Sterktequote:Op woensdag 26 februari 2014 18:13 schreef RenaultSport het volgende:
Morgen 400 km bussen zonder cruise control, de beruchte 75pk caddy it is!
Nog altijd meer dan 67 paarden die de mijne hadquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:13 schreef RenaultSport het volgende:
Pin me er niet op vast, maar volgens mij kun je als hiker daar naar fluiten en is dat louter voor PC's.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:42 schreef RenaultSport het volgende:
Weet iemand hoe het precies zit met de maaltijd vergoeding voor ew?
Gewoon ergens bij een P stoppen om je bammetjes te eten. Vergoeding krijg je niet, maar je krijgt wel doorbetaald.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:42 schreef RenaultSport het volgende:
Weet iemand hoe het precies zit met de maaltijd vergoeding voor ew?
Dat hangt bij mij echt van de planning af, soms neem ik rustig minimaal een uur pauze per dag en soms heb ik alleen tijd om te eten als ik in het ov zit.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:48 schreef RenaultSport het volgende:
Oke, hoevaak en hoeveel houden julile 'pauze' ongeveer?
Ik hanteer gewoon de 'normale' tijden. 4 uur werken = halfuurtje pauzequote:Op woensdag 26 februari 2014 18:48 schreef RenaultSport het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:48 schreef RenaultSport het volgende:
Dit inderdaad. Of ik een pauze neem is afhankelijk van de aansluiting met het OV op het afleveradres. Als ik bijvoorbeeld 25 minuten moet wachten op de bus/trein, stop ik onderweg een kwartiertje. Heb ik minder dan een kwartier, kachel ik gewoon door. Behalve wanneer ik lange rit(ten) heb. Zoals vandaag had ik één rit van 260km, dan stop ik onderweg gewoon een halfuurtje voor koffie en een bammetje, en dan kachel ik daarna weer verder.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:49 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Dat hangt bij mij echt van de planning af, soms neem ik rustig minimaal een uur pauze per dag en soms heb ik alleen tijd om te eten als ik in het ov zit.
Ik heb vorig jaar alles weggegooid.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heb het eigenlijk nooit gedurfd om de originele weg te gooien
Scans heb ik sowieso natuurlijk, maar ze willen geloof ik dat je de originele ook nog een tijdje bewaart.
Eerste belletje door EW eindeljik gehadquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:13 schreef RenaultSport het volgende:
Hmm, vind het toch raar dat ze op deze manier ritten verdelen...quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:38 schreef RenaultSport het volgende:
@kweenie1
Nee, eigen initiatief weer
Ik alleen als ik onderweg stop om wat anders te gaan doen zoals bij een vriend bier koffie te drinken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:15 schreef Sarasi het volgende:
Bij AR is een pauze in principe eigen tijd, al zag ik het laatst wel voor 80% terug op mijn loonstrook. Maar ik neem bijna nooit pauze, twee weken terug voor het eerst.
Zie DMquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:27 schreef trolley het volgende:
Naar welk e-mailadres moet je mailen als je iets verkeerd hebt ingevuld tijdens het invullen van je digitale ritbon?
Ik heb gisteravond om 22:30 uur m'n ritbon nog even verstuurd, alleen voor die rit heb ik moeten tanken en heb ik bij de tankkosten ¤19,57 neergezet, alleen dit was het aantal liters____
Dus dat moet even gewijzigd worden naar ¤27,65 .. Alleen naar welk e-mailadres moet ik dat nu sturen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |