OOit weleens gespeeld jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie, speel je ook curvefever?
Hij is fantastischquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond Sherlock films ook echt niet mijn ding, maar deze serie is gewoon zo briljant, en hij is zo`n held, zo grappig, geniaal
The numbers! DON'T USE THE NUMBERS! WHY DID YOU USE THE NUMBERS??quote:
Ik vond die eerste aflevering van het derde seizoen het best. Heb hem echt 3x gekeken ofzoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij is fantastisch
Mijn ouders vinden deze maar niks. Ze snapten er niks van. Maar mijn broer en ik zaten letterlijk zo:![]()
toen we het er over kregen
quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond die eerste aflevering van het derde seizoen het best. Heb hem echt 3x gekeken ofzo![]()
In dat restaurant
Jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:53 schreef essnhills het volgende:
[..]Met dat getekende snorretje?
Is dat die aflevering?
da's zo leukquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:53 schreef essnhills het volgende:
[..]Met dat getekende snorretje?
Is dat die aflevering?
quote:
quote:
Klopt wel ja. Seizoen 4 was met kerstquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:53 schreef AldoTheApache het volgende:
seizoen 3 was wel minder dan 2 hoor
Ezell was gister minder dan vorige week hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:53 schreef AldoTheApache het volgende:
seizoen 3 was wel minder dan 2 hoor
heh watquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ezell was gister minder dan vorige week hoor
Kijk het ook sinds 2 weken geledenquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Seizoen 4 was met kerst
toen was ze hierquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ezell was gister minder dan vorige week hoor
Het verschil zit hem denk ik in het illegaal zijn of iets illegaals doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:54 schreef Stuart het volgende:
Vreemd, ik lees net dat CU illegaliteit niet strafbaar wenst te stellen. Dus waarom mogen andere illegale activiteiten dan niet van onze Christelijke vrienden
the numbers are cursed !!!!!!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
The numbers! DON'T USE THE NUMBERS! WHY DID YOU USE THE NUMBERS??
zoek eens op vliegtuig en veroordeelden gevangene ofzoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:54 schreef essnhills het volgende:
Ik kan die ene film niet vinden![]()
Ik zocht op de acteur via de zoekterm 'ugly actor playing psychopath serial killer' maar daar zat ie niet tussen de afbeeldingen
Ohnoesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
the numbers are cursed !!!!!!
Waarom iets illegaal noemen (een mens) als dat geen gevolgen heeftquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het verschil zit hem denk ik in het illegaal zijn of iets illegaals doen.
quote:
behalve flitsenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:57 schreef Stuart het volgende:
U mag niet door rood lichten rijden. Doet u dat toch dan doen we niets
Con Airquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
zoek eens op vliegtuig en veroordeelden gevangene ofzo
ik maakte maar een grapjequote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]Je wilt wel erg graag dat we het weten he
Het is strafbaarquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
behalve flitsenen een boete opsturen :")
Hij probeert me jaloers te maken, maar lukt hem niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:57 schreef Fok-it het volgende:
John Malkovich is dat zeker?quote:
Fokkie is zelf jaloersquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij probeert me jaloers te maken, maar lukt hem niet.
duh trophy wife allesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:57 schreef Fok-it het volgende:
Een gedoogde zou het dan zijn. niet een gedogende.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom iets illegaal noemen (een mens) als dat geen gevolgen heeft![]()
Heet een illegaal straks een gedogende
Mijn Nederlands is niet zo goedquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een gedoogde zou het dan zijn. niet een gedogende.
En ik denk dat het inderdaad een kwestie is van slecht gekozen terminologie voor iemand die illegaal in een land verblijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |