Je maakt een typfoutquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kom op, zeg eens iets positiets over je zelf. Telkens je zelf naar beneden halen
Geen zorgen, mensen als jij houden mij alert.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:14 schreef perro. het volgende:
[..]
je bent te laat met je d66-ava. valt me vies tegen van je manneke.
lolbertariėrs.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:24 schreef Drommeldaris het volgende:
Ben laatst nog bij de Libertarische Partij geweest. Ik weet dat D66 ook in het programma heeft staan dat je moet vertrouwen op de eigen kracht van mensen maar man, man, man. Wat staan die mensen ver van de werkelijkheid af.
Vriend, ik ben hier een beperkte tijd. Mocht je een advies willen hebben dan kan ik je uit de brand helpen. Als ik het niet kan, dan kan niemand het.quote:
Maak je over mij maar geen zorgen, ik kwam vandaag even kijken hoe het hier was.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vriend, ik ben hier een beperkte tijd. Mocht je een advies willen hebben dan kan ik je uit de brand helpen. Als ik het niet kan, dan kan niemand het.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vriend, ik ben hier een beperkte tijd. Mocht je een advies willen hebben dan kan ik je uit de brand helpen. Als ik het niet kan, dan kan niemand het.
En dan ga je aar de libertariersquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:24 schreef Drommeldaris het volgende:
Ben laatst nog bij de Libertarische Partij geweest. Ik weet dat D66 ook in het programma heeft staan dat je moet vertrouwen op de eigen kracht van mensen maar man, man, man. Wat staan die mensen ver van de werkelijkheid af.
zijn advies is alom bekend op fok. squat your ass off. like it matters, squaautisten op fok altijd.quote:
Ik bedoel dat die het juist niet hebbenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dan ga je aar de libertariersDie hebben veel realiteitszin wil je zeggen
Ik kan de Lapo niet pakken want dan krijg ik een ban voor de TT die volgtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:34 schreef perro. het volgende:
[..]
zijn advies is alom bekend op fok. squat your ass off. like it matters, squaautisten op fok altijd.
een d66 squat tt zeker. nee laat maar inderdaad.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan de Lapo niet pakken want dan krijg ik een ban voor de TT die volgt
Sporten helpt wel voor je zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:34 schreef perro. het volgende:
[..]
zijn advies is alom bekend op fok. squat your ass off. like it matters, squaautisten op fok altijd.
het punt, jij mist het.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Sporten helpt wel voor je zelfvertrouwen.
En zelfvertrouwen is het enige wat je nodig hebt om vrouwen te hosselen, problem solvedquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Sporten helpt wel voor je zelfvertrouwen.
Weet je zeker dat je een vriendin zoekt en geen vrouw die de rol van je moeder kan overnemen door altijd aardig en lief tegen je te zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |