Je woont op Texel?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:32 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
`
Kom ik net vandaan, na em geruild te hebben want verkeerde maat vorige keer.
Ik denk laat ik mezelf weer 3 uur reistijd besparen door de experts hier om advies te vragen.
Werkt dat dan, een magneet? Zat ik ook aan te denken, maar waarom doen winkeldieven dat dan niet?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:43 schreef BaajGuardian het volgende:
godverdomme wat een domme figuren hier, pak gewoon een magneet, harde suckel.
Vraag het ze.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Werkt dat dan, een magneet? Zat ik ook aan te denken, maar waarom doen winkeldieven dat dan niet?
Eerst even paar uur in vriesvak leggen, doen we ook altijd met geldkoffers, anders word het een rotzooi.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:20 schreef Moira. het volgende:
Dat gaat alleen met een speciaal tangetje die alleen zigeuners hebben.
Moet je wel een damn sterke magneet hebben, die heeft niet iedereen zomaarquote:
Gewoon even een hardeschijf slopen, zit een sterk genoege magneet in.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet je wel een damn sterke magneet hebben, die heeft niet iedereen zomaar
electromagneet is makkelijk te maken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet je wel een damn sterke magneet hebben, die heeft niet iedereen zomaar
Omdat ook broeken van maar 19 eurootjes worden gejat, en derving is niet goed voor de omzet van een bedrijf.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:07 schreef Janneke1 het volgende:
Waarom zou men in Godsnaam zo'n beveiliging doen op een broek van maar 19 eurootjes..????
schijnbaar is dat verspilde moeitequote:Op woensdag 26 februari 2014 19:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat ook broeken van maar 19 eurootjes worden gejat, en derving is niet goed voor de omzet van een bedrijf.
Genoeg winkels die ook producten van maar één of twee euro labelen/beveiligen.
Je wil gewoon zo veel mogelijk voorkomen dat er ook maar íéts gejat wordt.
beveiliging of niet... jatten doet men toch wel....quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:15 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
schijnbaar is dat verspilde moeite
Truequote:Op woensdag 26 februari 2014 19:15 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
schijnbaar is dat verspilde moeite
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |