Redactie houd ze in de gaten met iets van teamviewer idd.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:09 schreef martend het volgende:
[..]
had ik wel gedaan als ik erin gegaan was, van tevoren ff teamviewer installeren thuis, want je kon op je vingers natellen dat er een computer met internet zou komen
Zonder die filter zouden ze het helemaal niet meer trekken daarquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:12 schreef martend het volgende:
[..]
zit een filter tussen, onbeschofte mails enzv. gaan ze echt niet forwarden naar de bewoners
*grijns* inderdaadquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Zonder die filter zouden ze het helemaal niet meer trekken daar
Vet zo'n uitkering.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa is in dec met haar zusje naar Egypte geweest..
Hoezo, wij zien toch niet allesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Zonder die filter zouden ze het helemaal niet meer trekken daar
Dat zal heus wel, dus om positieve mails te hebben zouden ze zachtaardige figuren de mail laten behandelen, want die kunnen niet tegen kritiek, Draai je jezelf dan geen rad voor je ogen? Liefst zo min mogelijk filters, dan is hun beeld naar buiten ook open, maar ik denk dat er dan een paar vacatures zijn bij utopia bv....typegeiten gevraagd, een stalletje volquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:12 schreef martend het volgende:
[..]
zit een filter tussen, onbeschofte mails enzv. gaan ze echt niet forwarden naar de bewoners
Ze gaat ook met de auto sigaretten halen, 100 meter verder op, pas bij 25 graden gaat ze lopend.quote:
Ze werkt niet dus dat lijkt me wel.quote:
Plaatsvervangengde schaamte hier.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze gaat ook met de auto sigaretten halen, 100 meter verder op, pas bij 25 graden gaat ze lopend.
Misschien heeft haar zus die reis wel betaald..... is ook een optiequote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze werkt niet dus dat lijkt me wel.
[..]
Plaatsvervangengde schaamte hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |