Is dat zo? mijn mentor zegt dat je voor zowel economische als aardrijkskundige studies geen ec of ak als examenvak nodig hebt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:59 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik zou niet gaan voor het vak dat het minste moeite kost, maar het vak waar je tijdens je vervolgstudie eventueel nog wat aan hebt. Voor een aantal studies moet je bijvoorbeeld economie als examenvak hebben gehad.
ivm mijn pakket kan dat helaas nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Je kunt ze toch allebei dumpen? Ik heb beiden niet meer gehad in de laatste jaren.
O toen ik begon met studeren moest je voor een aantal economische/bedrijfskundige studies nog verplicht economie1/2 afgerond hebben.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:02 schreef Ergohunter het volgende:
[..]
Is dat zo? mijn mentor zegt dat je voor zowel economische als aardrijkskundige studies geen ec of ak als examenvak nodig hebt.
Nou ja EC kost je minder moeite als je het snapt, dan is het gewoon steeds bepaalde 'trucjes' toepassen terwijl je bij AK toch vooral veel uit je hoofd moet leren. Maar als je EC niet goed of snel snapt dan is AK inderdaad makkelijker.quote:
Welke dan? Economie is een waardeloos vak, ook als je Economie wil gaan studeren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:59 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik zou niet gaan voor het vak dat het minste moeite kost, maar het vak waar je tijdens je vervolgstudie eventueel nog wat aan hebt. Voor een aantal studies moet je bijvoorbeeld economie als examenvak hebben gehad.
nou ik denk dat ik geen van beide later ga gebruiken maar misschien levert ak wat meer kennis op over allerlei natuurverschijnsels wat wel goed is voor de algemene ontwikkeling (maarja misschien leer je bij ec wel belangrijkere dingen)quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:36 schreef skit het volgende:
Welke richting wil je hierna opgaan?
Denk je dat je meer aan aardrijkskunde of economie heb?
'quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Welke dan? Economie is een waardeloos vak, ook als je Economie wil gaan studeren.
Bij de EUR is het in ieder geval voor niet één studie verplicht om Economie gevolgd te hebben op de middelbare school. Ze zien liever dat je Wiskunde B (D er bij is nog beter) gedaan hebt dan Economie.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:40 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik zeg nergens dat je er wat aan hebt bij een vervolgstudie, maar dat neemt niet weg dat het wellicht nog steeds verplicht is om het afgerond te hebben als je zo'n studie wil beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk aan het milieu voordat u deze post print.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:14 schreef Näsenbar het volgende:
Door economie ga je veel geld verdienen, dure auto's kopen en álle chicks fixxenDoor aardrijkskunde ga je geitenwollen sokken kopen en op fietsvakantie.
ja ik wil boswachter worden dus dat past wel bij mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik doe een natuur profiel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |