abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6292632
Een mannenvalkuil van de macho-verleider tussen alle choko-ongi:
bier ook wel 'vloeibaar brood' genoemd is goed voor 2 witte boterhammen per pilsje. De beroemde pens die je er van kan krijgen, ook als vrouw, heeft zelfs een eigen naam gekregen: de bierbuik!
Wijn is verre te preferen als alcoholhoudende drank.
Gedestilleerde dranken zijn ook weer dikmakers vanwege het hoge suikergehalte.

Homeopaten bevelen bio-wijn en sakee aan als gezonde alco-dranken.
Geen idee hoe het met de kcal in sakee zit. Iemand?

pi_6292692
En van bier krijg je borsten doordat het vrouwelijke hormonen stimuleert
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 14:33:06 #228
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_6293032
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 14:11 schreef Lurky het volgende:
Een mannenvalkuil van de macho-verleider tussen alle choko-ongi:
bier ook wel 'vloeibaar brood' genoemd is goed voor 2 witte boterhammen per pilsje. De beroemde pens die je er van kan krijgen, ook als vrouw, heeft zelfs een eigen naam gekregen: de bierbuik!
Wijn is verre te preferen als alcoholhoudende drank.
Gedestilleerde dranken zijn ook weer dikmakers vanwege het hoge suikergehalte.

Homeopaten bevelen bio-wijn en sakee aan als gezonde alco-dranken.
Geen idee hoe het met de kcal in sakee zit. Iemand?

Geen idee. Ik als stevige wijndriker ga overigens compleet uit mijn plaat na een glaasje sake of twee. Ik word zo dronken van dat spul! Net als bij tequila.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_6293123
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 14:33 schreef Ripley het volgende:

[..]

Geen idee. Ik als stevige wijndriker ga overigens compleet uit mijn plaat na een glaasje sake of twee. Ik word zo dronken van dat spul! Net als bij tequila.

iets om te onthouden

Overigens weeg ik nu 89,2 kilo (op Isa's weegschaal, dus ik ben wat afgevallen, en dat gewoon met hier en daar een biertje)

Geen idee waar het van komt, misschien omdat ik wat minder snoep op mijn werk.

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_6295566
Zit in een dip wat betreft dieet. Ik vreet me vol aan chocola, sport niet of nauwelijks meer, want ik heb geen zin. Bovendien heel veel tijd in de studie
Ik wil zo graag afvallen, maar het wil gewoon niet!
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 17:58:03 #231
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_6295764
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 17:45 schreef goudappeltje het volgende:
Zit in een dip wat betreft dieet. Ik vreet me vol aan chocola, sport niet of nauwelijks meer, want ik heb geen zin. Bovendien heel veel tijd in de studie
Ik wil zo graag afvallen, maar het wil gewoon niet!
Ik heb ook vaak geen zin, maar ls ik me er even toe heb gezet ben ik toch blij dat ik wat gezonds heb klaargemaakt of dat ik ben gaan sporten. Eeven een extra stapje nemen, dan voelt het achteraf veel beter.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 18:00:50 #232
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_6295798
* Jojogirl vind bouillon (gewoon gemaakt met van dat oplospoeder) ook een ideaal dieetdrankje. Lekker warm, geen calorien en erg yummie
pi_6295849
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 18:00 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl vind bouillon (gewoon gemaakt met van dat oplospoeder) ook een ideaal dieetdrankje. Lekker warm, geen calorien en erg yummie
Daar drink ik me half misselijk in op m'n werk 's nachts
Lust de tomaat nu al niet meer omdat ik er veel te veel van heb gehad...drink nu vnl. de kipbouillon en de tuinkruidenbouillon.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 18:10:19 #234
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_6295904
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 18:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar drink ik me half misselijk in op m'n werk 's nachts
Lust de tomaat nu al niet meer omdat ik er veel te veel van heb gehad...drink nu vnl. de kipbouillon en de tuinkruidenbouillon.

van welk merk is dat?
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_6295926
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 18:10 schreef Qarinx het volgende:

van welk merk is dat?

geen idee...let ik nooit op, het zit in van die langwerpige zakjes (zoals je ze ook van suikerzakjes hebt) Kan ook zijn dat dat de grootverbruik verpakking is of zo.
pi_6295933
Die van opkikker van maggi is erg lekker, met tuinkruiden.
pi_6295954
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 18:13 schreef goudappeltje het volgende:
Die van opkikker van maggi is erg lekker, met tuinkruiden.
Volgens mij is het idd opkikker van maggi wat ik gebruik. Errug lekker, ja
pi_6296020
1 magisch woord voor alle chocolademelk- en bouillon-drinkers:
thermoskan
Handig op werk, school, onderweg, bij tv en computer.

Lief Goudappeltje maak dan toch heel veel lekkere chokolademelk ipv die repen!!!! Smaakt precies zo als je wilt alleen dan zonder vetten. Is niet moeilijk zelfs kinderen kunnen het al zelf maken. Het is nog gezond ook.

dinsdag 15 oktober 2002 @ 18:20:17 #239
3878 Vork
Manisch creatief
pi_6296037
Iemand een makkelijk klaar-in-3-minuten maaltijd idee?
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 18:21:10 #240
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_6296045
* Jojogirl heeft gewoon een potje met bouillon poeder (is er van Honig en Maggi geloof ik). 1 theelepeltje is genoeg voor een mok bouillon.
pi_6296108
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 18:19 schreef Lurky het volgende:
1 magisch woord voor alle chocolademelk- en bouillon-drinkers:
thermoskan
Handig op werk, school, onderweg, bij tv en computer.
Ik wil al heeeeel erg lang een thermoskan aanschaffen, maar doe het steeds niet. Misschien dat ik het toch maar een keer moet gaan doen, want het is wel lekker om iets warms te drinken als het koud is en ik zin in drinken heb. Die van de Blokker leek me wel wat, zo'n kleine grijze.
pi_6296121
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 18:20 schreef Vork het volgende:
Iemand een makkelijk klaar-in-3-minuten maaltijd idee?
DRIE minuten?? Ehm...smeer een boterham met kaas of appelstroop of beide of zo? Die kant&klaar light dingen van de AH kan ik je afraden

Ik weet niks in 3 minuten, ietsje langer wil wel

pi_6296451
Ik heb nog een vraagje voor de zwemmers: hoe lang zwem je dan en wat doe je dan (alleen schoolslag of ook borstcrawl etc) Ik las vanmorgen dat de beste manier om je borsten in shape te houden tijdens het afslanken zwemmen was Dus daar doe ik het graag voor, ben doodsbang om pannenkoekjes te krijgen. Ben nu nogal trots op m'n borsten namelijk.
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 18:47:53 #244
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_6296452
noodles , heet water er op 3 min wachten af gieten en eten maar ,maar om nou te zeggen dat je er vol van raakt nou nee
pi_6296493
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 18:47 schreef glossy het volgende:
noodles , heet water er op 3 min wachten af gieten en eten maar ,maar om nou te zeggen dat je er vol van raakt nou nee
En wist je dat door al het geharde plantaardig vet een pakje van dat spul meer calorieen bevat dan een BigMac?
pi_6296526
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 18:49 schreef athlonkmf het volgende:

En wist je dat door al het geharde plantaardig vet een pakje van dat spul meer calorieen bevat dan een BigMac?

Je hebt die dingen toch ook van weight care en van modifast? Smaakt dat dan heel erg anders of lijkt het er op (iemand?)
pi_6296805
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 18:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog een vraagje voor de zwemmers: hoe lang zwem je dan en wat doe je dan (alleen schoolslag of ook borstcrawl etc) Ik las vanmorgen dat de beste manier om je borsten in shape te houden tijdens het afslanken zwemmen was Dus daar doe ik het graag voor, ben doodsbang om pannenkoekjes te krijgen. Ben nu nogal trots op m'n borsten namelijk.
Ik zwem minimaal 3 keer per week een uur. Als ik op andere dagen ga zwem ik op het moment 1km (40 baantjes) schoolslag, dat neemt meestal een half uur of zo in beslag.
pi_6296869
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 19:07 schreef HiZ het volgende:

Ik zwem minimaal 3 keer per week een uur. Als ik op andere dagen ga zwem ik op het moment 1km (40 baantjes) schoolslag, dat neemt meestal een half uur of zo in beslag.

3x per week een uur! Jeetje...dat is wel vaak en lang (in mijn ogen dan). Ik zou helemaal gaan rimpelen Eerst maar 1x per week een half uur of zo en dat naast het normale fietsen, wandelen en donderdag bommen (bewegen op muziek) en vanaf volgende week (hopenlijk) squashen en boksen (1,5 uur per week)
pi_6296961
Ik heb net een forum online gevonden speciaal voor mensen die willen afvallen en dan niet zo'n forum met een max. van 10 posts en soms 1 of 2 reply's maar een enorm groot forum met heel veel subfora en posts/reply's. Je kan het hier vinden (maar het is wel in het engels)

Voordeel is dat er bijv. subfora zijn waarin gewaarschuwd wordt tegen bepaalde dieetprodukten etc. Verder zijn er subfora voor verschillende soorten diëten. Als je engels prima is ga er dan eens kijken, misschien heb je er wat aan.

dan niet hier wegblijven hoor

pi_6297869
Zwemmen is misschien ook wel een goed idee: ga ik dat misschien vanavond wel doen. Voel me niet optimaal, dus misschien wordt het volgende week ofzo. maar ik heb donderdag ook een etentje, dus dat moet er ook weer af
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')