Georgie komt erbij en heeft het over masten.
Er wordt hem uitgelegd dat Dees en haar keus in mannen wordt besproken. Wat wil ze nog meer vraagt Ed. Ze wil nog wel meer meemaken zegt ze, reizen enzo.
Ed vertelt hoe hij kan genieten van zijn gezin. Heeft zijn vrouw ontmoet toen ze 21 was, hij was 33. Zij was dus nog niet toe aan kinderen en ze hebben eerst een hele leuke tijd samen gehad voor de kinderen werden geboren.
Koos vindt dat Ed het mooi verteld. Ed vertelt dat een scheiding met kinderen een schrikbeeld voor hem was, dat is 1 van de redenen dat hij zo lang heeft gewacht. Koos zegt dat dat voor hem ook zo was (het schrikbeeld).
Dees zegt dat zij ook dacht dat het voor altijd was haar huwelijk, dat denkt toch iedereen. Ferdi zegt: 'Ja maar je nam geen kinderen'
Koos had 5 jaar verkering, toen na 2 jaar getrouwd kwamen de kinderen. Hij was 24 op zijn trouwdag.
Dees wil geen oude moeder worden. Die van haar is ook jong, dat haalt ze nooit meer in. De jongens dollen wat dat ze dan meteen een kind moet nemen als ze iemand ontmoet. Maar Dees vindt het op haar leeftijd wel kunnen om een kind te krijgen binnen een paar jaar na het begin van een nieuwe relatie.
Wat gedol over Robin. Kan ik niet verstaan maar Dees zegt dat ze het niet wil.
De scheiding van Dees, 4 jaar geleden... blabla het bekende verhaal.
Koos had wel willen reizen als Ferdi. Ed is wel eens een jaar depressief geweest door een verbroken relatie maar dat gebeurt hem nooit meer.
Koos vraagt en als je vrouw nu weg zou gaan? Dat zou Ed nu heel goed overleven zegt ie. Omdat hij zich daar nu tegen heeft gewapend. Dat heeft Koos ook. Nu weer naar Dees. Ze blijft wat vaag en wil het allemaal niet uitleggen hier in huis.
Ed gaat naar bed. Het welterustenspelletje wordt gespeeld. Ferdi en Dees leggen uit wat er een paar nachten geleden gebeurde toen Ed geen welterusten wilde zeggen. Ik zou zeggen dat staat in de verslagen van een paar dagen geleden.
Dees begint zodra Ed zijn hielen heeft gelicht te zeuren
Sorry maar het is erg moeilijk hier objectief te blijven bij dit gezever. Ze vindt het lullig dat Ed eerst een gesprek sstart en dan naar bed gaat. Koos en Ferdi zeggen dat zij de discussie stopte doordat ze er niet over wilde praten. Ze sputtert door tot ze begrijpt dat ze haar mening niet delen.
Ze hebben het over hun wc gewoontes, de sterren en dat in de slaapkamer iedereen nog wakker is. Tijd voor Koos om weer over Georgie te gaan klagen. Die is dus weer verdwenen toen ik ff niet oplette.
Nu over de weekopdracht.
Reclame
Ik ben ff weg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |