Heb ik iets gemist? Dacht juist dat ze elkaar wel leuk vonden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:44 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat gaat wel komen. Nicoline spaart eerst heel lang alle irritaties op, tot de laatste druppel de emmer doet overlopen. En pas dan ploft ze. En hoe!
Hij heeft ook een hart.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik gun rienk een enkeltje hemelpoort
Dit zou ze eigenlijk moeten lezen, liefst hardop, met alle inwoners erbijquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:26 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja goed zo Dree, want wíj houden zoveel van je, wij kennen jou, de buitenwereld snapt er niks van. Jij bent niet egoïstisch, dat je voor jezelf kiest, je ben pas 52, je hebt nog een héél leven voor je. Anton is 82, hij kan zo maar dood zijn. Jij bent zo een geweldig mens, zo lief, zo aardig, we houden van je Dree.
Wat ben je toch een sterke vrouw Dree, je hele leven lang voor anderen gezorgd, bijvoorbeeld voor die dochter van je, die zo egoistisch is, om niet op de komen draven voor jouw televisiemomentje van het jaar Wat is die Anton toch jaloers he...Lieve, lieve Dree
die stopt na de eerste regel alquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dit zou ze eigenlijk moeten lezen, liefst hardop, met alle inwoners erbij
Zet het in de mailquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wel de enige met fatsoenlijke ideeën, op ondernemers-niveau. En blijft doorgaan
Daar moet je toch niet aan denkuuuuu, Denk niet dat ze Utopia wil verlatuhhhh, want ze vindt Rienk weeeeel leuuuuuuuuuuuuuk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:45 schreef Soury het volgende:
Ik vraag me af wanneer Nico het echt zat is. Dat gaat drama worden. Ik gun Rienk dat niet.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:43 schreef Stranger het volgende:
Ik kan niet wachten tot Nico Rienk zat is..
vladimir putin ook, wat is je punt?quote:
Aike is niet de enige verantwoordelijke. in het "MT" zaten ook Hakim, Paul en Emil.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Aikut weer met haar verder kijken. Dat roept ze al vanaf het begin.
Daarom is het daar nu ook zo'n zootje.
Ze hadden minstens al ¤ 100.000 kunnen hebben.
Ja ben ik met je eens hoor, maar ik denk dat de anderen het één en ander zullen aangrijpen, om hem af te branden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wel de enige met fatsoenlijke ideeën, op ondernemers-niveau. En blijft doorgaan
Dat het een mens is.quote:
Vast wel. Maar tot nu toe is de groep tegen... En hij moet ze overtuigenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:48 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja ben ik met je eens hoor, maar ik denk dat de anderen het één en ander zullen aangrijpen, om hem af te branden.
dus? mag ik mensen geen enkeltje hemelpoort gunnen hoezo niet toch is toch iets moois de hemel?quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dan zegt ze: nou dank je wel en glimlacht lief en zingt..................quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |