De TT krijgt wel een geheel andere lading zo.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:48 schreef meneer_valk het volgende:
Vandaag een auto afgeleverd in de Nieuwe Pijp in Amsterdam. Ik liep nietsvermoedend naar de tram over de Ruysdaelkade, tot ik een 'etalage' in keek en een aantal dames in BH zag zitten.. daar loop je dan in je pantalon en overhemd
Klopt, heb van iemand gehoord dat het ook een homo ontmoetingsplaats is. Om het 'rondrijden' wat beter te omschrijven: ik ben er de eerste keer 2x heen en weer gereden, omdat ik niet wist waar ik heen moestquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:47 schreef zazzel het volgende:
[..]
Ja daar! Volgens mij kan je daar ook rond rijden want er reden echt heel veel auto's heen en weer.
Oh verklaard het hoge aantal oude mannetjes wat me aan het aanstaren waren. Ik heb daar ook nog even een boom opgezocht.. Mazzeltje dat ik niet ben aangerand.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:00 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Klopt, heb van iemand gehoord dat het ook een homo ontmoetingsplaats is. Om het 'rondrijden' wat beter te omschrijven: ik ben er de eerste keer 2x heen en weer gereden, omdat ik niet wist waar ik heen moest
Ik voelde me, nadat ik het gehoord had, hetzelfde als jij.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:25 schreef zazzel het volgende:
[..]
Oh verklaard het hoge aantal oude mannetjes wat me aan het aanstaren waren. Ik heb daar ook nog even een boom opgezocht.. Mazzeltje dat ik niet ben aangerand.
Genieten joh.. Zo langs de A6quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:36 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik voelde me, nadat ik het gehoord had, hetzelfde als jij.
Toen ik er was heb ik 3 auto's zo'n 3 à 4 keer voorbij zien rijden. Steeds heen en weer, snapte er toen al niks van. Ondanks dat vind ik het wel een hele mooie locatie om te seksen
Snel doorgelopen met je handen voor je ogen neem ik aan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:48 schreef meneer_valk het volgende:
Vandaag een auto afgeleverd in de Nieuwe Pijp in Amsterdam. Ik liep nietsvermoedend naar de tram over de Ruysdaelkade, tot ik een 'etalage' in keek en een aantal dames in BH zag zitten.. daar loop je dan in je pantalon en overhemd
Zullen we daar eens een keer een Fok! meeting houden? Lekker mensen kiek'nquote:
En vooral hopen dat je je sleutels niet laat vallenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:55 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Snel doorgelopen met je handen voor je ogen neem ik aan?
[..]
Zullen we daar eens een keer een Fok! meeting houden? Lekker mensen kiek'n
Hoe was 't lokatiewerk?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En vooral hopen dat je je sleutels niet laat vallen
Ik vind het niksquote:
Ik heb 2 keer lokatiewerk gedaan in Amsterdam en dat was echt lachen. Met de baas mee auto ophalen omdat er te weinig mensen waren en spoedje binnenkwam. Die gast ging inhalen waar 't bloedlink was, veels te hard, piepende banden en ondertussen zat ie met z'n wijf te bellen dat alles goed was.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:04 schreef BlackLining het volgende:
Moest overal in de buurt auto's ophalen, en dan met een medewerker van hun mee terug. Bloedirritant als de hele tijd die gast achter je rijdt Opzich wel fijn dat je geen OV hebt, maar toch, mijn ding is het niet. Gelukkig niet hoeven wassen of tanken.
Whehe, dat is wel lachenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:35 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer lokatiewerk gedaan in Amsterdam en dat was echt lachen. Met de baas mee auto ophalen omdat er te weinig mensen waren en spoedje binnenkwam. Die gast ging inhalen waar 't bloedlink was, veels te hard, piepende banden en ondertussen zat ie met z'n wijf te bellen dat alles goed was.![]()
Op de terugweg moest ik m'n best doen om 'm bij te houden terwijl ik ook een Golfje mee had en toch aardig kan sturen vind ik zelf
Zulke mensen zijn zo ontiegelijk irritant. Meestal zijn dat van die zeikerds die overal commentaar op hebben, en zelf rijden ze helemaal foutloos en perfectquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Whehe, dat is wel lachen
Ik had een weinig spraakzame kerel die zich extreem aan de snelheid hield, tot het irritante aan toe. Ik kan heel slecht tegen dat soort mensen in het verkeer. Streep de maximum snelheid en ook daadwerkelijk remmen als de max omlaag gaat. Inhalen op een tweebaans weg en halverwege de inhaalactie afbreken om dan rechts tussen twee vrachtwagens te gaan rijden, omdat je anders even iets te hard zou gaan.
Tering dat is echt hatelijk inderdaad! En kan nog gevaarlijke rijstijl opleveren ook zulke regelneukers.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Whehe, dat is wel lachen
Ik had een weinig spraakzame kerel die zich extreem aan de snelheid hield, tot het irritante aan toe. Ik kan heel slecht tegen dat soort mensen in het verkeer. Streep de maximum snelheid en ook daadwerkelijk remmen als de max omlaag gaat. Inhalen op een tweebaans weg en halverwege de inhaalactie afbreken om dan rechts tussen twee vrachtwagens te gaan rijden, omdat je anders even iets te hard zou gaan.
Och ja, datquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:09 schreef Solidberg het volgende:
Zo'n vriend van mij in Duitsland rijd ook zoHij vind dat ze maar overal 130 op de snelweg[in Duitsland] moeten doen, want dat vind hij wel fijner.
En ook altijd precies de regeltjes volgen want daarvoor zijn er toch regeltjes
Ja afgesproken inderdaadquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Och ja, dat
Mijn vader is er ook zo één. Als ik een keer loop af te geven op een boete ofzo die ik gehad heb, dan gaat meteen dat vingertje omhoog; "Ja, er zijn nou eenmaal bepaalde regeltjes die we afgesproken hebben, bla bla bla". Gast. Rot opDat soort halftamme mensen zorgt ervoor dat de regels maar absurder en absurder worden, want ze worden toch wel nageleefd. Want het zijn nou eenmaal regeltjes. Alsof die heilig zijn.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:35 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer lokatiewerk gedaan in Amsterdam en dat was echt lachen. Met de baas mee auto ophalen omdat er te weinig mensen waren en spoedje binnenkwam. Die gast ging inhalen waar 't bloedlink was, veels te hard, piepende banden en ondertussen zat ie met z'n wijf te bellen dat alles goed was.![]()
Op de terugweg moest ik m'n best doen om 'm bij te houden terwijl ik ook een Golfje mee had en toch aardig kan sturen vind ik zelf
Ohja kwam daar om 08.30 aankakken en kreeg gelijk nieuwe A6 mee die ze gehuurd hadden van de concurrent. Enigste wat die zei: Op de Ring(Amsterdam) strak aan snelheid houden ivm trajectcontrole en op andere stukken doorrijden.
Tja u vraagt wij draaien![]()
![]()
Haha, ik stop altijd ff op die plek om een broodje te eten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:03 schreef zazzel het volgende:
Peugeot RCZ van vandaag
[ link | afbeelding ]
Hier ook niet. Dan maar even boodschappen doen en hopen dat DHL nog aan de deur komt met mijn motoronderdelen. Duurt wel errug lang nu.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:28 schreef Viezze het volgende:
Geen werk gekregen voor vandaag, ook nog geen spoedje
Idem. Voor mij is 't een dagje UB geworden...quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:28 schreef Viezze het volgende:
Geen werk gekregen voor vandaag, ook nog geen spoedje
DHL vanuit Duitsland is er bij mij meestal met 1 dag, tenminste de laatste 2x dat ik motorolie nodig had was het er de volgende dag.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hier ook niet. Dan maar even boodschappen doen en hopen dat DHL nog aan de deur komt met mijn motoronderdelen. Duurt wel errug lang nu.
Pakketje twee weken geleden vanuit .de verzonden. Zou er onderhand toch moeten zijn, niet?
Mja, die haal ik tegenwoordig weer gewoon uit Nederland. Dit is gewoon een eBay pakketje. Zonder dat kan ik nauwelijks verder met repareren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:29 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
DHL vanuit Duitsland is er bij mij meestal met 1 dag, tenminste de laatste 2x dat ik motorolie nodig had was het er de volgende dag.
Voor het werk ging ik ook echt niet te hard rijden hoor. Wordt per uur betaaldquote:Op woensdag 26 februari 2014 08:30 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik hou mij tegenwoordig aan de snelheid overal.ik rijd overal op de teller 10km/u harder (muv 30 en 50 gebied), maar echt te hard rij ik niet, heeft ook vrij weinig zin vind ik. Je maakt alleen maar meer kans op een boete en veel tijdswinst heb je ook niet.
Ik word een ouwe lul.
Hiep hoi, die had ik ook! Rijdt ge-wel-dig. Succes.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:12 schreef BlackLining het volgende:
Spoedje Den Bosch - Amersfoort
In een Caddy, 2.0 SDI met 69pk? Ik dacht dat die met 75 de traagste was? En 0-100 in 20,1s volgens autoweek? TWINTIG seconden?
![]()
Ik heb dit niet verdiend na die Sandero Stepway gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |