en ik rap op huis aan :-)quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:58 schreef Aiciu het volgende:
first post.
Ik moet nog een rap verzinnen
Ja, omdat die ene doos uit dat filmpje geen idee had wie hij was.quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:53 schreef wonderer het volgende:
Hadden we het laatst niet over Tim Curry?
[ afbeelding ]
Haha, met Ian?quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:53 schreef wonderer het volgende:
Hadden we het laatst niet over Tim Curry?
[ afbeelding ]
O... uh.... o nou...uh.. nou, dat komt omdat ik je vannacht nog heb gezien. je liep in m'n dromen!quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:12 schreef LeBeau het volgende:
Oh, en goedemorgen voor het Brabanste Engeltje, maar die zei ook niks tegen mij, dus.
Wie had je aan de lijn, hallo?!quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik kom er achter dat ik met zo'n gastje van studio 100 repeteer. Maar hij is meerderjarig, dus ettenleur kan de telefoon weer neerleggen!!
quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:07 schreef Luigi het volgende:
[..]
Echt flauw in een homotopic dit, Tal.
Tele-pedoquote:
Blue waffle?quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:45 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 26 februari 2014 09:39 schreef Ang3l het volgende:
Mijn collega en ik geregeld Twin peaks quoten hier op t werk? Dan loop ik la
aar wij oehoe'en als uilen
[/quote/]
ik quote mulholend drives altijd op de werkplaatts zo van blauwe doooooos nou niemand begrijp et hoor he he he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |