Hier ook niet. Dan maar even boodschappen doen en hopen dat DHL nog aan de deur komt met mijn motoronderdelen. Duurt wel errug lang nu.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:28 schreef Viezze het volgende:
Geen werk gekregen voor vandaag, ook nog geen spoedje
Idem. Voor mij is 't een dagje UB geworden...quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:28 schreef Viezze het volgende:
Geen werk gekregen voor vandaag, ook nog geen spoedje
DHL vanuit Duitsland is er bij mij meestal met 1 dag, tenminste de laatste 2x dat ik motorolie nodig had was het er de volgende dag.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hier ook niet. Dan maar even boodschappen doen en hopen dat DHL nog aan de deur komt met mijn motoronderdelen. Duurt wel errug lang nu.
Pakketje twee weken geleden vanuit .de verzonden. Zou er onderhand toch moeten zijn, niet?
Mja, die haal ik tegenwoordig weer gewoon uit Nederland. Dit is gewoon een eBay pakketje. Zonder dat kan ik nauwelijks verder met repareren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:29 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
DHL vanuit Duitsland is er bij mij meestal met 1 dag, tenminste de laatste 2x dat ik motorolie nodig had was het er de volgende dag.
Voor het werk ging ik ook echt niet te hard rijden hoor. Wordt per uur betaaldquote:Op woensdag 26 februari 2014 08:30 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik hou mij tegenwoordig aan de snelheid overal.ik rijd overal op de teller 10km/u harder (muv 30 en 50 gebied), maar echt te hard rij ik niet, heeft ook vrij weinig zin vind ik. Je maakt alleen maar meer kans op een boete en veel tijdswinst heb je ook niet.
Ik word een ouwe lul.
Hiep hoi, die had ik ook! Rijdt ge-wel-dig. Succes.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:12 schreef BlackLining het volgende:
Spoedje Den Bosch - Amersfoort
In een Caddy, 2.0 SDI met 69pk? Ik dacht dat die met 75 de traagste was? En 0-100 in 20,1s volgens autoweek? TWINTIG seconden?
![]()
Ik heb dit niet verdiend na die Sandero Stepway gisteren
Prima voor jouquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:12 schreef BlackLining het volgende:
Spoedje Den Bosch - Amersfoort
In een Caddy, 2.0 SDI met 69pk? Ik dacht dat die met 75 de traagste was? En 0-100 in 20,1s volgens autoweek? TWINTIG seconden?
![]()
Ik heb dit niet verdiend na die Sandero Stepway gisteren
Zelfs een vrachtwagen wint nog met een stoplichtracequote:Op woensdag 26 februari 2014 12:12 schreef BlackLining het volgende:
Spoedje Den Bosch - Amersfoort
In een Caddy, 2.0 SDI met 69pk? Ik dacht dat die met 75 de traagste was? En 0-100 in 20,1s volgens autoweek? TWINTIG seconden?
![]()
Ik heb dit niet verdiend na die Sandero Stepway gisteren
Ik heb laatst in een Ford Connect met 70 PK gezeten, die ging van 0 tot 100 in 24 seconden dus zo erg heb je het nietquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:12 schreef BlackLining het volgende:
Spoedje Den Bosch - Amersfoort
In een Caddy, 2.0 SDI met 69pk? Ik dacht dat die met 75 de traagste was? En 0-100 in 20,1s volgens autoweek? TWINTIG seconden?
![]()
Ik heb dit niet verdiend na die Sandero Stepway gisteren
Ik heb een Japanse auto, praat me er niet vanquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, die haal ik tegenwoordig weer gewoon uit Nederland. Dit is gewoon een eBay pakketje. Zonder dat kan ik nauwelijks verder met repareren.
Ook leuk, tijdje terug wat schroefdraad in het motorblok dolgedraaid omdat ik te eigenwijs was de momentsleutel te pakken. Helicoil zetten is niet zo moeilijk gelukkig, ware het niet dat die vervloekte Japanners het nodig gevonden hebben om van alle beschikbare maten, uitgerekend M7 schroefdraad te gebruikennergens te vinden natuurlijk..
Gewoon wegpleuren joh, of van recente nog evt. een foto maken. Net alsof ze je nu nog wat kunnen makenquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Hebben jullie eigenlijk wel een de transportformulieren achteraf nog nodig gehad? Ik heb sinds ik de digitale ritbon gebruik (dus vanaf het begin dat het in gebruik werd genomen) al mijn formulieren nog in een la liggen
Kortom, dat neemt veel ruimte in en zeker nu ik 'echt' werk heb, heb ik wat meer administratie (en ik mijn goede voornemen dit jaar was sowieso wat meer mijn financiën bijhouden en tot nu toe lukt dat zeer behoorlijk) en wil ik de transportformulieren dus eigenlijk wegflikkeren. Neem aan dat dat gewoon kan, ook van de laatste ritten die ik gereden heb je januari?
Heb het eigenlijk nooit gedurfd om de originele weg te gooienquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:12 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Gewoon wegpleuren joh, of van recente nog evt. een foto maken. Net alsof ze je nu nog wat kunnen maken
Ik vind het alsnog raar, als ze gewoon het digitale hebben. Wat is in hun ogen de meerwaarde van een hard copy?quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heb het eigenlijk nooit gedurfd om de originele weg te gooien
Scans heb ik sowieso natuurlijk, maar ze willen geloof ik dat je de originele ook nog een tijdje bewaart.
Heb het ooit wel gevraagd, maar ik kreeg een antwoord in de trant van: het kan zijn dat de klanten het origineel willen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:15 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik vind het alsnog raar, als ze gewoon het digitale hebben. Wat is in hun ogen de meerwaarde van een hard copy?
Er staat ergens, waar weet ik niet precies, dat je de originele formulieren minimaal 6 maanden thuis moet bewaren. Echter, ik heb ze allemaal nog keurig in een map zitten, vanaf m'n eerste rit. 2013 onder een tab, en 2014 nu onder een nieuwe. Ik bewaar ze ook gewoon, vind het wel leuk om soms eens terug te kijken naar de auto's die ik heb gereden, en hoeveel ritten etc.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heb het ooit wel gevraagd, maar ik kreeg een antwoord in de trant van: het kan zijn dat de klanten het origineel willen.
Over onlogica gesproken trouwens: in Vianen moet je je transportformulieren achter laten bij de receptie, maar ze willen wél dat je zo'n autotransportding invult.
Als ze het zo willen wil ik best een foto maken als zijne 'scan' en m'n originele afgeven bij het bedrijf. Ik zit er niet meequote:Op woensdag 26 februari 2014 17:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heb het ooit wel gevraagd, maar ik kreeg een antwoord in de trant van: het kan zijn dat de klanten het origineel willen.
Over onlogica gesproken trouwens: in Vianen moet je je transportformulieren achter laten bij de receptie, maar ze willen wél dat je zo'n autotransportding invult.
Sterktequote:Op woensdag 26 februari 2014 18:13 schreef RenaultSport het volgende:
Morgen 400 km bussen zonder cruise control, de beruchte 75pk caddy it is!
Nog altijd meer dan 67 paarden die de mijne hadquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:13 schreef RenaultSport het volgende:
Morgen 400 km bussen zonder cruise control, de beruchte 75pk caddy it is!
Pin me er niet op vast, maar volgens mij kun je als hiker daar naar fluiten en is dat louter voor PC's.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:42 schreef RenaultSport het volgende:
Weet iemand hoe het precies zit met de maaltijd vergoeding voor ew?
Gewoon ergens bij een P stoppen om je bammetjes te eten. Vergoeding krijg je niet, maar je krijgt wel doorbetaald.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:42 schreef RenaultSport het volgende:
Weet iemand hoe het precies zit met de maaltijd vergoeding voor ew?
Dat hangt bij mij echt van de planning af, soms neem ik rustig minimaal een uur pauze per dag en soms heb ik alleen tijd om te eten als ik in het ov zit.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:48 schreef RenaultSport het volgende:
Oke, hoevaak en hoeveel houden julile 'pauze' ongeveer?
Ik hanteer gewoon de 'normale' tijden. 4 uur werken = halfuurtje pauzequote:Op woensdag 26 februari 2014 18:48 schreef RenaultSport het volgende:
Oke, hoevaak en hoeveel houden julile 'pauze' ongeveer?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:48 schreef RenaultSport het volgende:
Oke, hoevaak en hoeveel houden julile 'pauze' ongeveer?
Dit inderdaad. Of ik een pauze neem is afhankelijk van de aansluiting met het OV op het afleveradres. Als ik bijvoorbeeld 25 minuten moet wachten op de bus/trein, stop ik onderweg een kwartiertje. Heb ik minder dan een kwartier, kachel ik gewoon door. Behalve wanneer ik lange rit(ten) heb. Zoals vandaag had ik één rit van 260km, dan stop ik onderweg gewoon een halfuurtje voor koffie en een bammetje, en dan kachel ik daarna weer verder.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:49 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Dat hangt bij mij echt van de planning af, soms neem ik rustig minimaal een uur pauze per dag en soms heb ik alleen tijd om te eten als ik in het ov zit.
Ik heb vorig jaar alles weggegooid.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heb het eigenlijk nooit gedurfd om de originele weg te gooien
Scans heb ik sowieso natuurlijk, maar ze willen geloof ik dat je de originele ook nog een tijdje bewaart.
Eerste belletje door EW eindeljik gehadquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:13 schreef RenaultSport het volgende:
Morgen 400 km bussen zonder cruise control, de beruchte 75pk caddy it is!
Hmm, vind het toch raar dat ze op deze manier ritten verdelen...quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:38 schreef RenaultSport het volgende:
@kweenie1
Nee, eigen initiatief weer
Ik alleen als ik onderweg stop om wat anders te gaan doen zoals bij een vriend bier koffie te drinken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:15 schreef Sarasi het volgende:
Bij AR is een pauze in principe eigen tijd, al zag ik het laatst wel voor 80% terug op mijn loonstrook. Maar ik neem bijna nooit pauze, twee weken terug voor het eerst.
Zie DMquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:27 schreef trolley het volgende:
Naar welk e-mailadres moet je mailen als je iets verkeerd hebt ingevuld tijdens het invullen van je digitale ritbon?
Ik heb gisteravond om 22:30 uur m'n ritbon nog even verstuurd, alleen voor die rit heb ik moeten tanken en heb ik bij de tankkosten ¤19,57 neergezet, alleen dit was het aantal liters____
Dus dat moet even gewijzigd worden naar ¤27,65 .. Alleen naar welk e-mailadres moet ik dat nu sturen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |