Homeopaten bevelen bio-wijn en sakee aan als gezonde alco-dranken.
Geen idee hoe het met de kcal in sakee zit. Iemand?
quote:Geen idee. Ik als stevige wijndriker ga overigens compleet uit mijn plaat na een glaasje sake of twee. Ik word zo dronken van dat spul! Net als bij tequila.
Op dinsdag 15 oktober 2002 14:11 schreef Lurky het volgende:
Een mannenvalkuil van de macho-verleider tussen alle choko-ongi:
bier ook wel 'vloeibaar brood' genoemd is goed voor 2 witte boterhammen per pilsje. De beroemde pens die je er van kan krijgen, ook als vrouw, heeft zelfs een eigen naam gekregen: de bierbuik!
Wijn is verre te preferen als alcoholhoudende drank.
Gedestilleerde dranken zijn ook weer dikmakers vanwege het hoge suikergehalte.Homeopaten bevelen bio-wijn en sakee aan als gezonde alco-dranken.
Geen idee hoe het met de kcal in sakee zit. Iemand?
quote:iets om te onthouden
Op dinsdag 15 oktober 2002 14:33 schreef Ripley het volgende:[..]
Geen idee. Ik als stevige wijndriker ga overigens compleet uit mijn plaat na een glaasje sake of twee. Ik word zo dronken van dat spul! Net als bij tequila.
Overigens weeg ik nu 89,2 kilo (op Isa's weegschaal, dus ik ben wat afgevallen, en dat gewoon met hier en daar een biertje)
Geen idee waar het van komt, misschien omdat ik wat minder snoep op mijn werk.
quote:Ik heb ook vaak geen zin, maar ls ik me er even toe heb gezet ben ik toch blij dat ik wat gezonds heb klaargemaakt of dat ik ben gaan sporten. Eeven een extra stapje nemen, dan voelt het achteraf veel beter.
Op dinsdag 15 oktober 2002 17:45 schreef goudappeltje het volgende:
Zit in een dip wat betreft dieet. Ik vreet me vol aan chocola, sport niet of nauwelijks meer, want ik heb geen zin. Bovendien heel veel tijd in de studie![]()
Ik wil zo graag afvallen, maar het wil gewoon niet!
quote:Daar drink ik me half misselijk in op m'n werk 's nachts
Op dinsdag 15 oktober 2002 18:00 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl vind bouillon (gewoon gemaakt met van dat oplospoeder) ook een ideaal dieetdrankje. Lekker warm, geen calorien en erg yummie
quote:van welk merk is dat?
Op dinsdag 15 oktober 2002 18:04 schreef Isabeau het volgende:[..]
Daar drink ik me half misselijk in op m'n werk 's nachts
Lust de tomaat nu al niet meer omdat ik er veel te veel van heb gehad...drink nu vnl. de kipbouillon en de tuinkruidenbouillon.
quote:geen idee...let ik nooit op, het zit in van die langwerpige zakjes (zoals je ze ook van suikerzakjes hebt) Kan ook zijn dat dat de grootverbruik verpakking is of zo.
Op dinsdag 15 oktober 2002 18:10 schreef Qarinx het volgende:van welk merk is dat?
quote:Volgens mij is het idd opkikker van maggi wat ik gebruik. Errug lekker, ja
Op dinsdag 15 oktober 2002 18:13 schreef goudappeltje het volgende:
Die van opkikker van maggi is erg lekker, met tuinkruiden.
Lief Goudappeltje maak dan toch heel veel lekkere chokolademelk ipv die repen!!!! Smaakt precies zo als je wilt alleen dan zonder vetten. Is niet moeilijk zelfs kinderen kunnen het al zelf maken. Het is nog gezond ook.
quote:Ik wil al heeeeel erg lang een thermoskan aanschaffen, maar doe het steeds niet. Misschien dat ik het toch maar een keer moet gaan doen, want het is wel lekker om iets warms te drinken als het koud is en ik zin in drinken heb. Die van de Blokker leek me wel wat, zo'n kleine grijze.
Op dinsdag 15 oktober 2002 18:19 schreef Lurky het volgende:
1 magisch woord voor alle chocolademelk- en bouillon-drinkers:
thermoskan
Handig op werk, school, onderweg, bij tv en computer.
quote:DRIE minuten?? Ehm...smeer een boterham met kaas of appelstroop of beide of zo? Die kant&klaar light dingen van de AH kan ik je afraden
Op dinsdag 15 oktober 2002 18:20 schreef Vork het volgende:
Iemand een makkelijk klaar-in-3-minuten maaltijd idee?
Ik weet niks in 3 minuten, ietsje langer wil wel
quote:En wist je dat door al het geharde plantaardig vet een pakje van dat spul meer calorieen bevat dan een BigMac?
Op dinsdag 15 oktober 2002 18:47 schreef glossy het volgende:
noodles , heet water er op 3 min wachten af gieten en eten maar ,maar om nou te zeggen dat je er vol van raakt nou nee
quote:Je hebt die dingen toch ook van weight care en van modifast? Smaakt dat dan heel erg anders of lijkt het er op (iemand?)
Op dinsdag 15 oktober 2002 18:49 schreef athlonkmf het volgende:En wist je dat door al het geharde plantaardig vet een pakje van dat spul meer calorieen bevat dan een BigMac?
quote:Ik zwem minimaal 3 keer per week een uur. Als ik op andere dagen ga zwem ik op het moment 1km (40 baantjes) schoolslag, dat neemt meestal een half uur of zo in beslag.
Op dinsdag 15 oktober 2002 18:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog een vraagje voor de zwemmers: hoe lang zwem je dan en wat doe je dan (alleen schoolslag of ook borstcrawl etc) Ik las vanmorgen dat de beste manier om je borsten in shape te houden tijdens het afslanken zwemmen wasDus daar doe ik het graag voor, ben doodsbang om pannenkoekjes te krijgen. Ben nu nogal trots op m'n borsten namelijk.
quote:3x per week een uur! Jeetje...dat is wel vaak en lang (in mijn ogen dan). Ik zou helemaal gaan rimpelen
Op dinsdag 15 oktober 2002 19:07 schreef HiZ het volgende:Ik zwem minimaal 3 keer per week een uur. Als ik op andere dagen ga zwem ik op het moment 1km (40 baantjes) schoolslag, dat neemt meestal een half uur of zo in beslag.
Voordeel is dat er bijv. subfora zijn waarin gewaarschuwd wordt tegen bepaalde dieetprodukten etc. Verder zijn er subfora voor verschillende soorten diëten. Als je engels prima is ga er dan eens kijken, misschien heb je er wat aan.
dan niet hier wegblijven hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |