Air max 1 zijn wel leuk ja. Uggs ook mits er geen kuit met 3 lappen spek aanhangt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:38 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
Afgelopen week vroeg een meisje aan mij wat ik van Nike (airmax in dit geval) vond bij meiden. Ik zei dat ik het sexy vond, en mooier dan hakken bij vrouwen. Ze was heel erg verbaasd hierover, aangezien geen een jongen dat ooit eerder heeft gezegd. Toen ik er over nadacht realiseerde ik mezelf dat ik hakken eigenlijk niks aan vind bij vrouwen
Had er nog nooit eerder over nagedacht maar, wat vinden jullie de mooiste/meest sexy schoenen voor vrouwen ? en voor de vrouwen: Wat vinden jullie het mooist bij mannen
Inderdaad! Helaas hangen die er vaak aan...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:40 schreef BredeBroeder het volgende:
Air max 1 zijn wel leuk ja. Uggs ook mits er geen kuit met 3 lappen spek aanhangt.
Geen last van gelukkigquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:45 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Inderdaad! Helaas hangen die er vaak aan...
Nieuwe Asics GEL-Lyte lijnquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:02 schreef Keith_Bakker het volgende:
Sowieso zijn maxies altijd nog mooier dan die nieuwste rage kklelijke hardloopschoenen als 'dagelijkse schoenen'.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:40 schreef UnicornFarts het volgende:
Nike airmax bij vrouwen staan bij mij gelijk aan crocs![]()
Zie een vrouw dan liever op timberlands (achtige) schoenen.
Mannen dito of nette schoenen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |