Eerste keer dat deadprez niet iemand de hand boven het hoofd houdtquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als de artiest in zijn vrije tijd graag kinderen misbruikt, kun je dat mijns inziens niet echt los van elkaar zien. Dat hij er nooit voor veroordeeld is, zegt natuurlijk niks.
jacksons versie, ook cool:quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dit nummer.Tijdens de tweede helft van de tour stond het ineens als This Place Hotel op de set list.
Onschuldpresumptie, man.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als de artiest in zijn vrije tijd graag kinderen misbruikt, kun je dat mijns inziens niet echt los van elkaar zien. Dat hij er nooit voor veroordeeld is, zegt natuurlijk niks.
Is ook zo, ik zou ook niet voor een heksenjacht of whatever pleiten, maar ik zou toch niet meer fatsoenlijk naar de muziek kunnen luisteren.quote:
Echt hè.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:33 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Eerst gaat iedereen hem voor pedo uitmaken en dan als hij doodgaat, gaan mensen hem opeens vereren
Ik moet toegeven dat ik afgelopen zaterdagmiddag toevallig de documentaire "Michael Jackson's Boys" heb gekeken (staat in 4 delen op YouTube), een kritische documentaire over zijn relatie met jonge jongens.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is ook zo, ik zou ook niet voor een heksenjacht of whatever pleiten, maar ik zou toch niet meer fatsoenlijk naar de muziek kunnen luisteren.
Ik denk dat het wel degelijk onder misbruik valt wat hij allemaal deed met die kinderen, maar dat hij het zelf totaal niet zo zag. Hij was gewoon fucked up, doordat hij nooit echt een jeugd gehad heeft.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:49 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik afgelopen zaterdagmiddag toevallig de documentaire "Michael Jackson's Boys" heb gekeken (staat in 4 delen op YouTube), een kritische documentaire over zijn relatie met jonge jongens.
Ik weet niet wat er gebeurd is en wie de waarheid spreekt, maar vooralsnog verdient Michael Jackson wat vermeend kindermisbruik betreft in mijn ogen het voordeel van de twijfel.
Het moge overigens duidelijk zijn dat mensen die hier reageren al voor MJ's dood fan waren (ze zijn zelfs naar concerten etc. geweest).
Ook een heel cool optreden inderdaad.quote:
Dat is een mogelijkheid. Er was eens iemand op tv die kort na zijn dood zei dat het heel begrijpelijk is als je na zo'n jeugd niet kunt opgroeien en geen normale seksualiteit kunt ontwikkelen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel degelijk onder misbruik valt wat hij allemaal deed met die kinderen, maar dat hij het zelf totaal niet zo zag. Hij was gewoon fucked up, doordat hij nooit echt een jeugd gehad heeft.
Mensen die zo rijk zijn, zullen nooit veroordeeld worden in de VS. Vraag me af of je hetzelfde had gezegd over een random nobody.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:01 schreef Braddie het volgende:
HIj had last van het "Peter Pan Syndrome" geloof ik...
Het was niet goed nee, dat hij met jonge kinderen samen in een bed sliep, maar dat dit meteen betekend dat hij ze iets had aangedaan vind ik wel het andere uiterste....
Hij is vrijgesproken in 2005, en hij is vrijgesproken in`93, die in `93 heeft hij wel een flinke som geld voor betaald, die in `05 volgens mij niet....
Als ik hem in interviews hoorde over kinderen had ik echt niet het idee dat hij ze wat aandeed, hij had gewoon super veel liefde voor kinderen, gewoon een echte kindervriend, maar ik denk niet dat hij ook maar 1 vinger naar ze uitstak..
In 1993 was de zaak geseponeerd nadat hij een financiële regeling had getroffen met de ouders van Jordan Chandler (hij betaalde ze naar verluid 25 miljoen dollar). Daarnaast had hij voor de ouders van een ander kind, Jimmy Safechuck, een huis en twee rolls royce's gekocht.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:01 schreef Braddie het volgende:
Het was niet goed nee, dat hij met jonge kinderen samen in een bed sliep, maar dat dit meteen betekend dat hij ze iets had aangedaan vind ik wel het andere uiterste....
Hij is vrijgesproken in 2005, en hij is vrijgesproken in`93, die in `93 heeft hij wel een flinke som geld voor betaald, die in `05 volgens mij niet....
Als ik hem in interviews hoorde over kinderen had ik echt niet het idee dat hij ze wat aandeed, hij had gewoon super veel liefde voor kinderen, gewoon een echte kindervriend, maar ik denk niet dat hij ook maar 1 vinger naar ze uitstak..
Je hebt het over een man die een enorm beeld van zichzelf door de Theems liet varen. Dat is niet het toppunt van nederigheid.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:53 schreef Braddie het volgende:
Het is vooral heel tof om hem te zien/horen praten in interviews, de beste man heeft miljoenen albums verkocht maar is echt een verschrikkelijk nederige man, absoluut 0,0 arrogantie.
Deed hij dat?!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je hebt het over een man die een enorm beeld van zichzelf door de Theems liet varen. Dat is niet het toppunt van nederigheid.
Maar wel tof.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Deed hij dat?!
Maar sowieso... In interviews komt hij echt enorm "Humble" over... Hoe de f*ck laat hij dan zo`n beeld varen
Staat nog zo'n beeld bij Mc Donalds in Best (bij Eindhoven)quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Deed hij dat?!
Maar sowieso... In interviews komt hij echt enorm "Humble" over... Hoe de f*ck laat hij dan zo`n beeld varen
Helemaal mee eens! Daarom kan ik niet wachten tot ze (als het goed is binnenkort) de (3?) duetten van beiden gaan uitbrengen!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Punt is wel, Michael Jackson is en blijft toch samen met Freddie Mercury de grootste performer van de 20e eeuw.
[..]
Dat zeggen 'beliebers' ook altijd.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ah, jij bent er zeker zo een die Freddie Mercury ook "Maar een fucking zanger" vind of niet?
Justin Bieber, Justin Timberlake, Robbie Williams, over elk van die gasten kan je zeggen " Het is maar een fucking zanger" Maar niet over iemand die 100 miljoen copies verkocht van 1 LP, die de danswereld zo`n beetje opnieuw uitvond, die fantastische elementen in zijn shows verwierf, die enorm veel succes had met al zijn shows en tours.
''Kindervriend''quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:01 schreef Braddie het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |