huidige stand van zaken spring ik wel van een klif als ik zorg nodig zou moeten hebben
Zo
LOL! Keurig!quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:03 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En daar geef ik je 100 % gelijk in.
Ik ben een oudere/bejaarde/noemhetzoalsjewilt ,heb gisteren bij Uitzendinggemist een docu gezien*Moeders springen niet van een flat* en verdorie...lamaar.
Onze beslissingen staan ook vast,hoe dan ook.Alleen never ever voor de ogen van anderen.
Complimenten dat je het in de zorg nog volhoudt![]()
Anton is triest, zij is ehhhh...netjes houden Aggie....eng .Heel errug eng.
Ik krijg het gevoel dat hij nog steeds bezig is haar uit Utopia te krijgen. Zichzelf als slachtoffer zien riekt ook naar manipulatie. Ik vind het een nare vent evenals ik Andrea een naar mens vind.quote:
Jep....wat dat betreft passen ze wel bij elkaarquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:29 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat hij nog steeds bezig is haar uit Utopia te krijgen. Zichzelf als slachtoffer zien riekt ook naar manipulatie. Ik vind het een nare vent evenals ik Andrea een naar mens vind.
Ja, daar ga je al.quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:14 schreef Xenzo het volgende:
Laten we wel wezen, zo'n oude man is toch niet aantrekkelijk voor een 52-jarige vrouw met gezond verstand?
Ja als je het zo bekijkt verdienen ze elkaar.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:29 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat hij nog steeds bezig is haar uit Utopia te krijgen. Zichzelf als slachtoffer zien riekt ook naar manipulatie. Ik vind het een nare vent evenals ik Andrea een naar mens vind.
Vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:20 schreef chufi het volgende:
Weet Andrea het zelf al? Officieel dan bedoel ik...
Derde post in dit topic is het volledige artikel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:29 schreef Olga het volgende:
Anton Veldkamp, de 82-jarige fotograaf die vandaag op pagina Privé een punt zette achter zijn relatie met Utopia-inwoonster Andrea, heeft alle leugens die zijn ex-vriendin aan Hakim vertelde rechtgezet.
http://www.telegraaf.nl/p(...)spreekt_Hakim__.html
Een premiumbericht
2equote:Op woensdag 26 februari 2014 18:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Derde post in dit topic is het volledige artikel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |