Ik dacht da tik de volledige serie had gezien. Tot ik een keer 's nachts niet kon slapen en de tv aan deed en ineens afleveringen zag van Lost die ik nog niet kendequote:
Neequote:
Daar heb ik op geoefend!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt Ezell. Jij begrijpt tenminste wat voor een antwoorden ik ambieer.
Jij mag heul niet van het dak springen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dacht ik ook al aan ja.
[..]
Bedankt Ezell. Jij begrijpt tenminste wat voor een antwoorden ik ambieer.
Hurley is wel tofquote:
Jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Maar jongere Ben zag er schattig uit
Lijkt me best een leuke seriequote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
Vannacht maar even Netflix-nachtje houden.
House of Cards afkijken
Hoezo? Omdat die alles eet wat hij tegenkomt?quote:
Godverdomme wat haatte ik Jackquote:
Ik hoop dat hij wat spectaculairder wordt want het is wel beetje saai soms. Maar wel goeie serie opzich.quote:
Katequote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Godverdomme wat haatte ik Jack
En die vrouw, ben haar naam kwijt. Ook zo'n domme kut.
Hurley was god. Maanden op een eiland vastzitten met weinig eten en geen gram afvallen.
Ik heb het nog nooit gezien. Maar vind Kevin Spacey wel een goede acteurquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij wat spectaculairder wordt want het is wel beetje saai soms. Maar wel goeie serie opzich.
Die speelt briljant jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien. Maar vind Kevin Spacey wel een goede acteur
Heb de serie geloof ik niet meer. Had wel alle seizoenen ooit.quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij mag heul niet van het dak springen.
Ergens stak het wel hoor. Ik weiger enkel mijn zwaktes te tonen hier. Ik ben al zo emotioneel rondom Sof haar ban.quote:
Yin en Sunquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:43 schreef Rodawa het volgende:
Mag ik hier even zeggen dat ik het Aziatische koppel altijd wel stoer vond. So much care 4 everywun wow
Kate?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Godverdomme wat haatte ik Jack
En die vrouw, ben haar naam kwijt. Ook zo'n domme kut.
Hurley was god. Maanden op een eiland vastzitten met weinig eten en geen gram afvallen.
Valt meequote:
Ik ben bij S04quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat die alles eet wat hij tegenkomt?
Al vond ik t wel zo sneu met LibertyOf hoe ze ook mag heten.
Of zeg ik nu teveel?
Bij mij mag je ook niet van het dak springenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Niet hier in ieder geval. Jij woont een stuk hoger dan ik.
[..]
Ergens stak het wel hoor. Ik weiger enkel mijn zwaktes te tonen hier. Ik ben al zo emotioneel rondom Sof haar ban.
Moriarty is eng.quote:
Dat is ie ookquote:
Jij bent engquote:
Ga curry maken.quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb de serie geloof ik niet meer. Had wel alle seizoenen ooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die ene acteur die in die ene film een psychopatische moordenaar speelt die eigenlijk in zo'n vastgeschroefd pak zat met zo'n masker voor enzo die is ook eng. Dan ontsnappen ze met een vliegtuig ofzo? En er is zo'n scene met een meisje die en liedje gaat zingen. En hij zingt die dan ook mee.quote:
Bedankt Essquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij mag je ook niet van het dak springen
Nog veel te gaanquote:
Ja die film ken ik. Die is goed. Ben de naam ff kwijt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die ene acteur die in die ene film een psychopatische moordenaar speelt die eigenlijk in zo'n vastgeschroefd pak zat met zo'n masker voor enzo die is ook eng. Dan ontsnappen ze met een vliegtuig ofzo? En er is zo'n scene met een meisje die en liedje gaat zingen. En hij zingt die dan ook mee.
Ja half vaag iddquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nog veel te gaanHet wordt alleen maar vager, heb uiteindelijk het verhaal nooit gesnapt maar wel leuk
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
De baas der bazen van alle series![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
De baas der bazen van alle series![]()
Nee idd, en die klokquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Snap dat hele Dharma Initiative niet
Komt het ooit goed?quote:
Oké. Ik zal proberen mij niet meer zo te laten afleiden zoals de vorige keer.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt EssNu kan ik vredig een stukje met mijn hond gaan lopen. Als je wat hoort, het zijn vast overstekende eenden, niet naar omkijken verder.
Ik vond Sherlock films ook echt niet mijn ding, maar deze serie is gewoon zo briljant, en hij is zo`n held, zo grappig, geniaalquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:50 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Benedict Cumberbatch. De enige acteur die Sherlock Holmes speelt die een naam heeft die meer bizar is dan die van Sherlock Holmes
jaquote:
Ja ik ookquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die film ken ik. Die is goed. Ben de naam ff kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |